Kirjoittaja Aihe: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?  (Luettu 32238 kertaa)

cobalt

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #15 : 26.10.2013, 22:24 »
Jonkinmoisena täydennyksenä omaan aiempaan kommenttiini pari sanaa siitä, kun subilla on alistumishalua, mutta sitten jokin sisäinen ujous tai jokin syvällinen sisäinen esto tai vanha trauma tms laittaa hanttiin, niin että tyttö haluaisi kyetä tiettyihin juttuihin mutta ei kykene, kun tulee vaan jokin mentaalinen blokki eteen. Siinä on äkkiä sukset ristissä, jos Dom ei aisti, missä oikeasti mennään, mikä haraa vastaan.

Ja Mestarin herkkyyden, aistimiskyvyn lisäksi kommunikaatio on siinä kultaa.

Jos subikokelas saa sisäistä tutkaansa viritetyksi sen verran minäkuvaa näyttämään, että hän kykenee näkemään tuokion ajan vähän salatumpaankin sisimpäänsä ja pystyy sanomaan haluavansa kyllä sisimmässään edetä, mutta että kertakaikkiaan ujous tms iskee paniikkireaktiona, niin tilanne, joka vaillinaisen kommunikaation varassa helposti olisi turn-off, saaden Masterin heittämään hanskat tiskiin, että lähde v. nosteleen siitä, oikutteleva nirppanokkaprinsessa, se potentiaalinen hanskat tiskiin ja haista vee -tilanne yhtäkkiä muuttuukin hyvin kiinnostavaksi ja motivoivaksi yhteistyöksi, ja nurinkurisesti juuri ne esteenä ja erottimena olevat alitajuiset esteet ja muut subia syvemmällä tajunnan pohjalla arveluttavat asiat voivatkin niitata sen dom-sub -vuorovaikutuksen todella saumattomaksi ja antoisaksi, kun toimitaan yhteistyössä, yhteistä vastoinkäymistä, yhteistä "nautinnon vihollista" vastaan - toki niin että Dom on ohjaimissa ja hyvin perillä niin päämäärästä, reitistä kuin kartasta.

Se kun ei tunnu menevän aina niinkään simppelisti, että "alistumishalu joko on tai ei ole", vaan alistumishalu voi olla mielettömän syvällinen ja kokonaisvaltainen, mutta silti psyykessä on saarekkeita, joita subi ei voi tarjota Masterilleen Avaimet käteen -periaatteella, vaan Mestarin on osattava muutakin kuin "pientä laittoa", joskus, jos mieli saada ihan mielelläänkin alistuvaa subia alistumaan syvällisesti.

Ihminen kun ei ole, luojankiitos, kone.

Ja se kommunikaatio...  Niin tylsältä kuin se tuntuukin sanoa, niin subin suulle on siis ajoittain muutakin tärkeää, kuin seksuaalistä käyttöä.. ;D

C.


Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #16 : 27.10.2013, 13:41 »
No, itse yleesnä kerron subille miten toivon käyttätymisen olevan, sillä käyttäydyn yleenäs itse juuri niin kuin itseäni kohtaan käyttäydytään. eli jos toin käyttäytyy kunnioitavasti itseäni kohtaan, niin käyttäydyn samalla tavalla. Yleenäs toine mielellään alkaa näin käyttäytymään, sillä ei halua minun käyttäytyvän muullatavalla.

Itse aina alistan subin, sillä en voi luottaa selaiseen valmiiseen subiin, jolla on kumminkin hyvin rajattuu se alue millä voi alistua, eli miellummin alistan ja tälläein niitä rajoja joita toisella on voin siirtää paljon vapammin, sillä silloin puuttuu se suurenpi vasta rinta. Tämä kylläkin asettaa itselleni vastuun siitä mihin olen menossa, sillä sehän on vastuutonta, jos toisesta omalla toimella kiinostamattoman tekee.

sandy

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #17 : 27.10.2013, 18:16 »
Käyttäydyn yleensäkin kaikkia ihmisiä kohtaan kunnioittavasti, en alistuvasti. Kunnioitan toisia ihmisiä ja haluan sen myös hyvin ja empaattisesti käyttäytymälläkin tuoda esiin. Odotan sitä myös toisilta.

Alistumisessa haluan minut alistettavan. Sitä ennen pitää kuitenkin osoittaa olevansa alistumisen arvoinen. En alistu alistumisen ilosta vaan halusta antaa toiselle itseni käytettäväksi koska hän on sen arvoinen.

submiesjns

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #18 : 27.10.2013, 18:27 »
Käyttäydyn yleensäkin kaikkia ihmisiä kohtaan kunnioittavasti, en alistuvasti. Kunnioitan toisia ihmisiä ja haluan sen myös hyvin ja empaattisesti käyttäytymälläkin tuoda esiin. Odotan sitä myös toisilta.

Alistumisessa haluan minut alistettavan. Sitä ennen pitää kuitenkin osoittaa olevansa alistumisen arvoinen. En alistu alistumisen ilosta vaan halusta antaa toiselle itseni käytettäväksi koska hän on sen arvoinen.

+1 Voiko paremmin sanoa!!

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #19 : 28.10.2013, 17:32 »
Käyttäydyn yleensäkin kaikkia ihmisiä kohtaan kunnioittavasti, en alistuvasti. Kunnioitan toisia ihmisiä ja haluan sen myös hyvin ja empaattisesti käyttäytymälläkin tuoda esiin. Odotan sitä myös toisilta.

Alistumisessa haluan minut alistettavan. Sitä ennen pitää kuitenkin osoittaa olevansa alistumisen arvoinen. En alistu alistumisen ilosta vaan halusta antaa toiselle itseni käytettäväksi koska hän on sen arvoinen.
nyyten olen taas varmaan tämän ketjun aihee ymmärtänyt vääri, sillä luulin että on kyse Masterien mielipiteistä. No, se nytten on täällä monesti nähty, että jotku haluavat tietoisesti näitä trollata, joka ei taaskan näköjään jäänyt tapahtumatta, tästä voit itsellesi kunnian ottaa, sillä olis trolleista ensimmäin. toisaalta kuvastaa myös sitä, että et osaa pitää asioita sisälläsi, joka ei täällä foorumilla ole kanssa ainut kertasat, sillä neideillä on aina oma tapa keskustelua käydä, heillä pitää veillä olla siihen täysin oikeus:)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #20 : 28.10.2013, 17:43 »
Minusta on kummallista, että joidenkin Mastereiden asenteesta huokuu "kaikki subit alistuu mulle"- tyyppinen asenne. Eihän se nyt jumaliste voi niin mennä.

Olen samoilla linjoilla sandyn kanssa, käyttäydyn yleisestiottaen kunnioittavasti kaikkia ihmisiä kohtaan. Pyrin olemaan kohtelias ja hyvätapainen. Jos kuitenkin vastapuoli katsoo nokkaansa pitkin, niin voin kertoa, että täältä pesee sitten samanlaista käytöstä takaisin.

Subius ei tarkoita sitä, että alistuu (tai haluaa tulla alistetuksi) kaikille Mastereille, joita eteen sattuu. Ei ainakaan minulla mene niin. Samoin kuin Masterin valta ja hallinta, on myös subin alistuminen lahja. Ja se tulee ansaita.

Nii, kerta.  O:-)

Glori

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #21 : 28.10.2013, 17:45 »
[admin]


nyyten olen taas varmaan tämän ketjun aihee ymmärtänyt vääri, sillä luulin että on kyse Masterien mielipiteistä. No, se nytten on täällä monesti nähty, että jotku haluavat tietoisesti näitä trollata, joka ei taaskan näköjään jäänyt tapahtumatta, tästä voit itsellesi kunnian ottaa, sillä olis trolleista ensimmäin. toisaalta kuvastaa myös sitä, että et osaa pitää asioita sisälläsi, joka ei täällä foorumilla ole kanssa ainut kertasat, sillä neideillä on aina oma tapa keskustelua käydä, heillä pitää veillä olla siihen täysin oikeus:)

Tällä foorumilla saa suuntauksestaan riippumatta keskustella kaikissa ketjuissa. Vaikka ketjun avausviestissä toivottiin Mastereiden tms. vastaavan kysymykseen, niin yhtälailla kommentointi on sallittua muullakin tapaa itsensä kokeville. Oli Domme, subi, feisisti tai epävarma lokerostaan.

Asiallinen mielipiteen ilmaisu ja oman kannan kertominen ei ole trollausta.


edit:lainaus lisätty

mastervsop

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #22 : 28.10.2013, 20:12 »
Minusta on kummallista, että joidenkin Mastereiden asenteesta huokuu "kaikki subit alistuu mulle"- tyyppinen asenne. Eihän se nyt jumaliste voi niin mennä.

Olen samoilla linjoilla sandyn kanssa, käyttäydyn yleisestiottaen kunnioittavasti kaikkia ihmisiä kohtaan. Pyrin olemaan kohtelias ja hyvätapainen. Jos kuitenkin vastapuoli katsoo nokkaansa pitkin, niin voin kertoa, että täältä pesee sitten samanlaista käytöstä takaisin.

Subius ei tarkoita sitä, että alistuu (tai haluaa tulla alistetuksi) kaikille Mastereille, joita eteen sattuu. Ei ainakaan minulla mene niin. Samoin kuin Masterin valta ja hallinta, on myös subin alistuminen lahja. Ja se tulee ansaita.

Nii, kerta.  O:-)
+1
Hmm ja taas vetää joku truumaster palkokasvia ja vanttuunsa kun kukaan ei ymmärrä...

chilinen

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #23 : 28.10.2013, 20:26 »
Vaikka ketju alkaisi yhdestä näkökulmasta, eikö ole keskustelullisesti paljon hedelmällisempää saada hyvä ja monipuolinen juttu aikaan? Varsinkin, kun ainakin toistaiseksi tämä ketju on pysynyt silti ihan aiheessa ja jopa asiallisena. Ehkä siinä saa molemmat osapuolet lisää näkökulmia omien mielipiteidensä tueksi/muuttamiseksi. Eikä sekään (muuttaminen) ole aina mikään pakollinen suunta, mutta ei ainakaan voi väittää etteikö olisi olemassa muitakin tapoja suhtautua asiaan. Väittelykään ei ole huono juttu, kunhan ei mene inttämiseksi ja riitelyksi.

(Tämä mielipide on ihan omani eikä edusta ylläpitoa tai moderaattoreita)

chilinen

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #24 : 28.10.2013, 20:30 »
Mutta asiaan siis: Olen samaa kastia sandyn kanssa. Joku, joka kuvittelee, että ihan vain ilmoittautumalla massuksi saisi jonkin yliotteen tai oikeuden alistaa myös minua... voi huoh, miten huonosti siinä käy :D

perapervo

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #25 : 28.10.2013, 21:20 »
Mutta asiaan siis: Olen samaa kastia sandyn kanssa. Joku, joka kuvittelee, että ihan vain ilmoittautumalla massuksi saisi jonkin yliotteen tai oikeuden alistaa myös minua... voi huoh, miten huonosti siinä käy :D

"Ilmoittautuu"   ::)  >:D

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #26 : 29.10.2013, 14:39 »
Joku, joka kuvittelee, että ihan vain ilmoittautumalla massuksi saisi jonkin yliotteen tai oikeuden alistaa myös minua... voi huoh, miten huonosti siinä käy :D

Tämä on aika mielenkiintoinen aihe. Jos sub ei osoita minkäänlaista halua alistua vaan tekee joka käänteessä suuren numeron siitä miten itse haluaa aina päättää koska  alistuu niin väistämättä tulee mieleen että niin se tulee menemään loppuun asti.

Eikä tämä tarkoita, että hyväksyisin ajatuksen jossa aamulla foorumille rekisteröitynyt kokematon master illalla vaatisi kaikkia alistuvia alistumaan itselleen. Näinkin kuulemma tapahtuu, ja se on hämmästyttävää.

IKRM

misuli_n

Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #27 : 30.10.2013, 08:35 »
... ... ...
Subius ei tarkoita sitä, että alistuu (tai haluaa tulla alistetuksi) kaikille Mastereille, joita eteen sattuu. Ei ainakaan minulla mene niin. Samoin kuin Masterin valta ja hallinta, on myös subin alistuminen lahja. Ja se tulee ansaita.


Komppaan. +1
« Viimeksi muokattu: 31.10.2013, 08:35 kirjoittanut misuli_n »

chilinen

  • Vieras
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #28 : 30.10.2013, 19:45 »
Joku, joka kuvittelee, että ihan vain ilmoittautumalla massuksi saisi jonkin yliotteen tai oikeuden alistaa myös minua... voi huoh, miten huonosti siinä käy :D

Tämä on aika mielenkiintoinen aihe. Jos sub ei osoita minkäänlaista halua alistua vaan tekee joka käänteessä suuren numeron siitä miten itse haluaa aina päättää koska  alistuu niin väistämättä tulee mieleen että niin se tulee menemään loppuun asti.

Eikä tämä tarkoita, että hyväksyisin ajatuksen jossa aamulla foorumille rekisteröitynyt kokematon master illalla vaatisi kaikkia alistuvia alistumaan itselleen. Näinkin kuulemma tapahtuu, ja se on hämmästyttävää.

IKRM

Yhtälailla sen kemian ja kunnioituksen pitää pelata molempiin suuntiin.  Eikä se yleensä edes ilmene niin, että sub tekisi asiasta tai ajankohdasta suuren numeron joka käänteessä (vaikka tietty niitäkin on, jotka nimenomaan haluavat alistua vasta "pakosta). Kyllä se ainakin mulla kulkee ihan sen mukaan, mikä on henkilökohtainen fiilis toisesta, ja se taas on korvien välissä, ei tekniikassa tai voimassa. Itse yleensä kävelen sellaisista tilanteista/suhteista pois, jotka ei ole minua varten. Useimmiten jopa ihan sivistyneesti :D

Ja juu, noita massuhamstereita piisaa niin joka lähtöön, yhtälailla kuin subeja ja switchejäkin, toiset kohtaa, toiset ei.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Nainen alistuu vai nainen alistetaan?
« Vastaus #29 : 30.10.2013, 21:44 »
No, se toimiko kemiat on kummankin osapuolen osalta tärkeätä, se että jokane ei ole Masteri, niin ei jokane ole myös Masterein silmissä subi. Eli Masterit jotka hakevat vain haaransa levitämise osavaa naista, sillä monelle Masterille on se kanssa tärkeetä että subin yläkerrassa tapahtuu oikeesti jotain ja se kanssa tajua mitä sille sanotaan, eli pystyy keskustelmaan asiasta kuin asiasta ja rehelisen mielipiteen antamaan kiinostaako vain ei asia jota sille esitetään. Tämä vain on aika sillein harvinaista herkku subien keskuudessa, jos tämä keskustelun taito voi myös olle meillä Mastereillakin pikkase josku vajaavainen. Mutta juuri siki onkin tärkeetä, että ne kemiat oikeesti toimivat, sen oppii Masterit hyvin huomaaman kun pikkasen kokemusta karttuu, silloin oppii sen mistä tapaukisita pysyy todella kaukanan.