Kirjoittaja Aihe: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?  (Luettu 35213 kertaa)

tanssiva apina

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #120 : 28.03.2018, 08:55 »

  Kasvattamaan lapsen, käyttämään siihen aika paljon rahaa ja aikaa

Ei toimi.

SyvällinenMaster

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #121 : 28.03.2018, 16:26 »
Ah mikä mielenkiintoinen kysymys. Mutta täytyy sanoa, että toistaiseksi on riittänyt, että on oma itsensä.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #122 : 28.03.2018, 19:03 »
Hauska lueskella kun täällä on paljon miehiä joille naisia on ovella jonoksi ja pahimpia pitää hätistellä :)

Silti tässäkin yhteisössä on henkilöitä jotka esiintyvät em. tavalla mutta silti yrittävät kaikella taidollaan uida toisten omiin :D

Nvriih

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #123 : 28.03.2018, 19:34 »
Kaksi on ottanut minut subiksi. Se on jo aika uroteko ottaen huomioon millainen kipakka perseilijä olen.  >:D

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2793
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #124 : 28.03.2018, 19:41 »
Itse olen suostunut useimmiten ottamaan vastakappaleen itse esille, jos tarjottu pillu on ollut kiinnostava ja asiasta on asianomaisten kanssa erikseen sovittu.
Mutta noin niinkuin matkustaa sen takia, mennä naimisiin taikka tehdä lapsia...kyllä sitä helpomminkin saa.

submit

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #125 : 28.03.2018, 20:17 »
Hauska lueskella kun täällä on paljon miehiä joille naisia on ovella jonoksi ja pahimpia pitää hätistellä :)

Silti tässäkin yhteisössä on henkilöitä jotka esiintyvät em. tavalla mutta silti yrittävät kaikella taidollaan uida toisten omiin :D
Niin, mutta ei kai pillumäärän tarve ole vakio. Ja se mitä sulla ei oo, haluat eniten.


Mutta joo, onhan sitä monenlaista soidinmenoa nähtynä  :)

bin_hki

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #126 : 28.03.2018, 21:58 »
Jotkut ihmiset ovat valmiita tekemään mitä vain saadakseen haluamansa. Liehittelystä ja muunnellusta totuudesta raiskaukseen saakka. Mustasukkaisuustragedioista nyt puhumattakaan.
Onneksi täällä baarissa on enimmäkseen kokemuksia ylitarjonnasta eikä tällaisista ikävistä asioista. Me kinkyt olemme kai sillä lailla siunattuja, että aina saa, kun haluaa.  O0

DareDoll

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #127 : 28.03.2018, 22:19 »
Oma kokemus on, että lähes mitä tahansa  :P
Mut eihän sitä myöntää tarvi  :-*

heinrich

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #128 : 28.03.2018, 23:53 »
Oma kokemus on, että lähes mitä tahansa  :P
Mut eihän sitä myöntää tarvi  :-*

Huutonaurua  ;D

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 723
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #129 : 29.03.2018, 11:11 »
Voihan tähän laittaa myös vastaukset siitä, mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?

Ottamaan pussikaupalla vieraita aineita ihon alle, lankoja kasvojen sisään, poistattamaan kylkiluita, ottamaan laseria ja happoa kasvoihin, käyttämään erittäin epäkäytännöllisiä vaatteita, laittamaan päänahkaa syövyttäviä myrkkyjä hiuksiin, twerkkaamaan...

Apollyon

  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 651
  • Galleria
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #130 : 29.03.2018, 11:35 »
Tämä on ollut vähän hullunkurinen keskustelu lukea, koska on jotenkin outoa, että siinä, että tekee jotakin saadakseen mitä haluaa olisi jotain noloa tai hävettävää.

Analogia:

Haluan jätskiä.

Järkevää on miettiä ensin haluanko jätskiä niin paljon, että olen valmis lähtemään kauppaan saadakseni sitä.
No, oletetaan että haluan jätskiä aivan saatanasti. Lähden siis kauppaan ja ostan itselleni jätskiä ja olen hetken aikaa tooooosi iloinen.

Olisiko jalompaa, machompaa tai jotenkin hienompaa odottaa, että jätski mystisesti ilmaantuu ilman, että pyrin omalla toiminnallani saamaan sitä?

--

Eli kaipa se riippuu ihan täysin siitä, miten pahasti sitä pillua on vailla.

Tarpeeksi paha puute kun iskee niin kovinkin truumästeri täältä on kirjoittamassa sonetteja vaaleanpunaisella kynällä kisukorttiin mallia

"Anna mun koettaa sun sopukkaasi ihanaa,
olen valmis vaik kokeilemaan vaniljaa"

Sama pätee nähdäkseni toisinkin päin ja koko tämä "kyllä nainen aina saa jos haluaa" on ihan yhtä totta molemmin päin riippumatta sukupuolesta.

A

VarattuTS

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #131 : 29.03.2018, 12:00 »
Joku sivusikin aihetta aiemmin.
Täällä kuten hyvin monessa muussakin asiassa pätee 20/80 -sääntö.
Käytännössähän  tuo tarkoittaa että 20% Mastereista pitää hallussaan 80% subityttöpopulaatiosta.
20 % subipojista saa ja  80% tyytyy jäljellejääneeseen 20% Dommetarjonnasta ja on täten pääsääntöisesti ilman.
Sukupuolitettuna taas 20% naisista hoitelee 80% miehistä ja 80% naisista jää koko ilman tai tyytyy tuon jäljelle jääneen 20% jakamiseen keskenään.
Perusongelma siis on piparin epätasainen jakaantuminen kinkypopulaatiossa. Tulisiko käyttöön ottaa jo tasa-arvon vuoksi joku kierrätysjärjestelmä tai pipari- ja munakiintiöt?

DareDoll

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #132 : 29.03.2018, 12:01 »
Voihan tähän laittaa myös vastaukset siitä, mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?

Ottamaan pussikaupalla vieraita aineita ihon alle, lankoja kasvojen sisään, poistattamaan kylkiluita, ottamaan laseria ja happoa kasvoihin, käyttämään erittäin epäkäytännöllisiä vaatteita, laittamaan päänahkaa syövyttäviä myrkkyjä hiuksiin, twerkkaamaan...

Ou nou, served  ;D  ;D

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 723
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #133 : 29.03.2018, 12:17 »
Tämä on ollut vähän hullunkurinen keskustelu lukea, koska on jotenkin outoa, että siinä, että tekee jotakin saadakseen mitä haluaa olisi jotain noloa tai hävettävää.

Se on pelkästään suositeltavaa tehdä jotakin, saadakseen haluamansa. Mutta se kun on valmis tekemään mitä tahansa saadakseen jotakin, on epätoivoista ja helposti noloa.

ofelia

Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #134 : 29.03.2018, 17:07 »
Voihan tähän laittaa myös vastaukset siitä, mitä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa?

Ottamaan pussikaupalla vieraita aineita ihon alle, lankoja kasvojen sisään, poistattamaan kylkiluita, ottamaan laseria ja happoa kasvoihin, käyttämään erittäin epäkäytännöllisiä vaatteita, laittamaan päänahkaa syövyttäviä myrkkyjä hiuksiin, twerkkaamaan...
En ole koskaan sortunut twerkkaukseen, onko minulla vielä toivoa?  ;D