Kirjoittaja Aihe: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?  (Luettu 34388 kertaa)

vila

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #135 : 29.03.2018, 17:26 »
Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen, että minä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa :D

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #136 : 29.03.2018, 18:04 »
Tätä ketjua lukiessa tulee mieleen, että minä naiset ovat valmiita tekemään saadakseen munaa :D

Herrasmies ei kerro mutta käsittämättömän paljon  >:D

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 723
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #137 : 29.03.2018, 21:11 »
En ole koskaan sortunut twerkkaukseen, onko minulla vielä toivoa?  ;D

On on, onhan niitä muitakin tapoja pistää peppu tärisemään.  O:-)

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2260
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #138 : 30.03.2018, 17:26 »
Mitä enemmän on tullut ikää, sitä enemmän olen tätä miettinyt. Nykyään avoliitossa eläessä ei omakohtaisesti aiheeseen törmää käytännössä, mutta edelleen jaksaa hämmästyttää joidenkin miesten käytös pillunsaannin suhteen. Aikoinaan kun saatoin jutella ihmisten kanssa netin syövereissä mahdollisesti niissä merkeissä että tapaaminenkin saattaisi tulla kysymykseen, jaksoi mies hyvin usein leperrellä paljon ja laittaa viestiä usein, kehua monin tavoin, saada minut tuntemaan itseni arvokkaaksi, ja tätä saattoi kestää helposti useampi viikkokin.

Sitten kun pillua olin antanut, mies lopetti yhteydenpidon. Toki siinä syyttää ensin itseään, että olenko liian lihava, löysäpilluinen, arpinen, rupinen, tyhmä, haiseva, vai mikä oli vikana? Eniten jaksaa hämmentää että eikö tuo ole sosiaalisesti rankkaa lirkutella kertapanolle useamman viikon? Vai onko siinä joku systeemi että säännöllisesti lirkuttelee tietylle määrälle naisia ja sit aina kun joltain lohkeaa, ni tiputtaa sen misun listalta ja ottaa uuden jonoon. Tällai lähes misantropisena ihmisenä tuo kuulostaa kamalan rankalta, jotenkin luulisi että kertapillua saisi helpommin, ja vähemmällä vaivalla, ihan vaan rahalla ammattilaiselta.

Nick

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #139 : 30.03.2018, 18:26 »
Niin, olisiko kannattanut antaa heti ilman lirkutteluja?

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2260
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #140 : 30.03.2018, 19:22 »
Niin, olisiko kannattanut antaa heti ilman lirkutteluja?

Niin, ehkä olisi. Taisin olla typerä, kun kuvittelin saavani itse jotakin siitä lirkuttelun kohteena olemisesta.

vaeltaja

Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #141 : 31.03.2018, 03:18 »
Ottamaan isojakin riskejä, tietty ykilöllisiä eroja on elämänviisauden tai testosteronin määrän suhteen.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2018, 03:38 kirjoittanut vaeltaja »

vila

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #142 : 31.03.2018, 10:12 »
Olen joskus miettinyt sitä, että mikä siinä lirkuttelussa on oikeasti taustalla. Kai siinä on joku saalistusjuttu, että onnistuu huijaamaan naisen sänkyyn - ja mies saa siitä sitten jotain itsetuntopisteitä. Koska siis sehän on valehtelua jos ennen seksiä antaa ymmärtää kaikenlaista.

En tiedä. Olen itse niin epäluuloinen ettei minulle ole ikinä käynyt noin kun lirkuttelu on jo lähtökohtaisesti epäilyttävää.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2260
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #143 : 31.03.2018, 10:23 »
Olen joskus miettinyt sitä, että mikä siinä lirkuttelussa on oikeasti taustalla. Kai siinä on joku saalistusjuttu, että onnistuu huijaamaan naisen sänkyyn - ja mies saa siitä sitten jotain itsetuntopisteitä. Koska siis sehän on valehtelua jos ennen seksiä antaa ymmärtää kaikenlaista.

En tiedä. Olen itse niin epäluuloinen ettei minulle ole ikinä käynyt noin kun lirkuttelu on jo lähtökohtaisesti epäilyttävää.

Juu, tarpeeksi kauan kun tuli tuolla tavalla höynäytetyksi lopettaa uskon niihin sanoihin. Minä myös kyynistyin, jossain vaiheessa aina kun joku yritti aloittaa keskustelua kanssani tokaisin että pillua ei heru, ja keskustelu kuivui hienosti kasaan :D

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #144 : 31.03.2018, 10:36 »
Olen joskus miettinyt sitä, että mikä siinä lirkuttelussa on oikeasti taustalla. Kai siinä on joku saalistusjuttu, että onnistuu huijaamaan naisen sänkyyn - ja mies saa siitä sitten jotain itsetuntopisteitä. Koska siis sehän on valehtelua jos ennen seksiä antaa ymmärtää kaikenlaista.

En tiedä. Olen itse niin epäluuloinen ettei minulle ole ikinä käynyt noin kun lirkuttelu on jo lähtökohtaisesti epäilyttävää.

Juu, tarpeeksi kauan kun tuli tuolla tavalla höynäytetyksi lopettaa uskon niihin sanoihin. Minä myös kyynistyin, jossain vaiheessa aina kun joku yritti aloittaa keskustelua kanssani tokaisin että pillua ei heru, ja keskustelu kuivui hienosti kasaan :D
Toi on kai aika yleistä noilla pilluja keräilevillä, tosin jossain tuolla 200+ paikkeilla ei enään jaksa lirkutella eikä tarvii lisää sulkia hattuunkaan :D

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2260
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #145 : 31.03.2018, 10:42 »
Olen joskus miettinyt sitä, että mikä siinä lirkuttelussa on oikeasti taustalla. Kai siinä on joku saalistusjuttu, että onnistuu huijaamaan naisen sänkyyn - ja mies saa siitä sitten jotain itsetuntopisteitä. Koska siis sehän on valehtelua jos ennen seksiä antaa ymmärtää kaikenlaista.

En tiedä. Olen itse niin epäluuloinen ettei minulle ole ikinä käynyt noin kun lirkuttelu on jo lähtökohtaisesti epäilyttävää.

Juu, tarpeeksi kauan kun tuli tuolla tavalla höynäytetyksi lopettaa uskon niihin sanoihin. Minä myös kyynistyin, jossain vaiheessa aina kun joku yritti aloittaa keskustelua kanssani tokaisin että pillua ei heru, ja keskustelu kuivui hienosti kasaan :D
Toi on kai aika yleistä noilla pilluja keräilevillä, tosin jossain tuolla 200+ paikkeilla ei enään jaksa lirkutella eikä tarvii lisää sulkia hattuunkaan :D

Niin, ehkä nämä kaikki tyypit vain tavoittelevat tätä maagista 200+ rajaa?

Nick

  • Vieras
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #146 : 31.03.2018, 10:42 »
Olen joskus miettinyt sitä, että mikä siinä lirkuttelussa on oikeasti taustalla. Kai siinä on joku saalistusjuttu, että onnistuu huijaamaan naisen sänkyyn - ja mies saa siitä sitten jotain itsetuntopisteitä. Koska siis sehän on valehtelua jos ennen seksiä antaa ymmärtää kaikenlaista.

En tiedä. Olen itse niin epäluuloinen ettei minulle ole ikinä käynyt noin kun lirkuttelu on jo lähtökohtaisesti epäilyttävää.

Kysymys on palkitsemisesta. Käytös palkitaan pillulla joten se vahvistaa toimintatapaa. Olen antanut itselleni kertoa että toiset vonkaavat (sorry Von) pesää ei sanan jälkeenkin koska sitä kuulemma aika usein heruu kun jaksaa.

Muuten olen samaa mieltä Juuttisedän kanssa että jossain vaiheessa kun tavara tulee tutuksi, ei enää jaksa tai viitsi jumpata niin paljon sen eteen. Koska heruu muutenkin.

Muuten tässä tulee käymään näiden MGTOW ja #meetoo kampanjoiden sekä feminismin kautta niin että normikundit pelaa pleikkaa ja tarjolla on vain muutama aktiivi sekä valkoritarit.


Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Mitä miehet ovat valmiita tekemään saadakseen pillua?
« Vastaus #147 : 31.03.2018, 15:57 »
Itse lirkuttelen vasta sen jälkeen kun pillu on testattu  >:D. Paljon mukavampaa ja toimii pettinkinä  :P. Ymmärrän kyllä tuota lirkutteluakin ja kokemusten keräilyä kun oon itsekkin joskus ollut tuollainen poika ja tuli arvottomia seikkailuja seikkailtua  :)