Äänestys

Kumpi on parempi siivouksessa: mies vai nainen?

Mies
36 (27.3%)
Nainen
68 (51.5%)
Ihan sama, äiti siivoaa
28 (21.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 54

Kirjoittaja Aihe: Hupikysely: Kumpi on parempi siivouksessa: mies vai nainen?  (Luettu 30687 kertaa)

Purppuratar

  • Vieras
Tämä ei nyt taida olla sukupuolikysymys...riippuu aivan ihmisestä. Kyllähän sekä miehet että naiset osaavat olla sottaisia, tai sitten pitää kämpän ihan viimeisen päälle kunnossa  ::)

Oma kokemukseni on se että itse olen aina ollut se siivoojatar joka huolehtii kodista, ihan vain koska kun mies on siivonnut se on ollut kategoriaa: "likapyykit tönitään sängyn alle, roskat tungetaan piiloon vaatekaappiin, kaukosäädin ja hiustenkuivain vaikkapa pakastimeen, likaiset astiat pikahuuhdotaan sen enempää jynssäämättä ja imuriakaan ei jaksa esille kaivaa kaapista kun näkyvät pölyt voi kätevästi levittää vaikkapa sukalla. Lopuksi voi vielä naisen kallista hajuvettä suihkia vähän(lue: vähintään puoli pulloa!) ympäriinsä niin tuoksuupahan asunto hyvälle"  ;D"

Ihan pikkuisen huumoria tuossa mukana, mutta kuitenkin lähellä todellisuutta...parempi on ollut kiltisti siis hoitaa kotityöt itse kerralla hyvin  >:D

momoi36

  • Vieras
Laita mies edellä ja tehe itte perässä. Joutuu siivoamaan tuplasti, ensin miehen sotkut siivoamisen yrittämisestä ja sitten ne sotkut minkä takia alunperin piti siivota.

Ihan sama, äiti siivoaa.

heinrich

  • Vieras
Pheh  ;D

Mies tietysti.
Typerä kyssäri...
Meillä äijillä nyt vaan taittuu kaikki hommat paremmin.
Myös ne akkojen hommat  ;)

P. S.
Nykyään muijat mitään osaakkaan...

Ride

  • Vieras
Molemmat ovat kokonaisuutena yhtä hyviä, siitäkin huolimatta, että tekemisessä on huomattavat erot. Mies on parempi ja tehokkaampi suurissa pinnoissa ja hankalimmissa hommissa, kun taas enempi näpräämistä vaativissa hommissa nainen on parempi. Mies kun alkaa näpräämään, niin se kanssa sitten näprää, eikä valmista synny. Isoissa pinnoissa mies on parempi hakemaan, miten sen saisi tehokkaammin tehtyä, kun taas nainen tekee enemmänkin vanhalla kaavalla ja sortuu näpräämään, vaikka sille ei olisi niin tarvettakaan.

Nvriih

  • Vieras
Meillä käy siivooja. :D Huumorilla heittäisin myös kommentin siitä, että vaikee sanoo kumpi on parempi siivoamaan kun miehen tekemästä siivouksesta ei ole kokemusta. Mä olen todistetusti hyvä siivoamaan, tein sitä nuorena ihan työksenikin. Ei vaan huvita käyttää siihen aikaa.

TEGAMi

  • Vieras
Innokkaat alle 10-vuotiaat >:D

Underworld

  • Vieras
Mutsin kämppä näyttää aina tosi siistiltä(paitsi kun olen kylässä). Jokainen kaappi sen sijaan täynnä huonolla logiikalla pakattua roinaa jota ei saa alkaa siivoamaan. Kuha näyttää siistiltä, ei mielenkiintoa siivota ja organisoida kunnolla. Murrrrrr

Myssy

Maalla olessani äitipuoleni sivoaa, itse kokkaan niinä päivinä.

Retsam

  • Vieras
siivouksessa mikään ei voita perse pystyssä lattioita kuuraavaa naista.mutta meillä ei subi siivoa,ei kuulu toimenkuvaan...

Shakesbear

  • Vieras
Tarpeeksi kauan kun veivaa niin kaikista saa leivottua tähänkin hommaan parhaita..  >:D
Sanon kuitenkin, että meidän taloudessa mies parempi ja omatoimisempi.

Riksaaaa

  • Vieras
Kaippa tämä oppi tulee aivan kasvatuksesta, kiinnostuksesta ja siitä, että kummasta tissistä sai pienenä enemmän maitoa sekä kuun ja tähtien asennosta.

Edellisen käyttäjän vastaus kumminkin kuulostaa keksityltä  ;D :P

kick my ass - lick yours!

  • Vieras

Motivoitunut ihminen siivoaa parhaitten.
Mitten sitten motivoi itsensä tai toisen, on taas aivan eri asia.
Harjoitus tekee Masterin!  ;D

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Laita mies edellä ja tehe itte perässä. Joutuu siivoamaan tuplasti, ensin miehen sotkut siivoamisen yrittämisestä ja sitten ne sotkut minkä takia alunperin piti siivota.


TÄMÄ!!! :D

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Mies on parempi siivoaan ja pyykkään  ;) mutta Miehen ei tarvitse tehdä asioita joita varten on narttu  :)
Siivonnut en ole ikinä mutta paikkoja vähän oon siistinyt ja kerran pesin pyykkiäkin mutten usko peseväni enään ikinä :)
Tiskaan kyllä noin kerran viikossa duunissa kahvikuppini kun ei sitä jaksa pestäväks viedä ;)