Äänestys

Kumpi on parempi siivouksessa: mies vai nainen?

Mies
36 (27.3%)
Nainen
68 (51.5%)
Ihan sama, äiti siivoaa
28 (21.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 54

Kirjoittaja Aihe: Hupikysely: Kumpi on parempi siivouksessa: mies vai nainen?  (Luettu 30689 kertaa)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Helppoa, narttu siivoaa,

Pakko kai se on vaikka en kyllä tykkää yhtään.

ja koska en ole pikkumainen luonne,


Ei taida itsetuntemus olla vielä ihan kunnossa?


ihan sama kuka se on...-(:

-R-

Sinua on joskus vaikea ymmärtää, vai enkö halua ymmärtää.  ;)

Oma vastaukseni: Siivousorja mieluummin. Kirjoitellut olen monen kanssa, mutta en tavannut vielä yhtään. Lienee vain myytti.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vastasin "ihan sama, äiti siivoaa" koska siivoaminen on jumalan rangaistus ihmisille eikä sitä pitäs kenenkään vapaaehtoisesti tehdä :D

Eikös sen pitäisi ennemmin olla, että jos sitä jonkun pitää tehdä niin ennemmin niiden ketkä tekevät vapaaehtoisesti kuin sitten jumalan rangaistuksena itse pakotettuna? ;)


Nokun on wanhapiikasinkku niin ei oo vapaaehtoisia  :'(
Mullekin kyllä käy jos joku siivousorja haluaa tulla Tampereelle! Ei oo väliä onko mies vai nainen...

Glori

  • Vieras
Jos täällä saa esittää kutsuja, niin minä kaipaisin orjaa/orjia joka nauttii maan kääntämisestä. Ihan voi valita käyttääkö pistolapiota vai talikkoa   ::)  Aurinkoa pintaan ja aitoa maalaistunnelmaa kärpäsineen, hevosineen kaikkineen.

Kotosalla siivoan kyllä itse, vaikkakaan en siitä pidä. Tulisi kuitenkin kuljettua perästäsiivoamassa. Eli voinko sanoa että äiti siivoaa?

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
LadyWhip  kuten jo aiemmin sanoin ainakaan minä en ole myytti! Pinclady tampere ei ihan kuulu alueeseeni mutta hki +50km, niin kyllä minä NAISEN luo tulen siivoamaan.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Glorin jutun kun luin päätin lisätä että olen hyvin monitaitoinen maankääntökin onnistuus siinä kuin kokkaaminen etc oikeestaan vain Dominan mielikuvitus rajana, ja pidetään edelleen tuo 50kmhki.

ursa

  • Vieras
Nainen siivoaa ja siivoaa paremmin, koska joutuvat tekemään sitä huomattavasti useammin kuin miehet. Ilmeisesti useimpien naisten sietoraja sekasotkulle ja likaisuudelle on paljon alhaisempi kuin mitä miesten. Kun tilanne on pakon sanelema, niin ei siitä voi nauttia. Jonkun sekin on tehtävä ennen kuin kämppä hukkuu siihen p-aan.

MarkoT

Riippuu paljon ihmisestä miten on tottunut elämään. Onko joutunut opettelemaan siivoamisen taidon vai onko joku tehnyt sen aina hänen puolestaan. Olen nähnyt kun mies siivoaa, nainen tulee perästä ja siivoaa uudelleen. No jokainen tyylillään  O:-)

perapervo

  • Vieras
Vastasin "ihan sama, äiti siivoaa" koska siivoaminen on jumalan rangaistus ihmisille eikä sitä pitäs kenenkään vapaaehtoisesti tehdä :D
Eipä Pinksu mul oo mtn lisättävää tohon!  :))

Karkki

  • Vieras
Siivousorja olis kyllä kätevä. Kyselyyn vastasin mies, koska ite en ainakaa oo hyvä siivoomaan, vaan pikemmin sellanen "vähän keskilattialta kun sutasen"-tyyppi

Smooth

  • Vieras
Siivousorja olis kyllä kätevä.

Niinhän se olisi. Mutta oltava samalla luotettava, täsmällinen, sitoutunut tehtävään pitkäaikaisesti, tultava toimeen elikoiden kanssa ja kelloaikoja tunnistava. Silloin saakin jo huhuillaa ympäriinsä ylhäisessä yksinäisyydessä. En jaksaisi perehdyttää aina uutta ja uutta ihmistä sekä jännittää mitä nyt tapahtuu ja ilmaantuuko se tänään. Lisää liikaa jokapäiväistä stressiä!

Minä haluaisin kotitontun... Sellaisen ikioman, siivouskomerossa asuvan ja keittotaitoisen. Sitä voisi joskus paijaakin... Ja se olisi oma  ::).

Muoks: kunnon typo :)
« Viimeksi muokattu: 09.06.2011, 13:28 kirjoittanut Smooth »

Norja

  • Vieras
Miehet tekevät monet muutkin suoriteportaan työt paremmin kuin naiset koska "naisen logiikka" ei ole haittaamassa työntekoa. Itse asiassa on hyvin vaikeaa keksiä mitään asiaa missä mies ei toimisi paremmin kuin nainen. Olen itse toiminut siivousalalla useita vuosia eli olen ihan vitun pro ja tiedän asian. Kaikkein tehokkaimmat, nopeimmat  ja parhaat siivoojat ovat minun kokemukseni mukaan olleet poikkeuksetta miehiä. Miehinen ongelmanratkaisukyky stressitilanteessa soveltuu vaativan nykyaikaisen ja kestävää kehitystä toteuttavan, ekologisen laitossiivous- ja kiinteistöalan kaikkiin tehtäviin loistavasti,  joka kumma kyllä ei näy palkkauksessa samoin kuin perinteisillä miesvoittoisilla aloilla.

Nuff said. 8)



slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
 >:D Yök ja thyi koko hommaa, ainakin näin helteellä se on ylivoimaisen vaikeaa.
 ;D ;D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Tuli mieleen noista vaatimuksista siivousorjalle,noitahan EI kukaan voi täyttää en tunne yhtään ihmistä joka olisi,vaikka vaan vuoden jakson AINA terve ikinä ei mitään menoja  itse pääsin hyvin lähelle yhdessä n vuoden kestäneessä suhteessa,1 kerta viikosta aina samapäivä ja aika oli homma joka pyöri hyvin   no sitten tuli se karikko olisikin tullut lisäkeikka 1 päivän varoitusajalla,sekin olisi muuten sopinut mutta juuri sinäpäivänä minulla oli suoliston tähystys,tästä tuli sitten lopulta ylitsepääsemätön kompastuskivi mihin suhde päättyi,itse kuitenkin olen hyvin joustava mm joskus kun Dominaa ei huvittanut sillä kertaa antaa mitään palautetta jne sekin oli minulle ok,tein vain hommani ja sovittiin että katsotaan sit seuraavalla kerralla. ps lähiaikoina koitan taas pitkästäaikaa myös "oikeita" töitä se tietty vie hiukan mahdollisuuksia tosin illat ja vkl edelleen vapaat.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Naisten hommia...Tai sanotaanko, jotta nartun hommia...Meille kyllä olisi erittäin tervetullut siivoustaitoinen subinainen, palkinto olisi neuvoteltavissa ;D Siivoominen nyt on välttämätön paha arjessa, tehtävä, tykkäsi tai ei...

Boogey

  • Vieras
Subin pyynnöstä palkkasin siivousfirman tekemään isommat siivoukset kerta viikkoon pauttiarallaa vuosi sitten. Ajattelin jotain Venäläistä opiskelijatyttöstä kun diilin tein, mutta täytyy sanoa, että Aasialainen mies siivoaa todella tehokkaasti ja tekee hyvää työtä, vaikka ei ihan silmänilo olekaan.