Äänestys

Kumpi on parempi siivouksessa: mies vai nainen?

Mies
36 (27.3%)
Nainen
68 (51.5%)
Ihan sama, äiti siivoaa
28 (21.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 54

Kirjoittaja Aihe: Hupikysely: Kumpi on parempi siivouksessa: mies vai nainen?  (Luettu 33343 kertaa)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria

Naiset taas rakastavat siivoamista. Se on heillä geeneissä. Valitettavasti jälki ei ole kovin kaksista. 

 ;D Vai niin. Nyt pitää vilkaista pöksyjen sisälle, mikä sukupuoli siellä olikaan kun yllä olevan teorian
mukaan en sitä hahmota.

Linnanneito

  • Vieras
Leccare: nyt taisit kyllä puhua pahasti läpiä päähäsi  ;D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
linniksen jutusta tuli mieleen olet tutustunut vain maasterihin subin/orjan jäljiltä tavarat on milliilleen samassa paikassa,

swan

  • Vieras
linniksen jutusta tuli mieleen olet tutustunut vain maasterihin subin/orjan jäljiltä tavarat on milliilleen samassa paikassa,
Ahas. Ilmankos..jos remmillä uhataan,niin ehkä sitten tai niin ettei tarvitsis keskittyä tuhanteen muuhun hommaan. :D

submit

  • Vieras
Leccare alkaa uhkaavasti kuulostamaan Norjalta  *pehmentävä hymiö tähän*

Linnanneito

  • Vieras
Niinpä, tämän subin jäljiltä on tavarat yleensä hyvinkin paikoillaan. Muusta toiminnasta *reps* en taida nyt just kommentoida  ;D

slaved

  • Vieras

Mei

Kautta aikojen on mun poikaystävät sekä muut miesseuralaiset ollu huomattavasti parempia siivoojia ku minä. Jopa päästään muuten enemmän tai vähemmän sekasin olevat tyypit on kunnostautunu järjestelmällisyydessä tyyliin hinkkaamal koko yön piripäissään kaapinovea jollain vitun vanulapulla samaan aikaan kun mä oon vaan maannu sängyl ja syöny nallekarkkei. Oon aika sotkunen ihminen, enkä aina jaksa vaivautuu siivoomaan ku on niin paljon kivempiikin asioita mitä tehdä.

Monesti mun siivoaminen tuottaa vaan lisää sekasortoa, kun rupeen samaan aikaan pesemään vessaa,  hinkkaamaan hyllyjä ja järjestelemään vaatekaappia, sitten haluunkin käydä läpi kaikki paperit ja heittää turhat roskiin ja lopulta en jaksakaan tehdä mitään noista loppuun vaan kaikki jää lojumaan.

Luulen, että yleisesti hakeudun järjestelmällisten tyyppien seuraan saadakseni vastapainoo mun kihamielisyydelle. Monasti mulle menee tosi nopeesti hermo yhtä hajamielisiin ihmisiin ku minä.

Papi

Vähän täytyy kompata tuota Leccarea:

Mies on tehokkaampi , nainen taas sopivampi. :)

chilinen

  • Vieras
Nainen on tehokas, jos on vähänkään neuroottinen, ja huomaa helposti, jos on tapahtunut jotain, mistä ei kerrota :D Mä olen niin neuroottinen oman kotini suhteen, ettei täällä muut siivoile, aina joutuis korjaamaan. Keittiöönkään ei ole muilla asiaa, paitsi jos on hyvin ohjeistettu assari :D

Riverlady

  • Vieras
Vastaus riippuu kokonaan siitä, mitä sukupuolta siivousorja on.

tuhmapoika_tku

Olen ehdottomasti samaa mieltä tässä Riverladyn kanssa ja ihmettelenkin miksei (meitä) orjia käytetä isommissa määrin tekemää kotitöitä...  ;D

nahkuri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 36
  • Se joka vitsaa säästää se naistaan vihaa
  • Galleria
Kyllä tehokkain siivooja on mies joka odottaa, että nainen on tulossa kylään. Ei ehkä siistein jälkeä, mutta näkyviltä osin siistiä.

satula

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • siis otanko mä sen nyt suuhun?
  • Galleria
Minäkin samaa mieltä Riverladyn kanssa, kyllä se on niin, että kepillä ja porkkanalla (oikeassa paikassa) orja tekee siistiä sukupuolesta riippumatta.

Testasin tätä teoriaa tänään itseeni tiskauksen merkeissä: tappi pyllyyn, söpöt pikkarit jalkaan ja nänniklipsut kiinni. Harvoin on tiskatessa niin hymyilyttänyt ja tosi puhdasta tuli astioista, vaikka olo oli sopivasti likainen.

miss_ridinghood

  • Vieras
Minäkin samaa mieltä Riverladyn kanssa, kyllä se on niin, että kepillä ja porkkanalla (oikeassa paikassa) orja tekee siistiä sukupuolesta riippumatta.

Testasin tätä teoriaa tänään itseeni tiskauksen merkeissä: tappi pyllyyn, söpöt pikkarit jalkaan ja nänniklipsut kiinni. Harvoin on tiskatessa niin hymyilyttänyt ja tosi puhdasta tuli astioista, vaikka olo oli sopivasti likainen.
Pitäisköhän munkin kokeilla jotain tuollaista... Tiskaus on nimittäin todella ärsyttävää puuhaa. Voi kun olis astianpesukone. Tai se tiskaava orja. O:-)

Niin, ja musta tulis kyllä tosi huono kotiorja. Tai ainakin sellainen, joka valittaisi usein. ::)