Kirjoittaja Aihe: Tätä miehet ajattelevat  (Luettu 21761 kertaa)

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #30 : 19.06.2011, 23:09 »
Mun tuntemat miehet ajattelee liikaa. Ja puhuu ajatuksistaan. Joskus tekisi mieli käskeä niitä lopettamaan ajattelemisen ja panemaan nyt vain. Mitähän ne tekisi?

Koo

  • Vieras
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #31 : 19.06.2011, 23:11 »
Mun tuntemat miehet ajattelee liikaa. Ja puhuu ajatuksistaan. Joskus tekisi mieli käskeä niitä lopettamaan ajattelemisen ja panemaan nyt vain. Mitähän ne tekisi?

Kokeilin kerran - se lähti kotiin!

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #32 : 19.06.2011, 23:18 »
Onkohan siis erikseen miehet jotka ajattelee ja miehet jotka panee?  ;D Nyt geeniteknologiaa kehiin; tarvitaan hybridi!

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #33 : 20.06.2011, 19:36 »

Miehen sanoilla on myös merkitys. Kun mies on kerran ilmoittanut rakastavansa naista, niin ne sanat ovat voimassa kunnes toisin ilmoitetaan. Ei sitä päivittäin tarvitse toistaa useaan kertaan.
 

Täh, sanooko muka joku MIES jotain tuohon viittaavaa...Mää oon aina luullut, että se on vain urbaania legendaa :o

kuuliainen

  • Vieras
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #34 : 20.06.2011, 20:28 »

Miehen sanoilla on myös merkitys. Kun mies on kerran ilmoittanut rakastavansa naista, niin ne sanat ovat voimassa kunnes toisin ilmoitetaan. Ei sitä päivittäin tarvitse toistaa useaan kertaan.
 

Täh, sanooko muka joku MIES jotain tuohon viittaavaa...Mää oon aina luullut, että se on vain urbaania legendaa :o

Ainakin heikkona hetkenä pehmosubit voivat semmoisen tunnustuksen lipsauttaa, en osaa sitten sanoa niistä tosimiehistä eli moottorisonnimastereista  ::)

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #35 : 20.06.2011, 22:25 »

- Mies ja nainen ovat geneettisesti yhtä erilaisia kuin mies ja urossimpassi. Ihmekös, jos he eivät aina ymmärrä toisiaan.


Hyvin samanlaisia siis. Pitäisi ymmärtää.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #36 : 21.06.2011, 06:07 »

 

Täh, sanooko muka joku MIES jotain tuohon viittaavaa...Mää oon aina luullut, että se on vain urbaania legendaa :o


Varsinnainen vestaus sanoo ne, kannattaa pitää aina nauhuria mukana,yleisinpiä hetkiä tuon sanomiselle klo04.30 kostean illan jälkeen turha naisen vedota että mies ei ikinä sano jos ei itse muista ;D
« Viimeksi muokattu: 24.06.2011, 06:33 kirjoittanut orjamies »

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #37 : 21.06.2011, 19:22 »
Olishan se pitänyt arvata, jotta vain subien suusta...Saisikohan musta mitenkään aikaiseksi vakuuttavaa Dommea ;D

kuuliainen

  • Vieras
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #38 : 21.06.2011, 22:58 »
Saisikohan musta mitenkään aikaiseksi vakuuttavaa Dommea ;D

Kyllä hyvässä subissa on aina potentiaalia kasvaa Dommeksi ; teet vain meille sen, mitä toivoit ennen itsellesi tehtävän  >:D

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #39 : 22.06.2011, 19:29 »
Kyllä hyvässä subissa on aina potentiaalia kasvaa Dommeksi ; teet vain meille sen, mitä toivoit ennen itsellesi tehtävän  >:D

Toiminee keittiössä, m.o.t :D Anteeksi kauheesti, tää nyt meni kertakaikkiaan ot :-[

pulseproto

  • Vieras
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #40 : 01.07.2011, 10:49 »
"multitaskaus" on aina toiminut pannessa.. jos mimmi lahnaa kostetaan se hölöttämällä tai keskittymällä pannessa vaikka frendin kanssa jutusteluun puhelimessa..;)!

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #41 : 09.07.2011, 00:56 »
Mun tuntemat miehet ajattelee liikaa. Ja puhuu ajatuksistaan. Joskus tekisi mieli käskeä niitä lopettamaan ajattelemisen ja panemaan nyt vain. Mitähän ne tekisi?

Siis miehet puhuu liikaa - missäpäin ruåtsia  ;D

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #42 : 09.07.2011, 01:02 »
Pohjanmaalla. Eikä edes siellä ruotsinkielisellä alueella. Pitäisikö vaihtaa humanistit kunnon miehiin?

Dominaattori

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 281
  • Galleria
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #43 : 09.07.2011, 02:04 »
En ole koskaan nähnyt humanistin munia joten en voi olla varma että ne ovat ihan oikeasti miehiä..:-)

Susie

  • Vieras
Vs: Tätä miehet ajattelevat
« Vastaus #44 : 09.07.2011, 08:53 »
Pohjanmaalla. Eikä edes siellä ruotsinkielisellä alueella. Pitäisikö vaihtaa humanistit kunnon miehiin?

En ole koskaan nähnyt humanistin munia joten en voi olla varma että ne ovat ihan oikeasti miehiä..:-)

Älä nyt hemmetissä vaihda, humanistit on parhaita, ja heillä sitä munaa on enemmän siellä korvien välissä, joten... ;). Siis, en nyt tarkoita suppeasti koulukuntaa vaan elämänasennetta ja -katsomusta.