Aula - kaikille avoimet alueet > Kerhohuone

Eri materiaalit yhdessä

(1/3) > >>

Skippy:
En nyt äkkiseltään löytänyt mitään tästä joten aloitan uuden, enkä ole ihan varma meneekö nyt oikeaan lokeroon edes... Pahoittelut jos asiasta löytyy jo juttua.

Eli, näin aloittelevana, täysin asioista tietämättömänä, mietityttää miten nuo eri materiaalit reagoivat keskenään. Silikoniset lelut ei tykkää toisistaan jne. Mutta miten on esim pvc:n, latexin ja kumin laita kun ovat kosketuksissa? Heräsi vaan kysymys kun olen selaillut asusteita ym, pvc on hinnaltaan huomattavasti kukkarolle suotuisampi kuin esim latex, kumi tai nahka mutta kaikkea ei tunnu aina olevan saatavailla pelkästään samaa materiaalia (ainakaan kukkarolle sopivana). Vai onko tuolla edes mitään merkitystä sessioidessa vai tuleeko eri materiaalien kosketus aiheelliseksi vasta säilytyksessä?

Feird:
No jos nyt lähdetään siitä että latex ja kumi on aika lailla sama asia. Eikä nuo miksikään mene jos ovat kosketuksissa toisiinsa (nahka, kumi, pvc tai mikä tahansa). Valkoiseen kumiin voi saada kyllä värjäytymiä metallista mutta noin muuten en ole kuullut että olis kenelläkään ollut ongelmia yhdistää materiaaleja keskenään, enemminkin se on sitten makuasia haluaako.

KidBionic:
Mulla on muutamiin punaisiin ja valkoisiin pvc asuihin tarttunu väriä mustista asuista,  joten suosittelen varovaisuuden nimissä pitämään erillään...

Skippy:
Tämä selvensi asiaa kovasti, kiitos vastauksista. Tosiaan en vielä mitään asusteita omista mutta mielenkiintoa koittaa eri materiaaleja on kova, tiedä sitten mikä tuntuu parhaalta omalla kohdalla, kukkaron kannalta tosiaan tuo pvc tuntuu olevan se paras, josko sillä alottais :D

isabella:
Minulla värjäytyi vaaleanpunainen pvc-hame käyttökelvottomaksi kun se oli taitettuna. Jotenkin siis pvc:n pinta itseään vasten aiheutti omituiset harmaat tahrat pintaan. Eli pvc-vaatteita ei kannatta säilyttää toisiaan (tai itseään) vasten.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta