Aula - kaikille avoimet alueet > Kerhohuone

Eri materiaalit yhdessä

<< < (3/3)

Kettu vinossa:
Dildo-ongelmista pääsee eroon siirtymällä lasisiin dildoihin. Ovathan ne toki kovia, mutta johtavat mainiosti kehon lämpöä ja ovat äärettömän helppohoitoisia (pesu esimerkiksi astianpesukoneessa onnistuu). Eivät mene pilalle millään, ellet mystisesti onnistu rikkomaan lasia. Osa lasidildoista on myös sen verran erikoisen näköisiä ja värisiä, että ne saattaisivat mennä taide-esineestä, jos dildo on vahingossa unohtunut näkyvälle paikalle.

windmillsw:
Mutta lasiin ei saa vibraa ja sähköä...

Kiedon omat leluni pyyhkeisiin... koska on käynyt Niin monelle lelulle tämä yhteensulautuminen... harmillista.
Leluja pitää olla riittävästi ja siksi pyyhkeet (pienet sellaiset) ovat ihan kätsy juttu ja kuivuvat pesun jälkeen vielä itsekseen.

Kettu vinossa:

--- Lainaus käyttäjältä: windmillsw - 13.04.2014, 19:49 ---Mutta lasiin ei saa vibraa ja sähköä...

--- Lainaus päättyy ---

Pitää vain treenata kättä niin saa ihan tarpeeksi "vibraa", ja toki lasin muotoilukin vaikuttaa valtavasti tuntumaan. Toki sähköleikkeihin tarvitaan aina omanlaisensa sähköiskudildo, koska lasi on eriste eikä johde.

mai:
Lasidildo tuppeen ja tuppi kiinni oskillaattoriin ja vuorosahaan (?) niin johan lähtee.

Riverlady:

--- Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 07.04.2014, 18:09 ---Dildo-ongelmista pääsee eroon siirtymällä lasisiin dildoihin. Ovathan ne toki kovia, mutta johtavat mainiosti kehon lämpöä ja ovat äärettömän helppohoitoisia (pesu esimerkiksi astianpesukoneessa onnistuu). Eivät mene pilalle millään, ellet mystisesti onnistu rikkomaan lasia.

--- Lainaus päättyy ---

Mulle myyjä demonstroi särkymättömyysasiaa hakkaamalla lasidildoa myyntitiskin reunaan kujaa. Tiski luullakseni laminaattia, ei tehnyt dildolle mitään. Myyjä myös mainitsi tiskikonepesun mahdollisuuden mutta huomautti erikseen, ettei lasidildoa saa tiputtaa kivipinnoille, koska silloin voi lasiin tulla särö. Joten olen varonut keittiöni graniittitasoja ja kivilaattalattiaa, kun olen noukkinut vehjettä tiskikoneesta  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta