Baarin kannatusmaksut
Väillä kyllä ihmetyttää miten ihmiset oikein tulkitsevat näitä käyttäytymissääntöjä kinkybileissä. Lauantaisissa bileissäkin oli jokainen osallistuja saanut käyttäytymissäännöt kirjallisena, joista viimeistään selviää ettei ketään voi klähmiä ilman lupaa, ellei sitä ennestään jo ymmärrä. Silti joku koki oikeudekseen tulla hiplaamaan minua, vaikka olin pannoitettu, häkissä, en ottanut katsekontaktia tai puhunut mitään. No, tyyppi sai kyllä litsarin näpeilleen. Ärsytti silti. Jonkinmoista kunnioitusta toivoisi D:n ja subin väliselle suhteelle, ettei kenenkään subia tultaisi ilman lupaa kähmimään. Kuitenkin jos bileet on kinky-teemalla niin olettamus olisi että tälläiset asiat ois itsestäänselviä.
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 08.10.2012, 13:20Väillä kyllä ihmetyttää miten ihmiset oikein tulkitsevat näitä käyttäytymissääntöjä kinkybileissä. Lauantaisissa bileissäkin oli jokainen osallistuja saanut käyttäytymissäännöt kirjallisena, joista viimeistään selviää ettei ketään voi klähmiä ilman lupaa, ellei sitä ennestään jo ymmärrä. Silti joku koki oikeudekseen tulla hiplaamaan minua, vaikka olin pannoitettu, häkissä, en ottanut katsekontaktia tai puhunut mitään. No, tyyppi sai kyllä litsarin näpeilleen. Ärsytti silti. Jonkinmoista kunnioitusta toivoisi D:n ja subin väliselle suhteelle, ettei kenenkään subia tultaisi ilman lupaa kähmimään. Kuitenkin jos bileet on kinky-teemalla niin olettamus olisi että tälläiset asiat ois itsestäänselviä.Samaisissa bileissä tultiin minuakin kähmimään, olisiko sitten ollut sama tyyppikin? Oli muuten ensimmäinen kerta, olen vissiin sen verran pelottava että tähän saakka olen saanut olla bileissä ihan rauhassa Minua tämä hyypiö ei varmastikaan luullut subiksi (en siis tarkoita että subeja olisi jotenkin sallitumpaa hipelöidä mutta jotkut ääliöt tuntuvat niin ajattelevan) kun perässä tuli subi talutushihnassa. Tissit olivat kyllä aika hyvin esillä, ilmeisesti se oli riittävä oikeutus niiden lääppimiseen. Huusin ja läksytin saman tien sen verran railakkaasti että varmasti korvat soivat vähän aikaa. Sitten kävin ilmoittamassa järjestävälle taholle. Tosin tyyppi näkyi jatkavan illanviettoaan bileissä senkin jälkeen mutta kiersi minut kaukaa...
Mitä mieltä väki polttariporukoiden sisään päästämisestä klubille? Tuovatko lisää ongelmia?
Joitain vuosia pippaloissa mukana olleena tuntuu siltä, että vaikka kuinka on käytösetiketti ja sitä paukutetaan niin sanallisesti kuin kirjallisesti, niin ei vaan mene perille vaikka kuin rautalankaa tai ratakiskoa vääntäisi mutkille ja solmuunkin asti... Yleisesti nostetaan suuresti esiin kinkyt roolit ja unohdetaan ihan totaalisesti itse ihminen niiden sisällä. Kaikki, siis ihan kaikki, roolistaan tai suuntautumisestaan riippumatta ovat oikeutettuja fyysisen koskemattomuutensa kunnioittamiseen, samoin mielipiteidensä. Mikä ikinä onkaan tapahtuma, klubi, bileet tai miitti, niin ihmiset rooleineen tuntuvat heittävän aivonsa narikkaan ja unohtavat ihan normaalinkin elämän toista kunnioittavan käyttäytymisen. Nykyään ei siis ole juurikaan havaittavissa minkäänlaista järkevän ihmisen käytöstä monessakaan paikassa, esiin nousee vain erilaisia valtataisteluita ja nokittelemisia, joskus jopa pelkkien huhupuheiden ja/tai pärstäkertoimien mukaan.Toivoisin ihmisten myös muistavan, että tapahtumissa voi tosiaan olla rooli päällä, eikä se tarkoita sitä, että se sama rooli olisi seuraavissa tai normielämässä sama. Ei siis voi aina ja joka paikassa soveltaa paljon puhuttua roolin mukaista lähestymistapaa (esmes kysy domilta saako subia puhutella jne...)