Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47540 kertaa)

Ramington

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #120 : 19.12.2018, 15:48 »
Näitä "miksi minä en kelpaa"-threadeja perustelee täällä etupäässä 2-3 ihmistä. Näistä tulee aina jotenkin sellainen fiilis, että vaadittaisiin muilta foorumilaisilta perusteluita miksei threadin aloittaja "kelpaa" juuri heille. Ulkonäkö on hyvin harvoin este parisuhteelle - oli sitten kyse naisesta tai miehestä.

Tämä.

Sitten jos annat, RAKENTAVAA kritiikkiä niin vedetään herne nenään ja syytetään ties mistä.

Täyttä totuutta siitä, mitä mieltä olen näistä ketjuista, en uskalla tähän kirjoittaa, koska luultavasti sekin tulkittaisiin väärin. Olen jo joutunut sensuroimaan itse itseäni erään kuvan kommenteissa, koska minut ymmärrettiin täysin väärin.

En ole mielipahaa kenellekään halunnut, vaan vain ihmetellyt tietynlaista ehdottomuutta.


Tämä. Toiseen kertaan :D

Jotkut voivat myös haluta vain huomiota tai saada sellaisia vastauksia mistä he ovat samaa mieltä. Tällöin sanoisin, että kyseessä olisi narsisti. Allekirjoittanutkin haluisi olevan parempi halutumpi ja sosiaalisempi ihminen, mutta tämänkin voisi saavuttaa päättämällä niin. Ongelmista puhuminen ja itsensä tutkiminen voi edesauttaa niin ja mieluisat kokemukset antavat varmuutta; anyweis näitä on käyty paljon läpi näissä langoissa...


Piilukko

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #121 : 19.12.2018, 17:16 »
Näihinhän ei ole pakko vastata. Ei ole pakko lukea eikä seurata.
Foorumia voi ja saa käyttää monenmoiseen. Minusta oli outoa, että täälläkin yhtäkkiä alettiin kysellä sen perään, että ketjusta tehtäisiin jotenkin yleisempi. Miksei yksi ihminen saisi tehdä ketjua, jossa toivoo, että käsitellään hänen ulkonäköään? Eikö palstan leveys riitä? Edlleenkään ketään ei edellytetä ottamaan asiaan kantaa, tai osallistuvan sukimiseen.
Itsetuntovajeeseen ei takuuvarmasti auta se, että henkilön huolia ei oteta tosissaan ja selitetään miten ne ovat vääriä ja ärsyttäviä. Hiljaakin saa olla. Toki saa myös julkisella paikalla kertoa oman mielipiteensä ja ajatuksensa aiheesta, niinhän minäkin tässä teen. Mutta ”mene ja kasvata itsearvostusta” on aika heikko neuvo, jos ei konkreettisesti ehdoteta, miten se tehdään.

Pvcpoju

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #122 : 19.12.2018, 17:31 »
Kyllähän sen nyt, näistä jutuista täällä huolimatta, tietää jokainen millainen mies se naisiin vetoaa. Pitkä, tummahko ja pieni parransänki. Semmoinen 180 cm on vähän niin kuin minimi, mieluiten 185+. Ihan sama mitä siellä päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. Yleisimmin ei. Sekään ei haittaa jos kuppi vähän maistuu, työ ei niinkään.

Ei se ÄO suotta ole laskusuunnassa ihmiskunnalla.

Lmr01

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #123 : 19.12.2018, 17:50 »
Kyllähän sen nyt, näistä jutuista täällä huolimatta, tietää jokainen millainen mies se naisiin vetoaa. Pitkä, tummahko ja pieni parransänki. Semmoinen 180 cm on vähän niin kuin minimi, mieluiten 185+. Ihan sama mitä siellä päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. Yleisimmin ei. Sekään ei haittaa jos kuppi vähän maistuu, työ ei niinkään.

Ei se ÄO suotta ole laskusuunnassa ihmiskunnalla.
Jaa-a, mulla on varsin tyydyttäviä ihmissuhteita mun elämässä.

T: ylipainoinen, hiljalleen Juiceutuva pitkätukkainen, huonoryhtinen, huonosti pukeutuva ja kuustuntista työpäivää tekevä nörtti

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #124 : 19.12.2018, 18:02 »
Kyllähän sen nyt, näistä jutuista täällä huolimatta, tietää jokainen millainen mies se naisiin vetoaa. Pitkä, tummahko ja pieni parransänki. Semmoinen 180 cm on vähän niin kuin minimi, mieluiten 185+. Ihan sama mitä siellä päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. Yleisimmin ei. Sekään ei haittaa jos kuppi vähän maistuu, työ ei niinkään.

Ei se ÄO suotta ole laskusuunnassa ihmiskunnalla.

Tosi rumaa yleistämistä ja tästä samasta on väännetty ratakiskoa useaan kertaan chatissa.
Itselläni on miehet olleet laidasta laitaan, lyhin tainnut olla 170cm ja pisin 189cm. Vaaleaa ja tummaa, laihaa ja ei niin laihaa. Pään sisältö on se mikä on aina vaikuttanut. Preferenssit ne on kuitenkin jokaisella olemassa, itsellänikin. EIkä kenenkään prefrensseissä ole mitään väärää, niin ihmettelen tuota jatkuvaa valitustasi asiasta. Toki jos omat preferenssit muuttuvat vaatimuksiksi ja ovat sitä myöten lähes mahdottomia toteuttaa, niin silloin voi syyttää vain itseään.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #125 : 19.12.2018, 18:21 »
Ensin jätin sanomatta, mutta kun vaivaa...

Näitä "miksi minä en kelpaa"-threadeja perustelee täällä etupäässä 2-3 ihmistä. Näistä tulee aina jotenkin sellainen fiilis, että vaadittaisiin muilta foorumilaisilta perusteluita miksei threadin aloittaja "kelpaa" juuri heille. Ulkonäkö on hyvin harvoin este parisuhteelle - oli sitten kyse naisesta tai miehestä. Toki on olemassa yksilöllisiä preferenssejä, mutta puhun noin yleisesti. Yleensä ongelma on persoonassa/julkisivussa. Esimerkiksi liiallinen alistuvaisuus (en tarkoita nyt sitä, että joku "true subi" vaan sitä että ei puhu omista tarpeistaan ja vaatimuksistaan) on monille red flag.

Ehkä sinunkin icebug kannattaisi lähestyä seuranhakua niin, että kirjoitat mitä SINÄ haluat eikä niin että "ihan kuka vaan, kunhan on dominoiva cis-nainen".

Öö..missä kohtaa olen kirjoittanut, että "en kelpaa"? Ja missä kohtaa olen antanut ymmärtää, että etsisin täältä Baarista dominaa? Johan minä aiemmin tarkensin, että kulunut kesä on opettanut yhtä sun toista kuten vaikkapa se, että parisuhteen muodostumisen edellytyksistä se onko nainen dominoiva vai ei on hyvinhyvin vähäpätöinen asia..on ehkä noin 700 muuta asiaa jotka pisteytän korkeammalle.

 Minä olen vain yrittänyt kysyä vinkkejä miten/mitä pitäisi tehdä, että näyttäisin nykyistä paremmalta..mä hion perkele itsestäni timanttia! Ja on enemmänkin jo kyse siitä, että kuka on yleensä ansainnut minut..jotain itsestäni tiedän ja tiedän, että en ole ihan tavallinen mies.

Ja kuten aiemmin olen todennut niin elämää on todellakin muualla kuin Baarissa..enkä todellakaan usko, että elämäni rakkaus löytyy sen paremmin täältä Baarista kuin Tinderin kaltaisista paskasovelluksista.


Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #126 : 19.12.2018, 18:26 »
Näihinhän ei ole pakko vastata. Ei ole pakko lukea eikä seurata.
Foorumia voi ja saa käyttää monenmoiseen. Minusta oli outoa, että täälläkin yhtäkkiä alettiin kysellä sen perään, että ketjusta tehtäisiin jotenkin yleisempi. Miksei yksi ihminen saisi tehdä ketjua, jossa toivoo, että käsitellään hänen ulkonäköään? Eikö palstan leveys riitä? Edlleenkään ketään ei edellytetä ottamaan asiaan kantaa, tai osallistuvan sukimiseen.
Itsetuntovajeeseen ei takuuvarmasti auta se, että henkilön huolia ei oteta tosissaan ja selitetään miten ne ovat vääriä ja ärsyttäviä. Hiljaakin saa olla. Toki saa myös julkisella paikalla kertoa oman mielipiteensä ja ajatuksensa aiheesta, niinhän minäkin tässä teen. Mutta ”mene ja kasvata itsearvostusta” on aika heikko neuvo, jos ei konkreettisesti ehdoteta, miten se tehdään.

Foorumia saa käyttää toki moneen. Mutta lopulta, kuinka moni uskaltaa vastata REHELLISESTI ja KAUNISTELEMATTA, jos joku kysyy näin yleisesti ulkonäöstään? Ja onko kysyjän motiivi saada vain palautetta ulkonäöstään?

Kysyjä myös mielestäni niputti kaikki naiset yhdeksi laumaksi, ja olettaa, että kaikkia naisia miellyttää jokin tietty vartalo (tämän kuvan minä siis olen saanut).

Itse ihmettelen tällaista kyselyä, ja sen olen täällä ilmaissut.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #127 : 19.12.2018, 19:38 »
Näihinhän ei ole pakko vastata. Ei ole pakko lukea eikä seurata.
Foorumia voi ja saa käyttää monenmoiseen. Minusta oli outoa, että täälläkin yhtäkkiä alettiin kysellä sen perään, että ketjusta tehtäisiin jotenkin yleisempi. Miksei yksi ihminen saisi tehdä ketjua, jossa toivoo, että käsitellään hänen ulkonäköään? Eikö palstan leveys riitä? Edlleenkään ketään ei edellytetä ottamaan asiaan kantaa, tai osallistuvan sukimiseen.
Samaa mieltä.

vila

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #128 : 19.12.2018, 21:08 »
Kyllähän sen nyt, näistä jutuista täällä huolimatta, tietää jokainen millainen mies se naisiin vetoaa. Pitkä, tummahko ja pieni parransänki. Semmoinen 180 cm on vähän niin kuin minimi, mieluiten 185+. Ihan sama mitä siellä päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. Yleisimmin ei. Sekään ei haittaa jos kuppi vähän maistuu, työ ei niinkään.

Ei se ÄO suotta ole laskusuunnassa ihmiskunnalla.

Yhtä lailla voisi sanoa, että miehiä kiinnostavat pienikokoiset blondit joilla äly ei riittänyt käymään kouluja - ja jotka kovin mielellään elävät miehen kustannuksella? Eikä haittaa, vaikka lapset on jo hankittu edellisen miehen toimesta?

Tuollaiset stereotypiat ovat naurettavia ja typeriä. Jos huomaa kiinnostuvansa naisista, joille kelpaa vain työttömät alkoholistit niin silloin kannattaa pohtia sitä omaa naismakua.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #129 : 19.12.2018, 21:57 »
Näihinhän ei ole pakko vastata. Ei ole pakko lukea eikä seurata.
Foorumia voi ja saa käyttää monenmoiseen. Minusta oli outoa, että täälläkin yhtäkkiä alettiin kysellä sen perään, että ketjusta tehtäisiin jotenkin yleisempi. Miksei yksi ihminen saisi tehdä ketjua, jossa toivoo, että käsitellään hänen ulkonäköään? Eikö palstan leveys riitä? Edlleenkään ketään ei edellytetä ottamaan asiaan kantaa, tai osallistuvan sukimiseen.
Samaa mieltä.

Minä myös, ja ihmetyttää ylipäänsä kun tullaan pahoittaa mielensä ketjuihin, joihin ei itsellään ole edes mitään kiinnostusta ottaa kantaa, ja sitten käännetään puhe itsensä suuntaan ja uhriudutaan vaikka väkisin. Emmie jaksa  ;D

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2614
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #130 : 19.12.2018, 22:16 »
Kyllähän sen nyt, näistä jutuista täällä huolimatta, tietää jokainen millainen mies se naisiin vetoaa. Pitkä, tummahko ja pieni parransänki. Semmoinen 180 cm on vähän niin kuin minimi, mieluiten 185+. Ihan sama mitä siellä päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. Yleisimmin ei. Sekään ei haittaa jos kuppi vähän maistuu, työ ei niinkään.

Ei se ÄO suotta ole laskusuunnassa ihmiskunnalla.

Ai helvetti. Tuosta 188cm pituudestako tää mun kaikki menestys naisrintamalla onkin johtunut. Töissäkin oon näemmä käynyt turhaan, kun ois voinut vetää vaan viinaa ja piereskellä himassa ja pistää naisen tekee töitä.

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #131 : 19.12.2018, 22:42 »
Olen sitä mieltä, että jos ny oikeesti ei oo muuta asiaa ku murahtaa, että "älä vittu jaksa" tai "miks sä tollasta kyselet" eikä sinänsä oo mitään antaa asialle muuta kuin ynseytensä tai jonkun paremmuudentunteensa, voi kommentoida johonkin mielekkäämpään lankaan.

Ja takaisin aiheeseen:

"En kelpaa kellekään". Sitähän ei tarvitse kirjoittaa mihinkään suoraan, se johtopäätös on helppo vetää.

Ötökkä, sun ei kannata keskittyä tohon sun ulkonäköasiaan oikeestaan nyt lainkaan. Jos tykkäät liikkua ja sillä pysyt tossa kuosissa missä oot, nii jee jee. Kyllä sä läpi meet.

Se on tuo sun pää, joka kaipaa järjestelyä, ei sun ulkonäkö. Silleen rumasti sanottuna. Mitä muuta me nyt susta tiedetään kuin tää sun ulkonäköasia. Okei, ei tietenkään mitään. Paitsi tämän keskuskustelun aihe.

Eniveis, oot näyttäny kroppasi ja ilmeisen hyvän perseesi täällä monta monituista kertaa. Mitäs muuta Öttiäisellä on tarjota kuin ulkonäkönsä? Näytä, että päässäsi pyörii muutakin kuin nuo silmät, jotka näkevät ulkoisen olemuksesi riittämättömänä.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #132 : 19.12.2018, 22:43 »
Näihinhän ei ole pakko vastata. Ei ole pakko lukea eikä seurata.
Foorumia voi ja saa käyttää monenmoiseen. Minusta oli outoa, että täälläkin yhtäkkiä alettiin kysellä sen perään, että ketjusta tehtäisiin jotenkin yleisempi. Miksei yksi ihminen saisi tehdä ketjua, jossa toivoo, että käsitellään hänen ulkonäköään? Eikö palstan leveys riitä? Edlleenkään ketään ei edellytetä ottamaan asiaan kantaa, tai osallistuvan sukimiseen.
Itsetuntovajeeseen ei takuuvarmasti auta se, että henkilön huolia ei oteta tosissaan ja selitetään miten ne ovat vääriä ja ärsyttäviä. Hiljaakin saa olla. Toki saa myös julkisella paikalla kertoa oman mielipiteensä ja ajatuksensa aiheesta, niinhän minäkin tässä teen. Mutta ”mene ja kasvata itsearvostusta” on aika heikko neuvo, jos ei konkreettisesti ehdoteta, miten se tehdään.

Foorumia saa käyttää toki moneen. Mutta lopulta, kuinka moni uskaltaa vastata REHELLISESTI ja KAUNISTELEMATTA, jos joku kysyy näin yleisesti ulkonäöstään? Ja onko kysyjän motiivi saada vain palautetta ulkonäöstään?

Kysyjä myös mielestäni niputti kaikki naiset yhdeksi laumaksi, ja olettaa, että kaikkia naisia miellyttää jokin tietty vartalo (tämän kuvan minä siis olen saanut).

Itse ihmettelen tällaista kyselyä, ja sen olen täällä ilmaissut.
Olet ilmaissut.. ja korostaen vieläpä. Ja olet lisäksi kyseenalaistanut motiivini lisätä kuvia galleriaan (tosin herää väistämättä kysymys, että miksi vain minun kuvat häiritsee, kun galleriassa näkyy olevan ripakopallinen "asiaankuulumattomia" kuvia muiltakin käyttäjiltä)

Ja tämä ketju..ehkä muotoilin aloituksen hieman väärin mutta tarkoituksena oli hakea yksilöiden mielipiteitä.

No joo..ei täällä mitään saa kysyä eikä varsinkaan latailla mitään kuvia.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #133 : 19.12.2018, 22:56 »

Mitäs muuta Öttiäisellä on tarjota kuin ulkonäkönsä?
Ei varmasti mitään..tai pikemminkin Baarilla ei ole mitään tarjottavaa minulle :D
 Oikealle ihmiselle kuitenkin tarjottavaa on enemmän kuin kukaan osaa kuvitella..

Kukaan ei taatusti kitise yhtään jos joku nainen lataa belfien tai pari Baarin galleriaan tai aloittaa tämmöisen ketjun..mutta voi saatana jos mies menee tekemään saman niin johan on maailmanloppu!

Kinkykundi

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #134 : 19.12.2018, 23:17 »
Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?

Yleisesti ottaen voisit ajatella asiaa niin, että sellainen vartalo mitä pidät miehellä esteettisenä, on myös naisten mielestä esteettinen. Lihasta kaipaisit vähän lisää, etenkin isompia rinta- ja selkälihaksia. Sellainen V-muotoinen torso on miehekäs ja kielii voimasta. Vyötärö on sinänsä ihan jees, vaikkei sixpäkkiä olekaan.

Kun katsot millaista porukkaa niillä festareilla liikkuu, niin toki kehtaat. Ongelma on pikemminkin se, ettet riittävästi erotu porukasta, että katseltaisiin perään.

Toivottavasti muutat kroppaasi itses takia, et muiden.

Komppaus tälle.

Hyvät tytöt, kyllä se vain niin on, että jos haluaa pildeä, niin täytyy vähän kiinnittää huomiota siihen miltä näyttää. Ja vaikka sitä saisi, niin parempaan kondikseen hankkiutuminen tekee aina lisää valinnanvaraa.