Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47528 kertaa)

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #150 : 20.12.2018, 11:14 »
Hyvät tytöt, kyllä se vain niin on, että jos haluaa pildeä, niin täytyy vähän kiinnittää huomiota siihen miltä näyttää. Ja vaikka sitä saisi, niin parempaan kondikseen hankkiutuminen tekee aina lisää valinnanvaraa.

Näh, tälleen setämahalla ja olemattomilla lihaksilla on seuraa kyllä tullut ihan hyvin. Toisaalta mulla on parta, joka peittoaa kaiken ja kaataa kaikki naiset heti. Kyllä, se on se salaisuus. Icebug, kasvata parta ja hukut pilluun. >:D

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #151 : 20.12.2018, 16:41 »
Näihinhän ei ole pakko vastata. Ei ole pakko lukea eikä seurata.
Foorumia voi ja saa käyttää monenmoiseen. Minusta oli outoa, että täälläkin yhtäkkiä alettiin kysellä sen perään, että ketjusta tehtäisiin jotenkin yleisempi. Miksei yksi ihminen saisi tehdä ketjua, jossa toivoo, että käsitellään hänen ulkonäköään? Eikö palstan leveys riitä? Edlleenkään ketään ei edellytetä ottamaan asiaan kantaa, tai osallistuvan sukimiseen.
Itsetuntovajeeseen ei takuuvarmasti auta se, että henkilön huolia ei oteta tosissaan ja selitetään miten ne ovat vääriä ja ärsyttäviä. Hiljaakin saa olla. Toki saa myös julkisella paikalla kertoa oman mielipiteensä ja ajatuksensa aiheesta, niinhän minäkin tässä teen. Mutta ”mene ja kasvata itsearvostusta” on aika heikko neuvo, jos ei konkreettisesti ehdoteta, miten se tehdään.

Foorumia saa käyttää toki moneen. Mutta lopulta, kuinka moni uskaltaa vastata REHELLISESTI ja KAUNISTELEMATTA, jos joku kysyy näin yleisesti ulkonäöstään? Ja onko kysyjän motiivi saada vain palautetta ulkonäöstään?

Kysyjä myös mielestäni niputti kaikki naiset yhdeksi laumaksi, ja olettaa, että kaikkia naisia miellyttää jokin tietty vartalo (tämän kuvan minä siis olen saanut).

Itse ihmettelen tällaista kyselyä, ja sen olen täällä ilmaissut.
Olet ilmaissut.. ja korostaen vieläpä. Ja olet lisäksi kyseenalaistanut motiivini lisätä kuvia galleriaan (tosin herää väistämättä kysymys, että miksi vain minun kuvat häiritsee, kun galleriassa näkyy olevan ripakopallinen "asiaankuulumattomia" kuvia muiltakin käyttäjiltä)

Ja tämä ketju..ehkä muotoilin aloituksen hieman väärin mutta tarkoituksena oli hakea yksilöiden mielipiteitä.

No joo..ei täällä mitään saa kysyä eikä varsinkaan latailla mitään kuvia.

Olen kyseenalaistanut kuvasi siinä mielessä, että mietin vain onko sinulla exhippariuteen taipumusta. Onko se väärin? Oletko miettinyt sitä itse? Pyrkinyt ehkä hieman herättämään sinua miettimään taipumuksiasi.

En käsittääkseni ole MISSÄÄN vaiheessa sanonut, että ne pitäisi ottaa pois, tms.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #152 : 20.12.2018, 17:27 »

Olen kyseenalaistanut kuvasi siinä mielessä, että mietin vain onko sinulla exhippariuteen taipumusta. Onko se väärin? Oletko miettinyt sitä itse? Pyrkinyt ehkä hieman herättämään sinua miettimään taipumuksiasi.

En käsittääkseni ole MISSÄÄN vaiheessa sanonut, että ne pitäisi ottaa pois, tms.
En tiennyt, että pitäisi johonkin perustella miksi ostaa jonkin kuvan ???

Toiselta käyttäjältä kyllä on eräässä kuvassa kommentti "Johan näitä on nähty, samanlaisia aika paljon." Niinpä poistin suurimman osan kuvistani, että niistä ei jatkossa pahoiteta mieltä.

Edelleen jos joku nainen latailee farkkubelfien tai useamman niin kukaan ei välitä.. mutta voi helvetti, kun minä teen saman niin johan on lynkkausarmeija liikekannalla

Kinkykundi

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #153 : 20.12.2018, 17:40 »

En jaksa puhelimella alkaa lyhentää lainausta.
Mutta itse käsitän ainakin termin "mitä pään sisällä liikkuu" ja "pään sisältö" paljon laajempana kuin älykkyysosamäärä pelkästään.


Oikeastaan ÄO kuvaa henkistä kapasiteettia noin ylipäätään, ja siihen se on oikein hyvä, minkä vuoksi se on myös oikein hyvä mittari esimerkissäni (toki monesti matalamman ÄO:n omaavilla on vaikeuksia ymmärtää korkeamman ÄO:n henkilön laajempaa käsitystä asioista).

tse olen vain 165cm pitkä ja kyllä olen ollut kiinnostunut myös itseäni lyhyemmistä miehistä. Jos tämä 170cm pituinen olisi ollut 5cm lyhyempi kuin minä, niin se ei olisi ollut ongelma, koska ihastuin hänen persoonallisuuteensa.


Tietämättä tarkemmin "persoonan" merkitystä seuranhaussasi, niin olisiko tälle 170cm kaverille lohjennut kymmenen senttiä lyhyempänä, jos persoona olisi ollut samaa luokkaa tyypillisten kumppaneittesi kanssa?

Äläkä nyt käsitä väärin, olenhan itsekin lasteni äitiä lyhyempi.

Olen saanut seurata parinkin lyhyemmän miespuolisen kaverin seuranhakua. Toinen noin 160cm, toinen alle. Eivät kaikki naiset heihin tokikaan lankea, mutta ei heillä ole suurempia ongelmia ollut. He molemmat ovat sinut pituutensa kanssa ja he hurmaavat persoonallisuudellaan ja keskustelutaidoillaan. Heidän kanssaan keskustellessa ei esimerkiksi koskaan tule fiilistä, että hakkaa päätään tiiliseinään.
Ehkä se on sitten sitä "elämäm koulua".

Näillä on varmasti muita avuja millä tekevät vaikutuksen ja paljon auttaa sisäistää, että kaikille ei tarvitse kelvata.

Joo, siis ainahan sitä löytyy joku kertomaan kuinka on löytänyt vaikka maailman ihanimman alkoholistin, CP-vammaisen, pakolaisen tai peliriippuvaisen, mutta enemmän näistä on haittaa seuranhaussa kuin hyötyä.

Kinkykundi

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #154 : 20.12.2018, 17:49 »

Noh jos valitsee puolisonsa pelkän ulkonäön perusteella niin sitten ei sovi valittaa ulkonäkökeskeisestä maailmasta. Itse kyllä uskoisin, että henkisesti aikuinen ihminen valitsee puolison joka saa hänet tuntemaan olonsa hyväksi. Ja sillä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa vaan persoona nousee tärkeimmäksi - ulkonäkö on kiva lisä. Toki esim. paino ja liikunnallisuus ovat myös arvoja. Mies jolle riittää naisen ulkonäkö (ja sisältä saa olla mimmoinen psykolortto tahansa) saa kyllä mitä ansaitsee :P

Näitäkin tietysti löytyy, mutta ulkonäkö on miehillä tärkein kriteeri, ei suinkaan ainoa. Vertauskohtana voisi naisilla olla raha.

Jos olettaa että naiset tekevät mieluummin kompromissin älyn kuin ulkonäön suhteen niin sanoisin sellaista ajattelua naisvihaksi. Katkeruuskin on muuten major turn-off.

Joo, yleensä naiset tekevät enemmän kompromisseja ulkonäön suhteen kuin miehet, johtuen tietysti siitä, että ulkonäkö ei ole naisten parinhaussa niin korkeassa asemassa kuin miehillä.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2614
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #155 : 20.12.2018, 17:51 »
Toiselta käyttäjältä kyllä on eräässä kuvassa kommentti "Johan näitä on nähty, samanlaisia aika paljon." Niinpä poistin suurimman osan kuvistani, että niistä ei jatkossa pahoiteta mieltä.

Edelleen jos joku nainen latailee farkkubelfien tai useamman niin kukaan ei välitä.. mutta voi helvetti, kun minä teen saman niin johan on lynkkausarmeija liikekannalla

Voisikohan kommentointi johtua myös siitä, että olet postaillut samoja kuvia toistamiseen tänne (ainakin jossain vaiheessa, en tiedä nykytilanteesta)?
Ihan yhtä lailla osa naisista on saanut täällä kommenttia kuvistaan.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #156 : 20.12.2018, 17:54 »
Edelleen jos joku nainen latailee farkkubelfien tai useamman niin kukaan ei välitä.. mutta voi helvetti, kun minä teen saman niin johan on lynkkausarmeija liikekannalla
Kyllä kuule varmasti myös muidenkin miehien kohdalla hommaa ihmeteltäisiin. Ei vain pelkästään sinun kohdalla.

Se, että vedät naiset tähänkin asiaan mukaan vasta-argumenttina, muodostaa kyllä jännän mielikuvan ajattelutavastasi.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #157 : 20.12.2018, 18:04 »
Joo, siis ainahan sitä löytyy joku kertomaan kuinka on löytänyt vaikka maailman ihanimman alkoholistin, CP-vammaisen, pakolaisen tai peliriippuvaisen, mutta enemmän näistä on haittaa seuranhaussa kuin hyötyä.

Ei noista nyt niin paljon haittaa voi olla, kun jopa laajan käsityksen asioista omaavat ÄO-runkkaajat pariutuvat.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #158 : 20.12.2018, 18:04 »
Edelleen jos joku nainen latailee farkkubelfien tai useamman niin kukaan ei välitä.. mutta voi helvetti, kun minä teen saman niin johan on lynkkausarmeija liikekannalla
Kyllä kuule varmasti myös muidenkin miehien kohdalla hommaa ihmeteltäisiin. Ei vain pelkästään sinun kohdalla.

Se, että vedät naiset tähänkin asiaan mukaan vasta-argumenttina, muodostaa kyllä jännän mielikuvan ajattelutavastasi.
Kyseisen argumentin kyllä otti jo esiin naispuolinen baarilainen erään kuvani kommenteissa eli "Jos tässä olisi naisen farkkuperse, ei kukaan valittaisi. Taidettaisiin pyytää jopa lisää kuvia" Tuskin se kuitenkaan kovin kaukaa on haettu ???

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #159 : 20.12.2018, 18:13 »
Edelleen jos joku nainen latailee farkkubelfien tai useamman niin kukaan ei välitä.. mutta voi helvetti, kun minä teen saman niin johan on lynkkausarmeija liikekannalla
Kyllä kuule varmasti myös muidenkin miehien kohdalla hommaa ihmeteltäisiin. Ei vain pelkästään sinun kohdalla.

Se, että vedät naiset tähänkin asiaan mukaan vasta-argumenttina, muodostaa kyllä jännän mielikuvan ajattelutavastasi.
Kyseisen argumentin kyllä otti jo esiin naispuolinen baarilainen erään kuvani kommenteissa eli "Jos tässä olisi naisen farkkuperse, ei kukaan valittaisi. Taidettaisiin pyytää jopa lisää kuvia" Tuskin se kuitenkaan kovin kaukaa on haettu ???

Ja sinä jatkat sen käyttöä.

Mutta joo, en jaksa enää haaskata aikaa näin tyhjänpäiväiseen vääntöön. Kerta baarilla ja baarilaisilla ei sinulle annettavaa ole (myös siksi nämä kyselysi eivät oikein mene tajuntaani, mitä välität mitä täällä ajatellaan?) niin turhaa tässä on koettaa ratakiskoa vääntää.

Eli tee mitä tykkäät, ja vilpittömästi toivotan onnea kumppanin metsästykseen.

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #160 : 20.12.2018, 18:43 »
Toiselta käyttäjältä kyllä on eräässä kuvassa kommentti "Johan näitä on nähty, samanlaisia aika paljon." Niinpä poistin suurimman osan kuvistani, että niistä ei jatkossa pahoiteta mieltä.
Ei! Ei! Eieieieieieiei! EI!  :o

Hra K

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #161 : 20.12.2018, 19:06 »
Olen tässä miettinyt, että millainen miehen vartalo noin yleisimmin viehättää naisia? Mitä minun pitäisi itselleni tehdä?

Ihmiskunnasta noin puolet kuuluu naissukupuoleen ja luulisin, että jako pervoillakin on aika lalilla sama vaikkakin fetissijutuissa, tiiteissä ja sen semmoisissa alkaa jo ehkä olla sukupuolittumista kun se kuitenkin ohjaa käytöstämme erityisesti tämmiöisissä paritumiskäytökseen liittyvissä asioissa. Pirustako sitä tietää mistä tuo puolet yleisesti pitää tässä toisessa puolessa. Naisten haluja on mietiskelty jo historian hämäristä asti, että miten ne tulee ja minne ne menee. Kysymys on siis todella hyvä ja filosofinenkin; en vain osaa siihen vastata.

Aika pahasti saa olla piloilla, ettei pervoille kategorisesti ollenkaan kelpaa ja toisaalta niille krantuimmille ei kelpaa kuitenkaan juurikaan mikään, joten olet luultavasti aika turvallisilla pariutumisen rantavesillä. Kysymykseesi vastaten, voisit ehkäpä olla ihan oma hurmaava itsesi ja nauttia elämästä piittaamatta parituksen hankaluuksista - ei se ole kauhean helppoa oikein kenellekään lopulta. Lyhyitä tuntuvat olevean ilon lirkutukset täällä sen puolesta. Nappaa joku ja pidä hauskaa tai jaa ilot sekä surut - mitä nyt oletkin hakemassa. Asiat tuppaavat löytymään kun niitä lakkaa etsimästä ja vainoamasta.

Täällä hiukan koomisesti nimitetyssä "kinkyskenessä" tai "pervokuplassa" nyt on aika pieni osa Suomen tai muunkaan maailman pervoista ja tietynlainen painotus täälläkin aktivoituvissa on. Kannattaa mennä kalaan joskus sen kotilaiturin ulkopuolelle. Itse ainakin käyn sieltä joskus nappaamassa vonkaleen tai sintiin keitokseeni. Onnea matkaan vain ja hyviä maisemia.

Jälkikommentointiin sanoisin vielä, että korkeaa suhteellista älykkyyttään on myös mahdollista osoittaa kaikille lukemalla keskustelun otsakkeen ja keskustelunavauksen ja pitämällä omat kallisarvoiset viisaudet sen piirissä, niin me tyhmemmät sitten ymmärtäisimme hiukan paremmin kaikkia ylväitä aatoksia ja hengen hedelmiä, niin eivät vallan hukkaan mene.

 metsästysonnea toivotellen
 K

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #162 : 20.12.2018, 19:42 »
Hyvät tytöt, kyllä se vain niin on, että jos haluaa pildeä, niin täytyy vähän kiinnittää huomiota siihen miltä näyttää. Ja vaikka sitä saisi, niin parempaan kondikseen hankkiutuminen tekee aina lisää valinnanvaraa.

Näh, tälleen setämahalla ja olemattomilla lihaksilla on seuraa kyllä tullut ihan hyvin. Toisaalta mulla on parta, joka peittoaa kaiken ja kaataa kaikki naiset heti. Kyllä, se on se salaisuus. Icebug, kasvata parta ja hukut pilluun. >:D

Joo, tässä suhteessa minulla on hyvät geenit eikä tarvitse hieroa kananpaskaa leukaan.  :D

Kaikki efortti kannattaa käyttää oman terveyden ylläpitoon eikä niinkään pilluun. Hyvä terveys, hyvä olo -> se näkyy = pillua. Jos parisuhetta haluaa, siinä sitä omaa jaksamista ja hyvää oloa vasta tarvitaankin koska jokainen merkittävä ihmissuhde vaatii työstämistä.

Kinkykundi

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #163 : 20.12.2018, 19:45 »
Joo, siis ainahan sitä löytyy joku kertomaan kuinka on löytänyt vaikka maailman ihanimman alkoholistin, CP-vammaisen, pakolaisen tai peliriippuvaisen, mutta enemmän näistä on haittaa seuranhaussa kuin hyötyä.

Ei noista nyt niin paljon haittaa voi olla, kun jopa laajan käsityksen asioista omaavat ÄO-runkkaajat pariutuvat.

Näin tekee. 120 oli muistaakseni se "optimaalinen" ÄO pariutumista ajatellen, kun taas 140 alkoi kääntymään jo turn-offiksi. Tämä toki koskee sitä normaaliälyn omaavaa porukkaa, joten normaalia korkeamman älyn omaavilla näin ei välttämättä ole.

Kyse on kuitenkin ennen kaikkea sosioekonomisesta asemasta ja arvomaailmasta (joko todellisesta tai kuvitellusta).

Ansku

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #164 : 20.12.2018, 20:00 »
Joo, siis ainahan sitä löytyy joku kertomaan kuinka on löytänyt vaikka maailman ihanimman alkoholistin, CP-vammaisen, pakolaisen tai peliriippuvaisen, mutta enemmän näistä on haittaa seuranhaussa kuin hyötyä.

Ei noista nyt niin paljon haittaa voi olla, kun jopa laajan käsityksen asioista omaavat ÄO-runkkaajat pariutuvat.

Buahahahahaaaa! Älä nyt! ÄÖ-runkut löytävät kyllä toisensa jo nuorena, kun rakentavat sosiaalisenkuplansa opiskelumenoissa. :D