Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47539 kertaa)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #165 : 20.12.2018, 21:54 »


Toiselta käyttäjältä kyllä on eräässä kuvassa kommentti "Johan näitä on nähty, samanlaisia aika paljon." Niinpä poistin suurimman osan kuvistani, että niistä ei jatkossa pahoiteta mieltä.


Jep, tunnustan. Minä tuon lauseen kirjoitin.
Kyse ei ainakaan minun kohdalla ollut mielen pahoittamisesta. Outo teoria sinänsä mitä en ymmärrä.
Kovinkaan moni ei julkaise samanlaisia kuvia kerta toisensa jälkeen. Ei miehet eikä naiset. Paitsi icebug. Jossain vaiheessa alkoi mitta tulemaan täyteen. Näinkin kärsivällisellä naisella mitä olen kavereideni silmin nähtynä.
En pyydä anteeksi kommenttiani. Piste.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #166 : 20.12.2018, 22:09 »


Toiselta käyttäjältä kyllä on eräässä kuvassa kommentti "Johan näitä on nähty, samanlaisia aika paljon." Niinpä poistin suurimman osan kuvistani, että niistä ei jatkossa pahoiteta mieltä.


Jep, tunnustan. Minä tuon lauseen kirjoitin.
Kyse ei ainakaan minun kohdalla ollut mielen pahoittamisesta. Outo teoria sinänsä mitä en ymmärrä.
Kovinkaan moni ei julkaise samanlaisia kuvia kerta toisensa jälkeen. Ei miehet eikä naiset. Paitsi icebug. Jossain vaiheessa alkoi mitta tulemaan täyteen. Näinkin kärsivällisellä naisella mitä olen kavereideni silmin nähtynä.
En pyydä anteeksi kommenttiani. Piste.
No laita sitten jääötökkä estolistalle niin ei tarvitse lukea viestejäni eivätkä kaiketi kuvatkaan näy.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #167 : 20.12.2018, 22:35 »
Joo, siis ainahan sitä löytyy joku kertomaan kuinka on löytänyt vaikka maailman ihanimman alkoholistin, CP-vammaisen, pakolaisen tai peliriippuvaisen, mutta enemmän näistä on haittaa seuranhaussa kuin hyötyä.

Ei noista nyt niin paljon haittaa voi olla, kun jopa laajan käsityksen asioista omaavat ÄO-runkkaajat pariutuvat.

Buahahahahaaaa! Älä nyt! ÄÖ-runkut löytävät kyllä toisensa jo nuorena, kun rakentavat sosiaalisenkuplansa opiskelumenoissa. :D

Ja sitten ne eroavat yhteensovittamattomien älyllisten ristiriitojen takia ja ihmettelevät jossain keski-iän vaiheessa, miten paljon hankalampaa pariutuminen voi toisella kierroksella olla. Tietysti jos pysyttelee lähellä opiskelupaikkaansa ja - piirejään ei sosiaalinen kupla ehkä koskaan puhkea eikä ymmärrystä pariutumisen vaikeutta huokailevia kohtaan synny.

Kinkykundi

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #168 : 20.12.2018, 23:17 »
Joo, siis ainahan sitä löytyy joku kertomaan kuinka on löytänyt vaikka maailman ihanimman alkoholistin, CP-vammaisen, pakolaisen tai peliriippuvaisen, mutta enemmän näistä on haittaa seuranhaussa kuin hyötyä.

Ei noista nyt niin paljon haittaa voi olla, kun jopa laajan käsityksen asioista omaavat ÄO-runkkaajat pariutuvat.

Buahahahahaaaa! Älä nyt! ÄÖ-runkut löytävät kyllä toisensa jo nuorena, kun rakentavat sosiaalisenkuplansa opiskelumenoissa. :D

Ja sitten ne eroavat yhteensovittamattomien älyllisten ristiriitojen takia ja ihmettelevät jossain keski-iän vaiheessa, miten paljon hankalampaa pariutuminen voi toisella kierroksella olla. Tietysti jos pysyttelee lähellä opiskelupaikkaansa ja - piirejään ei sosiaalinen kupla ehkä koskaan puhkea eikä ymmärrystä pariutumisen vaikeutta huokailevia kohtaan synny.

Ongelmana saattaa oikeastaan olla (ainakin miehillä) sosiaalisten taitojen puute, erityisesti jos sosiaaliset kontaktit rajoittuvat pääasiassa siihen duuniporukkaan ja sukulaisiin, ja naisilla sitten se, että hakevat vähintään yhtä älykästä miestä kuin mitä itse ovat.

"Kupla" ei muodostu niinkään opiskelupaikasta ja -piireistä, vaan duunipaikoilla, missä duuniporukoiden sosioekonomiset asemat ja koulutustaustat vastaavat toisiaan.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #169 : 20.12.2018, 23:51 »
^Aika suppea näkemys, sillä ainakaan yhdenkään mun työpaikan suhteen ei ole pitänyt paikkansa enkä ole päässyt niissä kuplia muodostamaan, kun olen yleensä ollut ainoa lajiani. Jokaisessa työpaikassa on ollut iloisen kirjava sekoitus kaikenlaisia koulutustaustoja, tulotasoja ja tehtävänkuvia. Tai sitten pitää olla laput silmillä ja huomioida vain kollegat unohtaen, että työpaikalla on päälliköitä, assistentteja, työmyyriä, siivoojia yms.

Työpaikalle voi muodostua oma pari muodostusta helpottava kuplansa, muttei sen takia, että taustat ovat samat, vaan siksi, että siellä vietetään suuri osa valveillaoloajasta.

Kinkykundi

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #170 : 21.12.2018, 00:37 »
^Aika suppea näkemys, sillä ainakaan yhdenkään mun työpaikan suhteen ei ole pitänyt paikkansa enkä ole päässyt niissä kuplia muodostamaan, kun olen yleensä ollut ainoa lajiani. Jokaisessa työpaikassa on ollut iloisen kirjava sekoitus kaikenlaisia koulutustaustoja, tulotasoja ja tehtävänkuvia. Tai sitten pitää olla laput silmillä ja huomioida vain kollegat unohtaen, että työpaikalla on päälliköitä, assistentteja, työmyyriä, siivoojia yms.

Työpaikalle voi muodostua oma pari muodostusta helpottava kuplansa, muttei sen takia, että taustat ovat samat, vaan siksi, että siellä vietetään suuri osa valveillaoloajasta.

Pitää varmasti paikkaansa pienillä duunipaikoilla. Omissa duunipaikoissani yleensä samalla osastolla/pisteellä on ollut saman koulutus- ja sosioekonomisen taustan omaavaa porukkaa, siitäkin huolimatta, että saman katon alla on ollut parhaimmillaan töissä jopa 3000 ihmistä. Diplomi-insinöörit tekevät yleensä töitä muiden diplomi-insinöörien kanssa, sosionomit muiden sosionomien, ekonomit muiden ekonomien, sairaanhoitajat muiden sairaanhoitajien.
Korkeakoulutetuilla on yleensä esimiehinäkin toiset korkeakoulutetut.

En suinkaan tarkoittanut, että kupla välttämättä helpottaisi sitä seuranhakua, vaan sitä, että tuollaiset kuplat pystyvät niin hyvässä kuin pahassakin muodostumaan ja pysymään yllä kun aika vietetään riittävästi oman referenssiryhmän kanssa, sen sijaan, että sitä vietettäisiin referenssiryhmän ulkopuolella.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #171 : 21.12.2018, 01:09 »
^Aika suppea näkemys, sillä ainakaan yhdenkään mun työpaikan suhteen ei ole pitänyt paikkansa enkä ole päässyt niissä kuplia muodostamaan, kun olen yleensä ollut ainoa lajiani. Jokaisessa työpaikassa on ollut iloisen kirjava sekoitus kaikenlaisia koulutustaustoja, tulotasoja ja tehtävänkuvia. Tai sitten pitää olla laput silmillä ja huomioida vain kollegat unohtaen, että työpaikalla on päälliköitä, assistentteja, työmyyriä, siivoojia yms.

Työpaikalle voi muodostua oma pari muodostusta helpottava kuplansa, muttei sen takia, että taustat ovat samat, vaan siksi, että siellä vietetään suuri osa valveillaoloajasta.

Pitää varmasti paikkaansa pienillä duunipaikoilla. Omissa duunipaikoissani yleensä samalla osastolla/pisteellä on ollut saman koulutus- ja sosioekonomisen taustan omaavaa porukkaa, siitäkin huolimatta, että saman katon alla on ollut parhaimmillaan töissä jopa 3000 ihmistä. Diplomi-insinöörit tekevät yleensä töitä muiden diplomi-insinöörien kanssa, sosionomit muiden sosionomien, ekonomit muiden ekonomien, sairaanhoitajat muiden sairaanhoitajien.
Korkeakoulutetuilla on yleensä esimiehinäkin toiset korkeakoulutetut.

En suinkaan tarkoittanut, että kupla välttämättä helpottaisi sitä seuranhakua, vaan sitä, että tuollaiset kuplat pystyvät niin hyvässä kuin pahassakin muodostumaan ja pysymään yllä kun aika vietetään riittävästi oman referenssiryhmän kanssa, sen sijaan, että sitä vietettäisiin referenssiryhmän ulkopuolella.

Tässähän olisi loistava sauma mittailla kummalla olikaan isompi työpaikka.  ;D

Mutta jos nyt ihan aiheessa pysytään (varsinkin kun saattaisin hyvinkin voittaa sen mittailun  ;)) esimerkkisi tukevat aikaisemmin sanottua. Sairaanhoitajat harvemmin ovat työpaikallaan vain keskenään, vaan heidän kanssaan on siellä myös lääkäreitä, sairaala-apulaisia yms. Diplomi-insinöörien työpaikkaa taas kansoittavat myös AMK-inssit. Ja varsinkin vanhemmat inssit tarvitsevat avukseen assistentin, että saavat hengentuotoksensa toimitettua kaikille sitä tarvitseville tahoille. But I rest my case ja jätän asian enemmän valvomisen tähän.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #172 : 21.12.2018, 09:56 »
Uskallanko enää kysyä vai en ??? No ehkä kysyn silti: Jos vartaloni on tulevana kesänä likimain "as is" eli nykyisessä kuosissa niin kumpi pukee paremmin, tiukat vai hieman väljemmät shortsit/housut? (Tuskin sentään on niin, että "aivan sama mitä puet koska sisin on tärkein)

En nyt tätä kysymystä kohdenna millekään ihmisryhmälle koska siitä tulee vain sanomista. Kysyn siis kaikilta HENKILÖILTÄ yksilömielipiteen sukupuoleen katsomatta.

Hups  :o Nyt laitoin kaikki henkilöt samaan nippuun

DangerMouse

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #173 : 21.12.2018, 10:06 »
Uskallanko enää kysyä vai en ??? No ehkä kysyn silti: Jos vartaloni on tulevana kesänä likimain "as is" eli nykyisessä kuosissa niin kumpi pukee paremmin, tiukat vai hieman väljemmät shortsit/housut? (Tuskin sentään on niin, että "aivan sama mitä puet koska sisin on tärkein)

Makuasia, yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Mä tykkään miehellä hyvin istuvista vaatteista: esim. farkut ei saa olla tiukat mutta niiden pitää istua vyötäröltä oikein. Kaikki muodot ei saa näkyä suoraan, vaan jotain pitää jäädä mielikuvituksen varaan  ;)

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #174 : 21.12.2018, 10:26 »
Kiitoksia bugille kun avasit kohderyhmärajoituksia, nyt mäkin voin vastata!

Sanoisin että sua pukis parhaiten väljemmänpuoleiset reisitaskushortsit, ehkä hiekanväriset tai maastokuvioidut. Lahkeiden pituus nippa nappa polven ali. Biitsillä ilman paitaa, ihmisten ilmoilla ehkä joku heleänvärinen hihaton (kontrastina maastoshortseille), mutta ei kuitenkaan liian heleä.

Purpelot

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #175 : 21.12.2018, 10:40 »
Ne vaatteet missä itse viihdyt. Jollei kyse ole siitä, että yksittäinen ihminen määrää mihin saat pukeutua. Muuten ei kenenkään takia kannata muuttaa itseänsä.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #176 : 21.12.2018, 11:05 »
Monesti kuitenkin itsensä takia kannattaa muuttaa itseään, sit kutsutaan kehittymiseksi. Eri asia on sitten että onko ne muitten ehdotukset / vaatimukset sellaisia että niitä kannattaa kuunnella, aina ne ei ole, mutta joskus ovat. Se on sitten itse päätettävä milloin ne on kumpaa.

IKRM

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #177 : 21.12.2018, 11:07 »
Itse viihdyn suht napakasti istuvissa farkuissa..joskaan tällähetkellä sellaisia ei ole koska olen laihtunut ja ainoat tiukat farkut repesivät polven alapuolelta melkein poikki (kova käyttö+huono laatu)

 Reisitaskushortsit voisi kyllä hankkia..kiitos vinkistä :)

Missy

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #178 : 21.12.2018, 11:22 »
Mä oon nyt miettinyt pienessä päässä,että kun Öttiäinen on.laihtunut hurjan määrä(jos muistan oikein) niin onko se oma pää pysynyt mukana laihdutus operaation jälkeen? Eli mitä Öttiäinen näkee kun katsoo peiliin?

Feird

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #179 : 21.12.2018, 11:44 »
Sortseissa toimii miehillä mielummin vähä väljä ja polvipitunen ku liian tiukka ja lyhyt malli. Ja jos lihasta aikoo muutenkin kasvattaa ni jalkalihaksia kannattaa kans muistaa treenata ni välttyy ns. baaribodari-ilmiöltä jossa yläkroppaan on kerätty massaa mut jalat on jääny tikuiks.