Kirjoittaja Aihe: Kinkyn "välipäivät"  (Luettu 9022 kertaa)

scar

  • Vieras
Kinkyn "välipäivät"
« : 20.10.2018, 22:20 »
Mitä muuten yleensä teette kun ja jos ette kinkyile?
Mä kun olen tämmöinen epämääräinen kulkija,joku kinkähtävä tmv. niin pääasiassa teen tai olen ihan tavallisia asioita.

Käyn töissä,syön,nukun,(pieren joskus :/ ),kattelen jonninjoutavia ohjelmia yms.

Onko muilla ns.tavallisia päiviä vai onko enemmän siellä pilvissä tuontuosta?  ^-^

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #1 : 20.10.2018, 22:25 »
Käyn töissä, yritän urheilla, oon lapsen kans, nään kavereita. Perussettii. ;)

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #2 : 20.10.2018, 22:29 »
No, en ole suhteessa (harmi kyllä), joten mun kinkyily on mentaalista *runks*
Duuni, koira, kirjat, ulkoilu, autoilu, jne. - yritän tietoisesti elää mielenimielestä kiintoisaa elämää, tietysti välillä vituttaa kun ei ole kumppania, vaikka tietää että niitä potentiaalisia on, ei vain olla törmätty (sorry, ei ollut tarkoitus vetää deitti-ilmoksi).

Eli oliskohan mulle kinkyn "välivuodet".

LehA

Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #3 : 20.10.2018, 23:23 »

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #4 : 21.10.2018, 11:08 »
Pääasiassa päivät koostuu jostain muusta kuin kinkyilystä. Vaikka siis ihan parisuhde subini kanssa on niin kyllä maailmassa muutakin on.
Maratoonaan sarjoja, virkkaan, leivon, kokkaan, luen. Aika tavallista kotihiiren elämää siis tällä dominalla.

Rosmarin79

Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #5 : 21.10.2018, 11:15 »
Ruuhkavuodet, vuorotyö ja "eläintarhan" huolehtiminen vie tällä hetkellä melko paljon joten joskus kun sattuu ehtii ja jaksaa.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #6 : 21.10.2018, 16:09 »
Sori, mä en ymmärrä kysymystä alkuunkaan. Ei kai seksuaalista suuntautumista näe välttämättä arjessa ollenkaan. Oli sitten jossain suhteessa tai ei. Arki ja juhla on tietysti erikseen, mutta se lienee eri asia.

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #7 : 21.10.2018, 16:20 »
Vastasin ensin jotain, mutta poistin tekstin  :-*
« Viimeksi muokattu: 21.10.2018, 17:22 kirjoittanut Adrenalynnie »

scar

  • Vieras
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #8 : 23.10.2018, 00:18 »
Olen kai jonkun selityksen velkaa..
Joskus sitä floppaa,kolmoisSalkovista tuleekin "ilmapallo",taitoluistelutermejä lainatakseni. Ei mee niiku stromsjöössä,_melkein_ on kaikki muumit laaksossa jne.
Oli tossa ehkä joku ajatuskin mukana,kuten että ainako kaikki vaan kinkyilee,panee,piiskaa,nöyryyttää,pukeutuu sadevaatteisiin,pikkuistelee,roikkuu riiputuskoukussa,tepastelee 30 cm koroissa yms..
 8)

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 606
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #9 : 23.10.2018, 00:24 »
Ruuhkavuodet, vuorotyö ja "eläintarhan" huolehtiminen vie tällä hetkellä melko paljon joten joskus kun sattuu ehtii ja jaksaa.

Sama.

UW

  • Vieras
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #10 : 23.10.2018, 00:42 »
Kelannut tätä ketjua useamman päivän. Ehkä jonkun enempi hc-tyypin mielestä elämäni kinkyt päivät voi laskea sormilla, jonkun toisen mielestä jotain perwoa on viikottaisella, jos ei päivittäisellä pohjalla  :))

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #11 : 23.10.2018, 05:47 »
Olen kai jonkun selityksen velkaa..
Joskus sitä floppaa,kolmoisSalkovista tuleekin "ilmapallo",taitoluistelutermejä lainatakseni. Ei mee niiku stromsjöössä,_melkein_ on kaikki muumit laaksossa jne.
Oli tossa ehkä joku ajatuskin mukana,kuten että ainako kaikki vaan kinkyilee,panee,piiskaa,nöyryyttää,pukeutuu sadevaatteisiin,pikkuistelee,roikkuu riiputuskoukussa,tepastelee 30 cm koroissa yms..
 8)

Useimmat mun tuntemani kinkyt on ihan normaaleja ja tavallisia ihmisiä joiden elämässä seksuaalinen suuntautuminen on olemassa vaikka sitä ei toteuttaisikaan. Joten enpä usko että kukaan noita mainitsemiasi asioita 24/7 tekee. Edes 24/7-suhteessa. Itsekin tässä töihin menossa nuttura kiireellä ja vanhoissa, mukavissa bootseissa  ;D

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #12 : 23.10.2018, 08:41 »
Komppaan vahvasti telleä. Kyllähän se kinky siellä taustalla koko ajan on, vaikka se ei välttämättä jatkuvalla syötöllä  olekaan näkyvästi esillä. 

OutoVelho

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 95
  • Polyamorinen Citykissa
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #13 : 23.10.2018, 12:23 »
Jos en ole treeneissä, kahvilla, miiteissä tai opiskelemassa niin sitten istun koneella. Juon teetä ja pelailen tai piirtelen tilanteesta riippuen. Siinäpä se. Ehkä joskus katselen netflixistä jotain sarjaa ja chillaan yksinäni. (kiehkieh)

mama89

  • Vieras
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #14 : 23.10.2018, 19:52 »
Töissä, lapsen kanssa, urheilen, syön jäätelöä ja katson telkkaria. Kinkyys on läsnä kuitenkin lähes päivittäin.

Oli tuossa pidempi tauko, kun rakastuin vaniljaan, ja sain kokea pitkästä pitkästä aikaa sydänjuuria värisyttävää rakkausseksiäkin. Kunnes paskiainen särki sydämeni. Never again vaniljaa.