Kirjoittaja Aihe: Kinkyn "välipäivät"  (Luettu 9030 kertaa)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #15 : 23.10.2018, 21:01 »
Pelkkää välipäivää kaikenaikaa. Tosin olen kyllä huomannut että aivan hassuissa asioissa kaupoissa esim, kattelee tavaroita vähän eri silmällä kun ennen. Samoin kun tuon kuistin kaidetta mittailin ajattelin että siinä olis sopivalla korkeudella kaidepuu piiskausta varten pyllistellä.

Nuppu

  • Vieras
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #16 : 23.10.2018, 21:17 »
Kyllä mä olen kinky koko ajan. Eikä siihen tarvita mitään teatteriesitystä tai -rekvisiittaa. Ei juuri tule välipäiviä itsenäni olemisesta.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2612
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #17 : 23.10.2018, 23:07 »
Työt, liikunta, penkkiurheilu (MMA, NFL ja jääkiekko), leffat/sarjat, pelailu tietokoneella, yleinen urpoilu koneella, punk rock ja lukeminen. Siihen kai tuota aikaa tulee käytettyä kaiken kinkyilyyn tai kinkyskeneen liittyvän lisäksi.

Työn kun voisi jättää pois niin ehkä juuri ja juuri riittäisi aika kaikelle muulle.

Rosmarin79

Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #18 : 24.10.2018, 08:51 »
Pelkkää välipäivää kaikenaikaa. Tosin olen kyllä huomannut että aivan hassuissa asioissa kaupoissa esim, kattelee tavaroita vähän eri silmällä kun ennen. Samoin kun tuon kuistin kaidetta mittailin ajattelin että siinä olis sopivalla korkeudella kaidepuu piiskausta varten pyllistellä.

Ajatuksellahan on kyl kokoajan hommassa mukana,  että onko se ennemminkin jo arkea ja "perusluonnetta".  😎


Wasabi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 238
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #19 : 24.10.2018, 19:26 »
Oonkohan mä sit sellanen jokapäivän pervo, kun en pysty nimeämään yhtään päivää jolloin ei tapahtuisi mitään kinkyä.  ::) Osittain johtuu varmasti siitä että 24/7-dynamiikka on tärkeä osa elämääni, eikä siitä ole mitään vapaapäiviä. Mutta teen toki ei-kinkyjäkin asioita, mm. opiskelen, hengailen ihmisten kanssa, matkustan, leivon, piirrän, katson leffoja ja sarjoja, nukun, liikun, hengitän...  :D

scar

  • Vieras
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #20 : 24.10.2018, 19:43 »
hengitän...  :D

Ainahan sitä voi hengittääkin kinkysti.. :))

Mietelmöinyt,että asiaan perehtymättömät saattavat luulla,että kinkyt on jokin erilainen ihmislaji ja jotka tekevät täysin erilaisia asioita kuin "tavalliset ihmiset". Kaikenaikaa vain kinkyilevät ja joka paikassa.
No itse en näin ajattele,mutta kynnys saattaa madaltua asiaan perehtymiseen,jos saa käsityksen siitä,että kinkyn kanssa voi olla kuin ihmisten kanssa yleensä- välttämättä ei aleta heti sessioida,kun joku uusi tulee vaikutuspiiriin,vaikka kuinka olisi persoonaltaan sitä taikka tätä :D

Wasabi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 238
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #21 : 24.10.2018, 19:49 »
hengitän...  :D

Ainahan sitä voi hengittääkin kinkysti.. :))


Mutta hegityksen pidättäminen olisi vielä kinkympää  ;D

piiska-liina

  • Vieras
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #22 : 24.10.2018, 20:37 »
Ehkä pikemminkin voi sanoa, että kinkyily tai ainakin sen ajattelu tunkee keskelle arkisia hommia.

scar

  • Vieras
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #23 : 24.10.2018, 23:40 »
Mutta hegityksen pidättäminen olisi vielä kinkympää  ;D
Touche! Lienen multikinky,koska huomaan pidättäväni hengitystä tosi usein..tiedostamatta,mutta nyt kun tuli puheeksi taas..Ehkä hengitysharjotukset tekis terää  8)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #24 : 25.10.2018, 12:09 »
Kyllähän mä kinky olen koko ajan, mutta en sitä voi joka hetki kuitenkaan toteuttaa. Kinkyydellä kun ei makseta laskuja eli töissä tarttee käydä, harrastustoimintaakin on kiva pitää yllä, käydä siellä ja tuolla ja kattella telkkarista uutisiakin. Me eletään kumilelun kanssa ihan tavallista keski-ikäisten ihmisten elämää, mukavaa sellaista ja jota tämä kinkyys sitten aika ajoin mukavasti kuorruttaa  ;D ;D ;D :love:

Wasabi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 238
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #25 : 21.03.2019, 21:02 »
Viime aikoina on ollut sen verran kiireistä ja sairastelua että kinkyilyt on jääneet vähemmälle, ja olen tosiaan keskittynyt elämääni ihan eri tavalla. Se on hassua kun tällaisina aikoina tajuaa että mähän olen niin paljon muutakin kuin kinky, se on vain yksi osa elämääni, eikä koko identiteettini keskipiste, kuten toisinaan tuntuu. Olen kuitenkin iloinen että pian pitäisi olla taas vähän enemmän aikaa myös BDSM-jutuille. Vaikkei joka päivä panostuksella pervoilekaan, niin se on itselleni sellainen asia mitä rakastan ja mihin haluan paneutua. Mutta se ei ole kaikki.  :)

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #26 : 22.03.2019, 01:14 »
Kyllähän mä kinky olen koko ajan, mutta en sitä voi joka hetki kuitenkaan toteuttaa. Kinkyydellä kun ei makseta laskuja eli töissä tarttee käydä, harrastustoimintaakin on kiva pitää yllä, käydä siellä ja tuolla ja kattella telkkarista uutisiakin.
Jotain tämän suuntaista täälläkin.

Aloitusta pohtiessa tuli mieleen, että mielikuvaa kinkyistä saattaa vääristää se, että luultavasti suurin osa (ainakin itse tulen) tulee kinkyfoorumille keskustelemaan juurikin kinkyilystä eikä muusta elämästä.

vila

  • Vieras
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #27 : 22.03.2019, 08:45 »
Yritän olla pitämättä itsestäni välipäiviä :D Ei se mitä teen kinkynä ole mitenkään erillistä vaan osa persoonaa. Vähän sama jos kysyisi "mitä äidit tekevät välipäivinä"? Aina ei ole tekemässä jotain kinkyä (vrt lapsi on joskus mummolassa), mutta ei silloin lakkaa olemasta kinky.

Jos kysyttäisiin mitä teen kun en ole harrastamassa kinkyseksiä tai Masterin äksiisissä niin kasvattelen kasveja, opiskelen, käyn töissä ja kirjoitan blogia.

scar

  • Vieras
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #28 : 22.03.2019, 12:28 »
En tiedä,että onko hyvä vai huono asia,mutta välillä kyllästyn itseeni ja haluan unohtaa- Olisi kiusallista olla tietoinen itsestään aina ja kaikkialla. Tai että joku tarkkailisi minua 24/7 jossain ja antaisi  kritiikkiä palautetta kaikesta-
Pyritäänköhän meditaatiolla itsestä pois vai syvemmälle "itseen"-
Entä jos on asioita,virheitä,heikkouksia,joista ei pääse kokonaan- kannattasko hyväksyä vai alkaa vihata itseään niiden vuoksi..

Joskus vaikuttaa siltä että jotain täydellisyyttä ihan oikeasti tavoitellaan-

Vaikka sitten kinkyssä muodossa-

Itse olen kyllä luovuuden kadottanut,väsymys vie yllättävän paljon pois-

Unohda itsesi ja anna apusi muille,ei sekään toimi-

Lisään vielä ettei ajatukseni liittynyt 24/7 -kinkysuhteisiin.

Ovathan ihmiset jotka suhteessa ja saman katon alla elävät, 24/7 yhdessä,vaikkei joka hetki nähtäisi-   :)
« Viimeksi muokattu: 22.03.2019, 15:58 kirjoittanut scar »

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Kinkyn "välipäivät"
« Vastaus #29 : 22.03.2019, 16:39 »
Mitä muuten yleensä teette kun ja jos ette kinkyile?
Jotenkin tuli assosiaationa tästä kysymyksestä mieleen se juttu Seppo Kimasesta, Yoshiko Araista ja hengittämisestä.  Kimasen ja Arain perhetuttavan kertomana juttu menee näin: (Tapahtuu aikana ennen kännyköitä.) Perhetuttava soittaa, Arai vastaa puhelimeen ja tuttava kysyy Kimasta. Arai vastaa: - Se ei voi nyt tulla, kun se hengittää. Perhetuttu tietää, mistä on kyse ja kuittaa: - Sano sille, että soittaa, kun on lakannut hengittämästä. (Seppo Kimanen on itse todennut, että jooga on merkittävä osa hänen elämäänsä ja siihenhän sisältyvät myös hengitysharjoitukset.)