Kirjoittaja Aihe: Miksi täälä epäillään trolliksi ja ollaan muutenkin suht. ahdasmielisiä?  (Luettu 22864 kertaa)

Jade95

  • Vieras
Todella kiva edes yrittää tutustua kehenkään kun ensimmäinen lause on että "veikkaan että oot trolli" Millähän perusteella? Silläkö ettei mua tunneta etukäteen? Vaikeahan se on tutustuakkaan.

Loc

  • Vieras
Tyyli on vakaa. Se että edustat joko trolliyksinkertaisuutta tai sitten sen tason ihmisiä joihin ei välttämättä haluta tutustua. Itse ainakin panostan seuran älyllisyyteen. Vaikka joku häkki tietysti on omalle friikkisirkukselle. Trollin häkki vielä ainakin tyhjä.

Andante

  • Vieras
Kuulin sanan "häkki", mutta trolliksi en taida soveltua. Aikansa trollina kullakin, kun tutustuu muihin itsenään, eiköhän sekin leima karise.

Jade95

  • Vieras
Ja millähän perusteella oon tyhmä?

Loc

  • Vieras
Kysyt enemmän kuin kymmenen fiksua kerkeää vastata. Mutta oikeasti, yleissivistyksen puute, älyllisen vasteen puute jne. Näkee kun osaa lukea.

Jade95

  • Vieras
Yleissivistyksen puute? Ja mistähän tonkin keksit..Se on kiva kun kerrot ihmisestä jota et tunne millään tasolla.

Loc

  • Vieras
Sen satakunta viesti mitä olet tänne kirjoitellut kertoo omaa kieltään. Huomionkerjuuotsikoista alkaen. Se sitten etten taida jaksaa tällä kertaa haaskata aikaa enempää.

Chmlnidae

  • Vieras
Trolliksi epäileminen on siis ahdasmielistä. Kertoisitko mitä sisältää/tarkoittaa "muutenkin suht. ahdasmielisiä"?

Jade95

  • Vieras
On ei oo todellakaan kivaa kun epäillään koko ajan kaikesta ilman mitään syytä.

Chmlnidae

  • Vieras
Se ettei se ole sinusta kivaa on jo tullut aiemminkin selväksi. Joten vastaisitko esittämääni kysymykseen. Kiitos.

Chmlnidae

  • Vieras
Noohhh...ei se nyt niin vaikea kysymys ollut. Eihän.
Tässä vanha viestiketju aiheesta:

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=402.45

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Kirjoittamasi tekstit kertovat karua kieltään. Emme tunne sinusta kuin ne. Ja juuri niiden perusteella sinusta on kuva luotu. Jos kuva, minkä itsestäsi muut saavat, on väärä. Voi vika olla viestin vastaanottajassa tai lähettäjässä. Ja ahdasmieliselsi on tätä foorumia turha moittia. Ahdasmielisiä olemme vain meihin kohdistuvaan hyökkäykseen.

Sindex

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 751
  • Galleria
Ihan omalla käytökselläsi olet joidenkin mielessä leimautunut trolliksi. Kannattaisi ehkä sinun tässä asiassa katsoa peiliin.

Jade95

  • Vieras
Kirjoittamasi tekstit kertovat karua kieltään. Emme tunne sinusta kuin ne. Ja juuri niiden perusteella sinusta on kuva luotu. Jos kuva, minkä itsestäsi muut saavat, on väärä. Voi vika olla viestin vastaanottajassa tai lähettäjässä. Ja ahdasmieliselsi on tätä foorumia turha moittia. Ahdasmielisiä olemme vain meihin kohdistuvaan hyökkäykseen.
Miks te ootte joku helvetin "me" ja mä oon aina täysin ulkopuolinen?

Chmlnidae

  • Vieras
Kirjoittamasi tekstit kertovat karua kieltään. Emme tunne sinusta kuin ne. Ja juuri niiden perusteella sinusta on kuva luotu. Jos kuva, minkä itsestäsi muut saavat, on väärä. Voi vika olla viestin vastaanottajassa tai lähettäjässä. Ja ahdasmieliselsi on tätä foorumia turha moittia. Ahdasmielisiä olemme vain meihin kohdistuvaan hyökkäykseen.
Miks te ootte joku helvetin "me" ja mä oon aina täysin ulkopuolinen?

Honey, nobody knows you...take a walk on the wild side; jalkaudu itsenäsi miitteihin ja bileisiin. Muutu todelliseksi. Ei ole vaikeata.