Kirjoittaja Aihe: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)  (Luettu 22874 kertaa)

meriiina

  • Vieras
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #30 : 15.10.2015, 19:11 »
Tuo on kyllä ihan totta, itselle on tosi vaikea sanoa toiselle, että kiitos, mutta ei kiitos, koska en halua ketään loukata. "Helpompaa" on antaa asian olla. Aivan kamala tapa, ja kovasti siitä opettelen eroon.

Nykyisin tapana kysyä suoraan, ainakin viestillä, että mikä on fiilis. Silloin joko se toinen joutuu sanomaan ensin, ettei nappaa, tai sitten itse voi laittaa nätisti, että ei nyt sytyttäny. Tosin sit jos toinen vastaa, että hyvä fiilis ja tahtoo tavata uudestaan, niin taas oon saman ongelman edessä.  :-\

Niksu

  • Vieras
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #31 : 15.10.2015, 19:31 »
Miks ihmeessä me tehdään yksinkertaisista asioista niin pirun vaikeita :) Skulaa jos skulaa ja jos skulaa, ni sit  :love:

Tiera

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 177
  • Kiltti ja viaton lävistäjätäti
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #32 : 15.10.2015, 20:07 »
Nykyisin tapana kysyä suoraan, ainakin viestillä, että mikä on fiilis. Silloin joko se toinen joutuu sanomaan ensin, ettei nappaa, tai sitten itse voi laittaa nätisti, että ei nyt sytyttäny. Tosin sit jos toinen vastaa, että hyvä fiilis ja tahtoo tavata uudestaan, niin taas oon saman ongelman edessä.  :-\

Sehän tossa just on, että jos toinen vastaa siihen tohon tyyliin, että kiinnostaa ja kiinnostaa tavata uusiksi ja mitään ei kuitenkaan tapahdu, niin ollaan juurikin taas siinä alkupisteessä. Ota noista selvää.

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #33 : 15.10.2015, 21:11 »
Nykyisin tapana kysyä suoraan, ainakin viestillä, että mikä on fiilis. Silloin joko se toinen joutuu sanomaan ensin, ettei nappaa, tai sitten itse voi laittaa nätisti, että ei nyt sytyttäny. Tosin sit jos toinen vastaa, että hyvä fiilis ja tahtoo tavata uudestaan, niin taas oon saman ongelman edessä.  :-\

Sehän tossa just on, että jos toinen vastaa siihen tohon tyyliin, että kiinnostaa ja kiinnostaa tavata uusiksi ja mitään ei kuitenkaan tapahdu, niin ollaan juurikin taas siinä alkupisteessä. Ota noista selvää.

No tää just. Esimerkki: tapasin maanantaina ihan kivan miehen.  Käytiin kahvilla ja juteltiin. Erotessa sovittiin, että pidetään yhteyttä. Laitoin sit illalla viestin, että oli kivaa ja olis kiva touhuta jotain. Mies vastas että ehdottomasti tavataan ja  touhutaan. Sitten ei kuulunu mitään. Laitoin seuraavana iltana viestin, jossa kerroin omista aikatauluista. Miehestä ei ole kuulunut sen jälkeen mitään.

Että miksi?!?!

Tiera

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 177
  • Kiltti ja viaton lävistäjätäti
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #34 : 15.10.2015, 21:33 »
Sitä ei siis selvästi nappaa. Mutta MIKSI sitten piti sanoa, että joo tavataan uusiksi jne. Ja miksei voi sanoa, että ei nappaa. Ei se ole kun yksi pieni viesti jossa asian ilmoittaa, luulisi nyt sen verran olevan miestä tyypissä.  ::)

meriiina

  • Vieras
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #35 : 15.10.2015, 21:45 »
Tai sitten voi ihan oikeesti olla kiire, tai sattunut jotain isompaa lähipiirissä. Miulla ainakin unohtui viestittelyt kun läheinen menehtyi. Eli ehkä kysyisin vielä kerran.

Pohja

Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #36 : 16.10.2015, 06:10 »
Internet-deittailuhan on maailman eniten perseestä. Vitut koko kommunikaatiomuodolle.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #37 : 16.10.2015, 09:40 »
Kyllä mä ainaki kysyn suoraan jos joku asia ihmetyttää, ja vastaan myös jos multa kysytään suoraan. Joskus on käynyt tietysti niinkin että eka tapaamisella ei ihan täysin napannut ja elämäntilanteessa kiirettä tai useampaa säätöä niin ei ehdi joka päivä viestittää, mutta myöhemmin voi palata asiaan jos homma on jäänyt vähän roikkumaan kummankin puolelta.

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #38 : 16.10.2015, 09:53 »
Se on ihan perseestä, että toinen sanoo, että kiinnostaa - mutta koskaan teot eivät kohtaa niiden sanojen kanssa. Putoaa sanoilta pohja hyvinkin äkkiä.. Voisi sitten ainakin tarkentaa, että kiinnostaisi, JOS ei olisi niin kiire / olisi sitä tätä tai tota.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #39 : 16.10.2015, 22:14 »
Ainakin yksi syy minkä olen kuullut moiseen toimintaan on se jos tapailee useampia, joku muu kiintoisampi tulee ja sitten tavallan ei halua katkaista välejä toiseen samalla kun koittaa katsoa saisiko "paremmasta" kunnon seuraa vai ei.. Näitä monoamorian ongelmia.

Luuseri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 59
  • Olen mielenkiintoinen. Ja kiva!
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #40 : 17.10.2015, 00:14 »
Oletteko jo kuulleet sadismista?

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #41 : 17.10.2015, 00:49 »


No tää just. Esimerkki: tapasin maanantaina ihan kivan miehen.  Käytiin kahvilla ja juteltiin. Erotessa sovittiin, että pidetään yhteyttä. Laitoin sit illalla viestin, että oli kivaa ja olis kiva touhuta jotain. Mies vastas että ehdottomasti tavataan ja  touhutaan. Sitten ei kuulunu mitään. Laitoin seuraavana iltana viestin, jossa kerroin omista aikatauluista. Miehestä ei ole kuulunut sen jälkeen mitään.

Että miksi?!?!

Itse sanoisin kyllä tähän tuon kertoman perusteella, että viikolla vastaamattomuuteen ei tarvita muuta selittäjää kuin kiireinen työ ja ehkä iltaharrastukset. Kalenteri epävarmuudetkin voi haluta ehkä selvittää. En olisi huolissani ennen ensi viikkoa.

hiz

  • Vieras
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #42 : 17.10.2015, 00:58 »
No tää just. Esimerkki: tapasin maanantaina ihan kivan miehen.  Käytiin kahvilla ja juteltiin. Erotessa sovittiin, että pidetään yhteyttä. Laitoin sit illalla viestin, että oli kivaa ja olis kiva touhuta jotain. Mies vastas että ehdottomasti tavataan ja  touhutaan. Sitten ei kuulunu mitään. Laitoin seuraavana iltana viestin, jossa kerroin omista aikatauluista. Miehestä ei ole kuulunut sen jälkeen mitään.

Että miksi?!?!

Stylos ehtikin juuri kirjoittaa samaa mitä itsekin olin sepustamassa:
Sillä on ehkä elämä. Tai työ, perhe, lapsia, työmatka, kiireitä, muita naisia/miehiä, flunssa, jotain draamaa lähipiirissä jonka takia ei juuri nyt uusi tuttavuus siihen nähden ole ykkösprioriteetti. Hän ehkä testaa oletko purukumi joka liimautuu kiinni heti. Parasta on ehkä tuossa odottaa, hän kyllä ottaa taas yhteyttä viimeistään joku yö klo 04 kun panettaa. Jos haluat jo viestintätavoille koulutetun miehen täytyy ottaa joku naimisissa oleva.

Kaksi vaihtoehtoa: odota tai hyökkää. Odota toimii jos hänellä oikeasti nyt on joku este tai tarvitsee hieman aikaa. Hyökkää yleensä ei toimi, mutta sillä voi purkaa omaa vitutusta :) ei siitä olisi mitään tullut kuitenkaan ellei hän ikinä vastaa. Kerro sitten miten tarina päättyi! Toivottavasti hyvin :)

Tiera

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 177
  • Kiltti ja viaton lävistäjätäti
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #43 : 17.10.2015, 01:36 »
Hyökkää yleensä ei toimi, mutta sillä voi purkaa omaa vitutusta :) ei siitä olisi mitään tullut kuitenkaan ellei hän ikinä vastaa. Kerro sitten miten tarina päättyi! Toivottavasti hyvin :)

Tää onkin hyvä, täytynee pitää mielessä.  >:D

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #44 : 17.10.2015, 08:28 »

Kaksi vaihtoehtoa: odota tai hyökkää. Odota toimii jos hänellä oikeasti nyt on joku este tai tarvitsee hieman aikaa. Hyökkää yleensä ei toimi, mutta sillä voi purkaa omaa vitutusta :) ei siitä olisi mitään tullut kuitenkaan ellei hän ikinä vastaa. Kerro sitten miten tarina päättyi! Toivottavasti hyvin :)

No, tota, taisin eilen valita ton kakkosvaihtoehdon..  O:-)

Laitoin kohteliaan viestin, jossa kerroin, että tulkitsen hiljaisuuden siten, ettei kiinnostakaan. Toivottelin kivat syksyn jatkot. Viesti kuittaantu luetuks heti, eikä mitään vastausta kuulunut. Asia on minun osaltani nyt loppuunkäsitelty.

Täytyy vastasuudessa olla itse rehellisempi ja suorempi ja vähemmän kusipää. Ehkä se tarttuu sit muihinkin!  ;D