Äänestys

Oletko laittanut deitti-ilmoituksen joskus baariin? jos olet, oletko löytänyt seuraa ja millaista seuraa?

kertaluonteista sessioseuraa
12 (14.8%)
uuden tuttavan jonka kanssa sessioidaan satunnaisesti
9 (11.1%)
vakituisempi sessiosuhde
13 (16%)
Elämänkumpani
3 (3.7%)
En ole löytänyt seuraa
31 (38.3%)
kavereita ja juttuseuraa
13 (16%)

Äänestäjiä yhteensä: 43

Kirjoittaja Aihe: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla  (Luettu 22460 kertaa)

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #90 : 17.09.2016, 12:36 »
Tietysti realiteetti on sekin, että ei tämänikäiselle ole tungokseksi asti kiinnostuneita. Kyllähän suurin osa (D-suuntautuneista) miehistä haluaa itseään nuoremman subin.
Jokainen tavallaan, mutta itse suosin lyhyen tähtäimen iloihin naisia täysin samoin perustein kuin pidemmässä tavoitteessani, mikä on parisuhteeseen rinnastettavissa oleva suhde. Realistina hyväksyn, että myös kysyntä ohjaa asioita. Siinäkin itselläni on jouston prioriteettijärjestys. Ekana joustaa arvioitu suhteen kesto ja (vasta) seuraavaksi ikä. Monessa muussa asiassa olenkin joustava kuin kanki.  :D


Ja jos jotakuta ihan oikeasti kiinnostaa, niin vanhin nainen, kenet tapasin treffeillä on ollut itseäni kolme vuotta vanhempi.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #91 : 17.09.2016, 13:22 »
Itse olen löytänyt seuraa paljon paremmin OKC:sta kuin täältä. Tosin en olekaan vielä täällä postannut seuranhakuilmoa.
Tämä menee nyt hieman ohi aloitusaiheesta, mutta itse olen kokenut, että juuri OkCupidissa profiilini vastaa parhaiten kokonaista minääni. Tinder on lihatiski, jossa pääarvo on kuvilla ja täällä (ymmärrettävästi) painotetaan lähinnä seksiä.


Mutta... Niin kuin joku on jo kirjoittanut, on hienoa, että tällainenkin paikka on olemassa. Ensisijaisesti vaihdetaan ajatuksia seksielämästä ja sen ilmiöistä. Ja he, jotka sitä kaipaavat, etsivät siinä sivussa itselleen seuraa.  ;)

latexbun

  • Vieras
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #92 : 17.09.2016, 17:26 »
Täältä en ole löytänyt deitti-ilmolla kertaakaan, vaikka on ollut ihan kolme tai neljä ilmoa vaihtelevalla sisällöllä, jonka laadusta voi olla eriäviä mielipiteitä. Kerran tai pari on löytynyt niin, että olen itse yksäröinyt ihmisiä, joilla on joko ollut ilmo, tai olen bongannut kiinnostavan profiilin. Kerran löytyi miitistä, bileistä taas seuraa ei ole herunut, vaikka niitä on koluttu useammat.

Okc:n profiilini ei ole ollut aikoihin aktiivinen, mutta silloin kun oli, paljon tuli tykkäyksiä ja treffipyyntöjä, joita kyllä joutui aika kovalla kädellä suodattamaan. Tinderiä en viitsi edes harkita, seuranhaussa ulkonäkö ei ole ensimmäinen kriteeri ja kun ei hae kertapaneksimista, ei tarvitse sitä sovellusta ladata tilaa viemään.

Mursku

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 170
  • Yhdistysdinosaurus
  • Galleria
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #93 : 17.09.2016, 21:59 »
Köydet....solmumaakarit on haluttua seuraa  8)

Itse olen varmaankin poikkeus, koska en ole koskaan löytänyt seuraa täältä, en mistään muustakaan foorumista taikka edes oikeasta baarista.
Kaikki vähäiset seurat ovat löytyneet ihan muita reittejä pitkin.

Joo ja hakusessa olisi sessioseuraa, mutta kun ei sitä vaan ole. Onnellisesti kuitenkin avoliitossa.

Norja

  • Vieras
Vs: Seuran etsintä baarissa, oman ilmoituksen avulla
« Vastaus #94 : 01.10.2016, 06:25 »
Etsiminen on huono sana kun kyse on löytämisestä. Minut on löydetty useita kertoja ilman ilmoa ja aina just oikeet tyypit siihen väliin. Minua on naissuhteissani siunattu vain parhaalla ja nämä ihmiset ovatkin useimmiten jääneet parhaiden ystävieni joukkoon joiden kanssa on hyvä olla tekemisissä. Varmaankin voin puhua elämänkestävistä ihmissuhteista vaikka mun elämä on vasta alussa.
Nyt on yks uus taas tuolla ja suhtaudun aika huumorilla itseeni vaikka tällä kertaa viestissäni on enemmän totta kuin ikinä. Mulla on Jumalan kanssa tietynlainen kotiinkuljetussopimus ja se on toiminut aina. Selailen mäokstupidiakin ja paria muuta mutta tyydyn lähinnä chattailemaan mielenkiintoisten tyyppien kanssa. Just viimeks tutustuin yhteen berliiniläiseen sanataiteilijaan ja monipuolisuusmieheen kuten itsekin olen. Mä tiedän että on vaikeeta löytää sellaista joka itselle passaa mutta ne mielettömät ostoslistat on ihan flööbaa. Sydän auki, katu on avoin ja kilometritehtaalla riittää duunia.