Kirjoittaja Aihe: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?  (Luettu 22975 kertaa)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #15 : 22.12.2016, 17:05 »
Ehkä kelpaaaminen on aika vahva sana, mutta minun kanssani miehen tulee olla sadistinen tai muutoin erittäin dominoiva. Muu ei vain toimi. Piiskaa osaa kuka tahansa mies käyttää hyvin, kunhan sen on opetellut ja oppinut, mutta tietynlainen kovuus/vahva dominoivuus/ehdottomuus on minulle se juttu ja jolla mennään sitten ajatuksiini ja ihoni alle. Olen itse masokistinen subi ja tunnen itseni varsin hyvin ja tiedän sen, mitä tarvitsen. Kaikki muu olisi jotakin roolileikkiä ja sellainen ei ole lainkaan minua varten. Minulla on ollut suhteet kahden sadistin kanssa ja se on sitä, joka on minulle SE juttu.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #16 : 22.12.2016, 18:08 »
Ehkä kelpaaaminen on aika vahva sana, mutta minun kanssani miehen tulee olla sadistinen tai muutoin erittäin dominoiva. Muu ei vain toimi. Piiskaa osaa kuka tahansa mies käyttää hyvin, kunhan sen on opetellut ja oppinut, mutta tietynlainen kovuus/vahva dominoivuus/ehdottomuus on minulle se juttu ja jolla mennään sitten ajatuksiini ja ihoni alle. Olen itse masokistinen subi ja tunnen itseni varsin hyvin ja tiedän sen, mitä tarvitsen. Kaikki muu olisi jotakin roolileikkiä ja sellainen ei ole lainkaan minua varten. Minulla on ollut suhteet kahden sadistin kanssa ja se on sitä, joka on minulle SE juttu.

Komppaan Normaa osittain.
En ole masokisti enkä sadistia kaipaa, mutta ehdottomasti dominoivan kumppanin kyllä.
Tosin mulla alistuminen tulee sopivan ihmisen ihan luonnostaan ja itsekseen, ilman mitään vääntöä, mutta tykkään kovasti välillä kokeilla rajoja ja testata toista.
Toisen pitää olla tarpeeksi kova eikä saa antaa periksi.

Enkä yhtään epäile etteikö switchitkin osaisi olla tarpeeksi kovia ja dominoivia, en vaan osaa kuvitella että kumppani joka alistaa mua, alistuisi itse jollekin toiselle .
Ehkä se vois hiukan syödä dominoivan uskottsvuutta,en tiedä.
Näin musta nyt ainakin tällä hetkellä hyvin vahvasti tuntuu.
Tulevaisuudesta ei voi koskaan tietää.
« Viimeksi muokattu: 22.12.2016, 23:23 kirjoittanut kuunlilja »

submit

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #17 : 22.12.2016, 18:16 »
Mulle kyllä on kelvannut ja ihan kumppaniksi astikin. Mutta SE ei toimi, että yrittäisin edes leikkimielisesti switchata henkilön kanssa, jonka tossun alla olen. Jotenkin syö oman Deen uskottavuutta silmissäni kun on esim. piiskattavanani (ed. toki vain henkilökohtainen mielipiteeni itseeni liittyen). Mutta en olekaan täysiverinen switch.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #18 : 22.12.2016, 21:36 »
Jaa a .. itse olen umpi sovinisti ja alistaja .. vain. Kenties se on joku ajatus siitä, että se svitsin toinen puoli häirittee. Eli svitsi dominoivassa roolissa ei olis tarppeks dominoiva tai alistuvana olis liian dominoiva; ja tää ajatus saattaapi häiritä.
Ite en kyllä moista viitsi murehtia mut minä oonki laiska.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #19 : 22.12.2016, 21:38 »
Pitää muuten sanoa, ettei mielestäni switcheys ole mikään este sille, ettei voisi saada rajua/vahvaa dominointia. Toki voi olla, että varsinkin jos on tottunut myös alistumaan usein, niin se alistuva puoli jotenkin tasoittaa, mutta en näkisi estettä sille, ettei switchinkin kanssa voisi saada vahvaa dominointia. Ja onhan vastavuoroisesti täysin dominoivissakin ihmisissä sellaisia, jotka eivät tykkää mistään rajusta alistamisesta.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1236
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #20 : 22.12.2016, 21:42 »
Kannattaa myös huomata, että switchin ei tarvitse olla molempia saman kumppanin kanssa. Yhden kanssa voi olla täysin dominoiva, toisen kanssa alistuva.

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 966
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #21 : 22.12.2016, 22:26 »
Kannattaa myös huomata, että switchin ei tarvitse olla molempia saman kumppanin kanssa. Yhden kanssa voi olla täysin dominoiva, toisen kanssa alistuva.

Alexios kiteyitti asian hyvin  :)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #22 : 23.12.2016, 06:01 »
Minun mielestäni loppujen lopuksi kyse on ihmisistä. ..Ainakin omalta osaltani näen/koen toiset switch:t dominoiviksi ja jotkut taas enemmän alistuviksi. Lienee niistä kemioista kiinni. ..Ja melkoinen sateenvarjo-termihän tuo switch loppujen lopuksi on.  Noin kotisubina en näe edes miksikään ongelmaksi sen toisen puolen toteutusta muiden henkilöiden kanssa,  mikäli kaikki muu on kohdillaan.

pulseproto

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #23 : 23.12.2016, 08:01 »
Ihan hyvä että on switchejä, ja silloin etenkin parisuhteessa toivon että löytävät toisensa voidakseen elää täydesti D/s ää, tms.
Itse kun elää monosti, ei tietenkään toivo että kumppani on switch, jonka pitäisi toteuttaa D ään suhteen ulkopuolella.
Komppaa niitä jotka täällä pohtivat dilemman keskiössä "tiettyä uskottavuutta". Olen tavannut switch-naisia jotka eivät voi kuvitella alistuvansa samalle miehelle jota itse edellisessä sessiossa dommetti.

Underworld

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #24 : 23.12.2016, 08:37 »
Joskus(edellisestä kerrasta aikaa) kaipaa itse ruoskansivalluksia tai muuta kivun kokemista, tämän voi imo toteuttaa ilman että itse varsinaisesti alistuu. Muutamia kertoja tuli joskus kokeiltua alistua henkilölle jota alistaa, muttei oikein toimi...vaikka ei ole ehdoton "ei ikinä eikä koskaan." Vaikuttaako tämä omiin määritelmiin...I dont care  ;)

Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #25 : 23.12.2016, 08:56 »
Mutta ei kai kaikkien switchien ole pakko toteuttaa kaikkia puoliaan? Siis ainakaan monojen. Ei munkaan ole pakko monona panseksuaalina saada olla parisuhteen ulkopuolella muunsukupuolisten kanssa kuin kumppanini :)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #26 : 23.12.2016, 09:12 »
Itse tiedän eletyn elämän perusteella että minun olisi parasta "syödä ruoka-aineympyräni mukaan" ettei tule puutostiloja jotka alkavat haitata...siksi olen viihtynyt paremmin polyna.

Potulny

Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #27 : 23.12.2016, 13:04 »
Mulle 'suuntausta' tärkeempää on kemiat. Itse switchinä nautin toisen switchin seurasta, ainakin tällä hetkellä. Mä oon silleen hassu että meen aina fiiliksen mukaan, joskus subittaa joskus dommettaa ja joskus ihan vaan panettaa. Köydet on sellanen suht pysyvä juttu, ihan sama minkälainen 'roolitus' muuten on. En mä ainakaan koe että jäisin jostain paitsi, tai ettei alistuminen/alistaminen olisi yhtä 'hyvää' switchin ku tiukasti boksissa olevan kanssa. Niin paljon tosiaan riippuu kemioista, siitä miten toinen kantaa tilanteen ja yleisesti sen hetkisistä fiiliksistä.
Mä voin saman ihmisen kanssa olla vuoroin sub vuoroin D ja pystyn jopa 'lennosta' vaihtaan olotilaa. Tai tarkalleen ottaen en vaihda vaan fiilis muuttuu. Switchin kanssa joka pystyy samaan homma toimii. On mulla ollu joko-tai sessiokumppaneitakin ja hyvin on toiminut. Yhteistä kylläkin noissa kaikissa on se että ne on omanlaisiaan, asioista on keskusteltu ja yhdessä tietyt jutut sovittu. En mä koe noissakaan jääneeni mistään paitsi. Eikä ainakaan subit oo sanoneet että oisin ollu jotenkin liian kiltti tai hellä :D

Mulle jokainen switch ei kelpaa siks ettei kemiat toimi, ei mulle kaikki dt ja subitkaan kelpaa ;)

heinrich

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #28 : 23.12.2016, 14:21 »
Mulle 'suuntausta' tärkeempää on kemiat. Itse switchinä nautin toisen switchin seurasta, ainakin tällä hetkellä. Mä oon silleen hassu että meen aina fiiliksen mukaan, joskus subittaa joskus dommettaa ja joskus ihan vaan panettaa. Köydet on sellanen suht pysyvä juttu, ihan sama minkälainen 'roolitus' muuten on. En mä ainakaan koe että jäisin jostain paitsi, tai ettei alistuminen/alistaminen olisi yhtä 'hyvää' switchin ku tiukasti boksissa olevan kanssa. Niin paljon tosiaan riippuu kemioista, siitä miten toinen kantaa tilanteen ja yleisesti sen hetkisistä fiiliksistä.
Mä voin saman ihmisen kanssa olla vuoroin sub vuoroin D ja pystyn jopa 'lennosta' vaihtaan olotilaa. Tai tarkalleen ottaen en vaihda vaan fiilis muuttuu. Switchin kanssa joka pystyy samaan homma toimii. On mulla ollu joko-tai sessiokumppaneitakin ja hyvin on toiminut. Yhteistä kylläkin noissa kaikissa on se että ne on omanlaisiaan, asioista on keskusteltu ja yhdessä tietyt jutut sovittu. En mä koe noissakaan jääneeni mistään paitsi. Eikä ainakaan subit oo sanoneet että oisin ollu jotenkin liian kiltti tai hellä :D

Mulle jokainen switch ei kelpaa siks ettei kemiat toimi, ei mulle kaikki dt ja subitkaan kelpaa ;)

Siinä!
Kiitos ja tack så mycke.
Ei lisättävää :)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #29 : 23.12.2016, 16:00 »
Kannattaa myös huomata, että switchin ei tarvitse olla molempia saman kumppanin kanssa. Yhden kanssa voi olla täysin dominoiva, toisen kanssa alistuva.

Laatikkoleikki, jokaisen ihmissuhdetta etsivän unelma. Toimii kuin junan vessa, hetken aikaa.

IKRM