Kirjoittaja Aihe: Subit! Ilkeintä mitä omistajasi on sinulle koskaan sanonut?  (Luettu 22910 kertaa)

hiitamus

  • Vieras
Vaikeassa elämäntilanteessa kuulin olevani vain laiska, kun en saanut asioita tehtyä. Olin siinä tilanteessa varsin loukkaantunut, mutta saatiin aikaiseksi varsin hedelmällinen kehityskeskustelu aiheesta. :)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Laitan top 3:n, en tosin missään järjestyksessä. Kaikki tulleet eri D-ihmisiltä.

"Miten sä voit reagoida noin?" (minkäpä sitä tunneihminen itselleen voi, kun yhtäkkiä out of nowhere laitetaan pillit pussiin. Minä vaan olen tulinen ja silloin kun isketään herkkään kohtaan ilman varoitusta niin.. No, reagoin.)

"Kyllä susta sais ihan ok:n, jos osaisit pitää suus välillä kiinni. Ja laihtuisit sen 10 kiloa." (se tyyppi olis ollu ihan ok, jos sillä olis ollu itsevarmuutta käsitellä mua. Ei ollut)

"Ryvet negatiivisuudessa ja syydät pahaa oloasi muiden niskaan, vaikka syy olisi sinussa, ei muissa." (tämä sen jälkeen kun olin koettanut selventää erästä väärinymmärrystä. Meni kyl itselläkin sit tunteisiin)

Voin kertoa, että yhdenkään sanojan kanssa en ole enää tekemisissä. Enkä tule olemaan, ellei anteeksipyyntöä ala tulla.


Edit. Angelika tuossa taas niin kovin ystävällisesti huomautti minua tuosta kolmannesta lainauksesta, joka ei kylläkään ollut häneltä. Tarkistin sitten lainauksen ja nyt se on korjattu siihen muotoon miten se minulle kirjoitettiin aikoinaan, vuonna 2013. Onneksi on gmailin arkisto...
« Viimeksi muokattu: 03.06.2017, 20:22 kirjoittanut Ms. M »

TEGAMi

  • Vieras
"Ajattelet vain itseäsi."
Vaikka olin huonossa kunnossa, ja tarvin aikaa olla yksin ja kyseisen ihmisen seura oli hankalaa. Ja hän oli vielä tietoinen asiasta.

"Näytät siltä, kuin olisit vetänyt mummon pöytäliinan päällesi"
Uuden mekon, ihastuttavan sellaisen löytyminen ja esittelyn jälkeinen kommentti.

Mutta ilkentä on varmaan se, että hän herjasi toisia kumppaneitani.

Nvriih

  • Vieras
Mutta ilkentä on varmaan se, että hän herjasi toisia kumppaneitani.

Auts..  Tuo on kyllä tosi ikävää. :( Varsinkin jos herjataan ns. primäärikumppania, jonka hyväksynnällä kuitenkin muitakin tavataan. Onneks oma leikkikaveri päinvastoin kunnioittaa ja kiittelee primääriä, jolta olen lainassa. Ja niin pitääkin olla.

fen84

  • Vieras
Tä nyt on ihan täysin ohi alkuperäisen aiheen, mut tohon painoon ja siitä sanomiseen. Eräs vähemmän rakas eksä (vaniljamallia), tuuppas sanomaan mun syömisistä säännöllisesti et "sussahan se vaan näkyy", vihjas toistuvasti et vois syödä vähemmän etten lihois. Niin, olin 167 cm pitkä ja painoin 54-55 kg, eli mitäs se tekee, BMI alle 20 ja normaalipainon alarajoilla, vaatekoko 36 jos sitäkään. Kiitti vaan sillekin, kriiseilin täysin olemattomasta mahasta yms. Nyt ei kyllä toi vaatekoko mahdu päälle, ja mä oon ihan hemmetin tyytyväinen itteeni siltä osin. Mut mulle on ihan turha alkaa inhottavaks, sit voi olla inhottava jollekin muulle jatkossa. On sanomisia ja sanomisia ja sit on tilannetajua. En mä tarkoita sitä et mulle tarttis aina kauniisti puhua (todellakaan), mut fiksut ihmiset varmaan hahmottaa eron sen ja inhottavuuden välillä.

Dolores

  • Vieras
Jos laajennan kysymyksen koskemaan ylipäätään ihmissuhteitani, niin muistan pariltakin eri ihmiseltä pahimpien kommentien koskeneen painoani. Niitä kommentteja on vaikea unohtaa.

Olen kriiseillyt painostani ala-asteikäisestä saakka ja hassua on se, etten ole koskaan ollut yhtä painava, mutten myöskään yhtä sinut vartaloni kanssa kuin tällä hetkellä.

latexbun

  • Vieras
Toinen vaihtoehto loukkaa. Toinen jättää epätietoisuuteen.
Kumman valitsisitte? Miksi?

Sen asiallisesti sanotun kommentin silloin, kun asia on vielä ajankohtainen. Veikkaan, että monelle on tapahtunut samoin kuin itselleni, kommunikaatio ei ole toiminut ja kuulet olevasi epäkelpo vasta suhteen loppumetreillä. Toki se viimeinen kommentti on usein viimeinen niitti.

Kyllähän tämä aihe on sittenkin yleinen, eikä välttämättä mikään Virallinen Laihdutusketju ole se oikea tapa lähestyä aihepiiriä. Niin sitä kuvittelee olevansa ainoa, joka on 20 kg liian suuri ja haluaisit vain olla riittävä. Laihdutusvinkit jokainen jo tuntee.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2017, 22:17 kirjoittanut bunni »

24hSlave

  • Vieras
Toinen vaihtoehto loukkaa. Toinen jättää epätietoisuuteen.
Kumman valitsisitte? Miksi?

Sen asiallisesti sanotun kommentin silloin, kun asia on vielä ajankohtainen. Veikkaan, että monelle on tapahtunut samoin kuin itselleni, kommunikaatio ei ole toiminut ja kuulet olevasi epäkelpo vasta suhteen loppumetreillä. Toki se viimeinen kommentti on usein viimeinen niitti.

Kyllähän tämä aihe on sittenkin yleinen, eikä välttämättä mikään Virallinen Laihdutusketju ole se oikea tapa lähestyä aihepiiriä. Niin sitä kuvittelee olevansa ainoa, joka on 20 kg liian suuri ja haluaisit vain olla riittävä. Laihdutusvinkit jokainen jo tuntee.

Tämä ei ole laihdutusketju vaan se on aika monella selvästi ollut se ongelma (siis vasta puolelle se on ollut ongelma). Itseäni kyllä harmittaa helvetin paljon se että miehet kehtaavat bdsm suhteen moittia toisen painoa. Koska itse koen ja haluan että tähän maailmaan kun lähtee mukaan mitää keskittyä vain oman ja toisen nautintoon. Ei sillä ole väliä lihoiksi 20kg tai lahtuuko sen verran. Jos bdsm on sydämen asia eikä pelkän seksin niin paskat sillä painolla ole väli. HÄVETKÄÄ ITSEKESKEISET NARSISTI MIEHET!! Mielestäni se on parasta naisessa. Tosin se voipi johtua myös siitä että kun olen alistuva naiselle niin mun silmissä se näkyy usein luonteen lujuutena ja voimana jne.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Jos bdsm on sydämen asia eikä pelkän seksin niin paskat sillä painolla ole väli.

Nyt typistät Bdsm:n liian ahtaaseen laatikkoon. Seksillä on väliä. Oikeiden ihmisten kanssa. Mutta onneksi Bdsm on paljon muutakin.

Esteettikot, uskoisin heitä olevan enemmän mitä tulee esille. Nauttia kauniista asioista, kauniista sidonnoista, kauniista sopusuhtaisista vartaloista... jne.

Minkähän takia esim minulta kysytään toisinaan paljonko painan. Eikä sitä, onko luonteeni vahva,  olenko määrätietoinen jne.

Yhtä lailla jos D:t etsivät hoikkaa subia, subit osaavat kysellä vastavuoroisesti D:n painoa, rintaliivien kokoa, korkokenkien määrää, nahkavaatteiden laatua, hiusten väriä ja pituutta, äänen sävyä, kengän numeroa. (mm näitä kysytty ennen sitä miten dominoin)

Subit voivat olla objekti mutta kyllä D:kin samaa subeille. Kaunis hoikka ja hyvin reagoiva.

Onko D:llä oikeus nauttia kaikilla aisteilla subeista. Jos on, silloin on oikeus myös haluta mieleisensä.

(itselleni subin painoindeksi ei merkitse mitään, näin selvennyksenä. Jatketaan köyttä jos lyhyempi ei riitä kehon ympärille.)


Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Toinen vaihtoehto loukkaa. Toinen jättää epätietoisuuteen.
Kumman valitsisitte? Miksi?

Sen asiallisesti sanotun kommentin silloin, kun asia on vielä ajankohtainen. Veikkaan, että monelle on tapahtunut samoin kuin itselleni, kommunikaatio ei ole toiminut ja kuulet olevasi epäkelpo vasta suhteen loppumetreillä. Toki se viimeinen kommentti on usein viimeinen niitti.

Kyllähän tämä aihe on sittenkin yleinen, eikä välttämättä mikään Virallinen Laihdutusketju ole se oikea tapa lähestyä aihepiiriä. Niin sitä kuvittelee olevansa ainoa, joka on 20 kg liian suuri ja haluaisit vain olla riittävä. Laihdutusvinkit jokainen jo tuntee.

Tämä ei ole laihdutusketju vaan se on aika monella selvästi ollut se ongelma (siis vasta puolelle se on ollut ongelma). Itseäni kyllä harmittaa helvetin paljon se että miehet kehtaavat bdsm suhteen moittia toisen painoa. Koska itse koen ja haluan että tähän maailmaan kun lähtee mukaan mitää keskittyä vain oman ja toisen nautintoon. Ei sillä ole väliä lihoiksi 20kg tai lahtuuko sen verran. Jos bdsm on sydämen asia eikä pelkän seksin niin paskat sillä painolla ole väli. HÄVETKÄÄ ITSEKESKEISET NARSISTI MIEHET!! Mielestäni se on parasta naisessa. Tosin se voipi johtua myös siitä että kun olen alistuva naiselle niin mun silmissä se näkyy usein luonteen lujuutena ja voimana jne.

Terveenä narsistina en häpeile vaikka painonpudotusprojektissa oonkin ollut pyynnöstä mukana vuoden verran  :) . Itseeni ei ylipaino haittaa mutta jos lelu silmät kosteina pyytää apua niin sitten teen mitä tehtävä on, tuloksia on tullut ja kun motivaatio loppui niin rankku oli erittäin vittumainen lelulle ja vähän itellenikin  >:D 
Omia pikkusia autetaan oli sitten nykyinen tai exä jos vain jotain on tehtävissä :)

24hSlave

  • Vieras
Toinen vaihtoehto loukkaa. Toinen jättää epätietoisuuteen.
Kumman valitsisitte? Miksi?

Sen asiallisesti sanotun kommentin silloin, kun asia on vielä ajankohtainen. Veikkaan, että monelle on tapahtunut samoin kuin itselleni, kommunikaatio ei ole toiminut ja kuulet olevasi epäkelpo vasta suhteen loppumetreillä. Toki se viimeinen kommentti on usein viimeinen niitti.

Kyllähän tämä aihe on sittenkin yleinen, eikä välttämättä mikään Virallinen Laihdutusketju ole se oikea tapa lähestyä aihepiiriä. Niin sitä kuvittelee olevansa ainoa, joka on 20 kg liian suuri ja haluaisit vain olla riittävä. Laihdutusvinkit jokainen jo tuntee.

Tämä ei ole laihdutusketju vaan se on aika monella selvästi ollut se ongelma (siis vasta puolelle se on ollut ongelma). Itseäni kyllä harmittaa helvetin paljon se että miehet kehtaavat bdsm suhteen moittia toisen painoa. Koska itse koen ja haluan että tähän maailmaan kun lähtee mukaan mitää keskittyä vain oman ja toisen nautintoon. Ei sillä ole väliä lihoiksi 20kg tai lahtuuko sen verran. Jos bdsm on sydämen asia eikä pelkän seksin niin paskat sillä painolla ole väli. HÄVETKÄÄ ITSEKESKEISET NARSISTI MIEHET!! Mielestäni se on parasta naisessa. Tosin se voipi johtua myös siitä että kun olen alistuva naiselle niin mun silmissä se näkyy usein luonteen lujuutena ja voimana jne.

Terveenä narsistina en häpeile vaikka painonpudotusprojektissa oonkin ollut pyynnöstä mukana vuoden verran  :) . Itseeni ei ylipaino haittaa mutta jos lelu silmät kosteina pyytää apua niin sitten teen mitä tehtävä on, tuloksia on tullut ja kun motivaatio loppui niin rankku oli erittäin vittumainen lelulle ja vähän itellenikin  >:D 
Omia pikkusia autetaan oli sitten nykyinen tai exä jos vain jotain on tehtävissä :)


Nyt puhutaan asiaa!  :) jos homma on Ok molemmin puolin niin en sano vastaan. Ja edelliseen kommenttiin niin on sanottava että en väittänyt että seksi ei kuulu bdsm vaan se ei ole sinut asia..

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Eikä läskiks haukkuminen väärin ole jos oma tykkää tulla nöyryytetyks ja omistaja tykkää niin sanoa  :)
Ite en nöyryytä edes pyynnöstä omiani mutta aiheesta nöyryytän kyllä muita jos perseilee  8)

24hSlave

  • Vieras
Eikä läskiks haukkuminen väärin ole jos oma tykkää tulla nöyryytetyks ja omistaja tykkää niin sanoa  :)
Ite en nöyryytä edes pyynnöstä omiani mutta aiheesta nöyryytän kyllä muita jos perseilee  8)


Okei. Itse tykkään enemmän nöyryytyksestä. Vaikka ne sanat saattaa aluksi kirpaista niin ne on vain hyväksyttävä. Mut kyllä sitä kipu kynnystäkin on koeteltu.  :) on kyllä mukava löytö tää sivu ja yhteisö..  :love: masteria kun yritin jonkun "iskurin" kautta löytää ni kyllä oli sellasta pelleilyä jotta oksat pois..

TEGAMi

  • Vieras
Mutta ilkentä on varmaan se, että hän herjasi toisia kumppaneitani.

Auts..  Tuo on kyllä tosi ikävää. :( Varsinkin jos herjataan ns. primäärikumppania, jonka hyväksynnällä kuitenkin muitakin tavataan. Onneks oma leikkikaveri päinvastoin kunnioittaa ja kiittelee primääriä, jolta olen lainassa. Ja niin pitääkin olla.
Omistajaksi lasken ainoastaan miun entisen primäärini. Se, että ex-primääri hyväksyi sekundääri kumppanit ja avoimen suhteen kanssani, ei oikeuta häntä kuitenkaan herjaamaan miulle tärkeitä ihmisiä.
Miusta on ollut tärkeää, että ihmiseni puhuvat miulle suoraan mitä ajattelevat "miun" ihmisistä, mutta herjata ei tarvitse. Kuitenkaan en ole koskaan pistänyt kyllä pahakseni, että aivotonta primääriäni on haukutta :D O:-)

Radien

  • Vieras
Jos bdsm on sydämen asia eikä pelkän seksin niin paskat sillä painolla ole väli. HÄVETKÄÄ ITSEKESKEISET NARSISTI MIEHET!! Mielestäni se on parasta naisessa. Tosin se voipi johtua myös siitä että kun olen alistuva naiselle niin mun silmissä se näkyy usein luonteen lujuutena ja voimana jne.

Koska olet ilmoittanut jo nimimerkissäsi olevasi orja niin sanon nyt jotain mitä en ikinä sanoisi subille. Subeilla on kaikenlaisia oikeuksia ja jos subia haukkuu läskiksi niin on pelkkä kusipää. Omistussuhde (jolla nyt tässä yhteydessä tarkoitan ihan täysveristä Master/slave-suhdetta) on eri asia. Jos sinun Omistajallesi on OK, että sinä olet ylipainoinen niin se on vain hänen valintansa. Jos lähdet kutsumaan hoikempia orjia vaativia M/s-Mastereita itsekeskeisiksi narsistimiehiksi, jotka vain "harrastelevat BDSM:ää" niin saat vastaasi aika ikäviä ihmisiä. Minä olen ollut tämän parisuhteen alkaessa ylipainoinen ja se oli kauan OK. Masterini jopa ajatteli tykkäävänsä vähän muhkummasta, itseasiassa hän pitää ihan kaiken näköisistä ja muotoisista naisellisista naisista (ja ne epänaisellisemmat voi dominoida naisellisiksi). Sitten mieli kuitenkin muuttui ja hän laittoi minut laihdutuskuurille. Muuttuiko hän tässä välissä narsistiksi?

Eikä ylipainon välttelemisen syy tarvitse aina olla hallitsemisessa tai estetiiikasta. BDSM:n on aktiviteetteja, jotka eivät yksinkertaisesti joko onnistu tai ole turvallisia ylipainoisen ihmisen kanssa. Joskus voi olla turvallisuuden kannalta oleellista, että D pystyy hätätilanteessa kannattelemaan subin koko painoa. Samoin antaahan se esimerkiksi rough body playhin ihan erilaisen ulottuvuuden kun voi vääntää vähemmän massan kanssa. Minusta se ei ole millään tavoin syrjivää jos joku ei halua alistaa ylipainoista. En minäkään haluaisi alistua ylipainoisella D:lle, ihan sen vuoksi että ylipainoinen D ei pystyisi tekemään minulle samanlaisia asioita kuin fyysisesti hyvässä kunnossa oleva.