Kirjoittaja Aihe: Mitä jos masterisi sidotaan?  (Luettu 23730 kertaa)

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Mitä jos masterisi sidotaan?
« : 02.06.2011, 15:18 »
Tuli tuossa erään kanssa juttua sellaisesta kolmioasetelmasta, jossa sub joutuu seuraamaan, kun hänen masterinsa sidotaan. Sub olisi sessioapulainen, joka auttaisi köysien kanssa tms., mutta ei olisi muuten osallisena sessiossa. Kyseessä olisi ensisijaisesti masterin ja hänen sitojansa välinen juttu.

Kysynkin arvon subeilta: Olisko sellainen kiihottava, ei-kiihottavaa vai veisikö se peräti masterisi arvovallan?

Smooth

  • Vieras
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #1 : 02.06.2011, 15:27 »
Kysynkin arvon subeilta: Olisko sellainen kiihottava, ei-kiihottavaa vai veisikö se peräti masterisi arvovallan?

Mielenkiintoistaa seurattavaa, opetusta ja ehkä yhdessä tekemistä ja mihin se arvovalla veisi...? Ei mihinkään! Päinvastoin, avartava kokemus.

Pip

Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #2 : 02.06.2011, 15:29 »
Vaikken olekaan subi, niin kerron silti oman näkemyskantani. Kaikessa yksinkertaisuudessaan en kokisi tuollaisessa tilanteessa minkäännäköistä arvovaltani heikkenemistä. Kukaan subi ei tuollaisessa tilanteessa alkaisi kapinoimaan, koska sellaisesta rangaistus olisi ankara.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #3 : 02.06.2011, 15:37 »
Jos kyseessä on bondagen harjoittelua, Masterin arvovalta ei häviä mihinkään. Tilannehan ei ole alistustilanne.
Näitä hetkiä on ollutkin ja itse pystyn katsomaan omaani yhä ylöspäin, vaikka olen nähnyt ja osallistunut hänen sitomiseen.

Myös omalta kohdaltani Dommena on eri asia alistua ja eri asia olla kohteena sitomisen harjoittelussa.


Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #4 : 02.06.2011, 15:40 »
Jos kyseessä on bondagen harjoittelua, Masterin arvovalta ei häviä mihinkään. Tilannehan ei ole alistustilanne.

Vaan entäpä jos mukana olisi alistumisen elementti?

Pip

Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #5 : 02.06.2011, 15:41 »
Jos kyseessä on bondagen harjoittelua, Masterin arvovalta ei häviä mihinkään. Tilannehan ei ole alistustilanne.

Vaan entäpä jos mukana olisi alistumisen elementti?
Omalta kohdaltani tuollainen tilanne on poissuljettu.

Smooth

  • Vieras
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #6 : 02.06.2011, 15:58 »
Jos kyseessä on bondagen harjoittelua, Masterin arvovalta ei häviä mihinkään. Tilannehan ei ole alistustilanne.

Vaan entäpä jos mukana olisi alistumisen elementti?

Mikä on "alistumisen elementti"?

Ihan henkilökohtainen mielipide, subinakin: D on D vaikka voissa paistaisi. Eli näen tämän asian olevan hieman enemmän ehkä korvien välissä.

Mutta outo tilanne ehkä jos on päälleliimatut roolit. Tai jos ovatkin pelkät "roolit". Tosin, subina en D:tä haluaisi nähdä saavansa piiskaa mutta jos D haluaa kokeilla, että miltä se tuntuu, sitten D kokeilee ja mitä minulla on siihen sanomista  ::).

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #7 : 02.06.2011, 15:59 »
Jos kyseessä on bondagen harjoittelua, Masterin arvovalta ei häviä mihinkään. Tilannehan ei ole alistustilanne.

Vaan entäpä jos mukana olisi alistumisen elementti?
Subina sanoisin, että minun silmissäni Masterin arvovalta rapisis kovaa vauhtia, etenkin jos Hän nauttis tilanteesta silminnähden. Mutta jos tosiaankin olis vaan sidonta herjotuksista kyse, ni ei vaikuttais suuntaan eikä toiseen.

NarttuNainen

  • Vieras
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #8 : 02.06.2011, 15:59 »
Mä olen muutaman kerran piiskannut, sitonut ym. Masteriani, lähinnä kuitenkin tuottanut vain kipua. Tuo ei ole muuttanut suhdettamme mihinkään (ainakaan vielä). Ehkä se on ollut ihan hyvä lisä kokeilla asioita välillä toisinkinpäin. Kuten Masterini toisen kerran jälkeen sanoi, että nyt mä ymmärrän miksi sä...

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #9 : 02.06.2011, 16:25 »
Niin, saahan sitä sub yrittää alistaa Domiaan mutta korvien välistä se oma kinkyidentiteetti lähtee.
Meillä yrittäminen voi olla toisinaan rangaistuksen paikka. Oma asema pitää tietää ja kunnioitus Domia kohtaan niin syvä, että se oikeasti tosissaan yrittäminen jäisi pois.
Mutta huumorin kanssa kun mennään...yrittää saa mutta silloinkin pitää vastata seurauksista.


MasterOpie

  • Vieras
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #10 : 02.06.2011, 17:23 »
Hei,

Menee kyllä off-topic mutta koettakaahan kestää. En ole ollenkaan sub-henkinen mutta ystäväpiirissäni on 1 varsin kokenut Domme jonka kanssa olemme sopineet sessioivamme. Häntä asia kiinnostaa kovin ja minua kiinnostaa kovasti se aspekti mihin subini laitan, siis kokemuksena. Uskon saavani kokemuksesta paljon. En kuitenkaan voisi ikinä kuvittelevani että tilanteessa olisi subini tai edes kukaan muu kuin juuri me kaksi.

- Opie

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #11 : 02.06.2011, 17:40 »
Jos minä olen se jolle Domme alistuu ja vielä pitää siitä niin sehän vasta olisikin jotain  >:D :P Arvostaisin aikalailla sitä että toinen uskaltaa "työntää päänsä pedon kitaan".  Mutta en vänkää asioita ja toista mihinkään suuntaan...samoin kuin arvostan sitä että minua ei yritetä työntää muottiin väkisin. Kesyttäjä on tittelinsä ansainnut. Kukin tehköön vapaasta tahdostaan sen minkä tekee tai olkoon tekemättä. Ja parempi keskittyä siihen mikä molemmille/kaikille sopii. Yksinkertaista ja vaikeata... mutta:P

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #12 : 02.06.2011, 17:58 »
En kuitenkaan voisi ikinä kuvittelevani että tilanteessa olisi subini tai edes kukaan muu kuin juuri me kaksi.

- Opie

Tällaisia tilanteita joissa toinen osapuoli vaihtaa puolta vain minun kanssani on ollut ja varmaan tulee olemaan. Siis kun olen Dommena.
On henkilösidonnaista pystyykö alistumaan ja kenen edessä sen tekee.

Niitä Domeja on ketkä eivät pysty koskaan alistumaan sielunsa pohjasta ja aidosti. Mutta haluavat tehdä sen jonkun kanssa saadakseen kokemuksen, tietoa, näkemystä...mitä vain.

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #13 : 02.06.2011, 20:21 »


Vaan entäpä jos mukana olisi alistumisen elementti?
Lainaus
Mikä on "alistumisen elementti"?

Miten nyt milloinkin alistetaan. Master voi olla switch, ja saada vielä lisätyydytystä siitä, että häntä alistetaan oman subinsa nähden.

Olen kyllä sitä mieltä, että jos masterilla on todellista auktoriteettia, sen ei pitäisi horjua sellaisesta. Toisaalta onhan niitä sellaisiakin subeja, jotka eivät lähtökohtaisesti pidä switchejä lainkaan oikeina mastereita. Subin asenteella on siis myös merkitystä masterin auktoriteetin muodostumisessa.

viana

  • Vieras
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #14 : 02.06.2011, 21:35 »
Nämä ovat aika monimutkaisia juttuja. Minähän olen niin arkkisubi (ja vielä niin alkutaipaleella, että jaksaa olla ehdoton ;)), että en haluaisi alistua switchille, enkä periaatteessa myöskään nähdä herraani sidottuna, tai ainakaan mitenkään alennettuna. Toki olisi eri juttu, jos kyse olisi hänelle puhtaasti oppimiskokemuksesta, johon ei varsinaisesti liittyisi mitään tunteita, se nyt ei minua haittaisi. Mutta en haluaisi nähdä alistajaani alistumassa.

Molemmat ovat henkilökohtaisia preferenssejä, joille en vain yksinkertaisesti voi mitään, enkä ole sanomassa, että switchit eivät ole oikeita mastereita jne jne. Olen myös ollut huomaavinani asenteissani pientä lientymistä, joten tämä voi olla subielämänvaihe-kysymyskin.