Kirjoittaja Aihe: Mitä jos masterisi sidotaan?  (Luettu 23731 kertaa)

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #75 : 08.04.2017, 15:03 »
Kukaan ei enää tule näkemään sidottuna (1985 eräs daami sai sitoa parikertaa kun tutkittiin 18kesäsen subiutta) koska uskottavuus menis heti.

HerraE

Uskottavuus menisi siis... hmm kenen silmissä?

Yst, terv.
Karwis

Kerran vielä tähän ketjuun - Niin, En edelleenkään voi puhua kuin omasta puolestani.. josta johtuu että muut ihmiset saavat myöskin vapaasti kommentoida ja olla mieltänsä, mulle aivan sama.. On pätenyt itseni kohdalla aina myös esim työasioissa -minä teen vain sellaista mitä itse haluan, muut hoitakoot omat rastina ja duuninsa parhaansa mukaan, en arvostele heitä, enkä teitä valinnoistanne, vaikka mielestäni valintanne olisivat "täysin perseestä ja 180asteen kulmassa omiin arvoihini" ;!

E

Eli jos joku kaipaaa rautalankamallia, eikä osaa lukea rivieni välejä:
Mua ei hirveesti liikuta tässäkään asiassa jonkun muun mielipide tai arvio, suurin rikos on "kusta omiin muroihin", muille voi antaa anteeks ja myöskin saada heiltä anteeksiannon.

Mutta  se  uskottavuus siis menisi kenen silmissä?
Omasi? Horon? Koko maailman?

Yst. Terv.
K

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1030
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #76 : 08.04.2017, 20:01 »
Höhö  :)
Kauhee tarve ihmisillä olla uskottavan näköinen toisten silmissä  :)
Eikös se nyt ole ihan sama mitä muut ajattelee kunhan lähimmät tietää mikä kukakin on  :)

Itteeni ei ole sidottu koskaan seksiin liittyen mutta tottakai olen kokeillut kahleita ja ei todellakaan ole mukavaa  :)

notpeikko

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 233
  • Galleria
Vs: Mitä jos masterisi sidotaan?
« Vastaus #77 : 23.04.2017, 15:56 »
En halua nähdä Masteriani sidottuna, eri asia jos oppimis tilanne mutta jos häntä alistettaisiin niin ajatus ei houkuta yhtään.
En usko että arvovaltaan siltikään vaikuttaisi.