Kirjoittaja Aihe: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre  (Luettu 51463 kertaa)

Nenne

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #225 : 29.04.2012, 23:00 »
Omasta ja järjestävän tahon puolesta, kiitos kaikki tutut ja tuntemattomat uudet naamat ja wanhat pärstät :-* Ilta oli kaikin puolin erittäin onnistunut!

Erityiskiitos kanssa-staffille  :love:
... ja mun vaaleenpunaset reiskat kiittää saamastaan huomiosta  8)

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #226 : 29.04.2012, 23:09 »
Kiitos, kivaa oli! Ja meni roikotusneitsyyskin  ;D

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #227 : 29.04.2012, 23:14 »
Roikutusneitsyys on aina niiiiiin kiva viedä  >:D

Hyvät t bileet muutenkin kiitokset kaikille :)

Cuda

Pip

Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #228 : 29.04.2012, 23:23 »
Roikutusneitsyys on aina niiiiiin kiva viedä  >:D

Hyvät t bileet muutenkin kiitokset kaikille :)

Cuda
Ymmärsinkö oikein, että veit sit parikin neitsyyttä illassa? Mä vein vaan yhden.  :P

Cuda68

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #229 : 29.04.2012, 23:49 »
 
Roikutusneitsyys on aina niiiiiin kiva viedä  >:D

Hyvät t bileet muutenkin kiitokset kaikille :)

Cuda
Ymmärsinkö oikein, että veit sit parikin neitsyyttä illassa? Mä vein vaan yhden.  :P

Irvistelee tyytyväisenä  >:D

vinttipupu

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #230 : 30.04.2012, 10:31 »
Kiitos kaikille osallisille ja niillekkin jotka ei niin osallistua olisi halunneetkaan :D. Varsinainen bilepippaloviikonlkoppu  :love:
Nyt ei harmita vaikka parit seuraavat jääkin kokematta.

Pieni palaute paikallaan: kuvaus ja roikotus hieman huonosti samassa paikassa, meinas projektit seota. Ja valaistus samassa paikassa tosi huonoo. Ja se että kuvia sitten ei ihan joka jutusta saatukaan...
Työajat kuvaajilla tais olla hieman rajalliset? Oisko loppuillasta pitäny ottaa oma kamera mukaan?

Parannusehdotus: Kuvaus siirrettäisiin jatkossa yläkerran pakastimeen (entinen tupakkatila) niin alhaalla olisi enemmän tilaa toimia.

Simone

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #231 : 30.04.2012, 10:55 »
Parannusehdotus: Kuvaus siirrettäisiin jatkossa yläkerran pakastimeen (entinen tupakkatila) niin alhaalla olisi enemmän tilaa toimia.

Kyllä.
Emme osanneet ihan arvioida tilan käyttöä ja sidontojen määrää ennakkoon, valoja pitää jatkossa varata myös enemmän mukaan.
Pahoittelut, että sen vuoksi aiheutui ylimääräistä säätöä!

Huntress

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #232 : 30.04.2012, 13:17 »
Onnistunut reissu.  8)  :love:

ken-barbie

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 38
  • Pari, johon voi törmätä bileissä siellä sun täällä
  • Galleria
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #233 : 30.04.2012, 14:47 »
Hyvä meininki, paljon silmänruokaa ja mukavaa juttuseuraa = huippubileet !

hippa

Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #234 : 30.04.2012, 16:47 »
Kiitos meidänkin puolesta, olipa mukavaa käydä kurkkimassa muutamien Jyväskylän bileiden jälkeen muidenkin nurkkia!

Ainoana miinuspuolena mainittakoon että tähän juhlintaanhan meinaa jäädä koukkuun ..  >:D

lykantrooppi

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #235 : 30.04.2012, 17:06 »
Minäkin kiittelen! Tällä tavalla melkein noviisina näissä juhissa tämä oli paras kokemus tähän asti. Suurin osa porukasta oli huomattavasti sosiaalisempia kuin edellisissä pippaloissa missä olin ja kaikki oli jotenkin kovin hyvällä tuulella. Pistetään se kevään tai Tampereen piikkiin, mutta mukavaa oli silti :)

Pegka

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #236 : 01.05.2012, 17:37 »
Kyllä oli Pekka tyytyväinen! =)

Iso kiitos kaikille mukana olleille, etenkin staffille. Aimo annos muiskauksia, lätsähdyksiä ja vinkunaa ihastuttavalle avecilleni! Olit jälleen paras. <3

Mutta muistakaa hyvät ystävät olla puuttumatta toisten sessioihin! Vaikka tarkoittaisi vain hyvää, niin kaikenlainen kommentointi, myös humoristinen, voi olla yllättävän epämiellyttävää joidenkin mielestä. Kun itse sessioin, siinä tilanteessa olen minä ja jokin määrä muita ihmisiä. Kaikki loput sulautuu tilanteen ulkopuoliseksi, exhibionismiani tyydyttäväksi massaksi. Uppoudun hetkeen ja vaivun jopa tietynlaiseen transsiin. Kohteliaisuudeksi tai vitsiksi tarkoitettu "Jaa, se on ollu tuhma poika vai?" rikkoo ympärille muodostuneen muurin täysin ja poistaa sen ihanan, vaivalla rakennetun fiiliksen. Tulkaa mielummin kehumaan, juttelemaan ja vitsailemaan session jälkeen... Sitä paitsi, jos olisin ollut tuhma poika, niin eihän minua silloin piiskattaisi! ;)

Pieniä häiriöitä ja muutamaa jo aikaisemmin mainittua tilaseikkaa lukuunottamatta juhla oli aika täydellinen! Minusta oli itse asiassa jopa hyvä, että vanha tupakkahuone oli viileämpi. Sinne oli kiva mennä vilvoittelemaan.

Jo Taffia odotellen ja hyvää Wappupäivää toivotellen
-Pekkanne

MustaRuoska

  • Vieras
Vs: RSYKE Fetish Club 28.4.2012 @ nightclub Mixei, Tre
« Vastaus #237 : 05.05.2012, 10:23 »
Mukavat oli bileet ja oli uusia ihmisiä tavata. Kiitokset vielä näin jälkikäteen järjestäjille.
Hauskaa oli myös ajatuksia hyvistä harrastuksista vaihtaa ja vielä yhden erittäin hyvän vinkin sain omaan lelulaatikkoon. Niin viattoman näköinen, mutta niin petollinen kapula  O:-)

- MR -