Baarin kannatusmaksut
Olen tosi yllättynyt, jos on totta että "nainen voi myös itkeä ihan vain huvikseen, vain siksi että ei ole itkenyt aikoihin ja tietäen että se on hyvä stressin purkamiskeino". Mulla ainakin ihan vierasta moinen. En myöskään tiedä, miten itkemisestä voisi hyötyä (mutta vinkkejä otetaan vastaan ). Mutta allekirjoitan, että ilman syytä, syystä ja hormonien vaikutuksesta :
Nainen kaipaa romantiikkaa, huomiota ja ihailua. Kumppaniltaan kaipaa arkisia pieniä yllätyksiä ja huomionosoituksia. Nainen haluaa että kumppani huomaa kun johonkin on panostettu, ja haluaa että se sanotaan ääneen. Nainen haluaa että hänen ulkonäköään kehutaan silloin tällöin. Nainen haluaa tuntea olevansa haluttu. Nainen ei kuitenkaan halua että hänestä ollaan kiinnostuneita vain seksin takia, vaan nainen haluaa että hänessä on jotakin muutakin tavoittelemisen arvoista. Nainen haluaa seksiä, mutta haluaa tuntea että se on molemmille erityistä.Nainen haluaa keskustella asioista. Kaikista asioista. Nainen haluaa että häntä kuunnellaan. Nainen ei välttämättä aina itse halua kuunnella.Nainen haluaa kunnioitusta, kaikilla elämän alueilla. Nainen haluaa kuitenkin luvan saada olla myös nainen, avuton ja apua tarvitseva herkkä ihminen. Nainen haluaa sallia saman myös kumppanilleen, mutta ei halua olla kumppanilleen äiti.Nainen haluaa olla rakastettu, erityinen, ainutlaatuinen ja vaivannäön arvoinen. Nainen haluaa tuntea että kumppani ei ole kokonainen ilman häntä. Nainen haluaa joskus tuntea että hän on maailman ihanin olento, ja haluaa tuntea että kumppani on täysin hullaantunut häneen.Ja romantiikka minkä mainitsin heti alkuun, älkää miehet unohtako sitä! jos ette ole koskaan hallinneet sitä, niin yrittäkää nyt ihmeessä ottaa tuosta asiasta selvää, koska nainen on romantiikasta nautittuaan paljon mukavampi ja ihanampi otus.Nainen haluaa että hän saa hössöttää, hän haluaa saada nauraa kumppanilleen, hän haluaa että häntä nauratetaan. Nainen siis olen minä, en osaa yhtään sanoa päteekö tämä muihin naisiin. En ainakaan ole koskaan kuvitellut olevani erityinen outolintu, vaan tavallistakin tavallisempi tavis. Mutta kaipa ketjun tarkoitus onkin kertoa omia ajatuksia siitä mitä naiset ajattelevat ja haluavat