Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Aseksuaalin kinkyily

<< < (3/9) > >>

Acanth:
En itse koe olevani aseksuaali, mutta olen harrastanut juttuja jotka ovat kinky osastoa, mutta silti todella epäseksuaalisia siinä mielessä että tavoitteena ei ole ollut kiihotus tai laukeaminen, vaan muut tunteet ja tuntemukset. Erilaiset tavat koskettaa, on ne sitten silitystä, raapimista, lyömistä, suutelemista on ihan vaan muuten nautinnollisia, sitominen voi olla rentouttavaa tai meditatiivista, kipusessio saada aikaan adrenaliiniryöpyn ja dopamiinipöllyn, valta-asetelmissa olla iso tunnelataus. Ja sit ihan vaan se läheisyys ja yhteys toiseen ihmiseen on ihanaa.

Mun libido vaihtelee tosi paljon, mutta mulle on silti tärkeetä että oon saanut tehdä näitä juttuja vaikka seksuaalisuus ja seksi muuten kiinnostais tosi vähän. Ja silloinkin kun libido on korkeampi, on mulla juttuja jotka on itsessään nautinnollisia nimenomaan muista syistä kuin siitä että ne kiihottaisi mua, enkä koe niitä tilanteita varsinaisesti seksuaalisiksi.

Ei sinänsä verrattavissa aseksuaalisuuteen, mutta ajattelin jakaa kuitenkin omaa kokemusta tietynlaisesta epäseksuaalisesta kinkyilystä :)

Seuraan instagramissa erästä ihmistä joka tekee sidontaa ja on aseksuaali. Hän on jonkin verran puhunut aiheesta, ainakin insta stooreissa, tässä profiili: link

Tärkein varmaan on tosiaan se, että miettii mistä tykkää ja mitä haluasi tehdä, ja tekee niitä. Tulin kommentti tuosta rajojen ja halujen kommunikoinnista oli hyvä. Mutta tosiaan, ei ole mitään oikeaa tai väärää tapaa olla kinky! :) Toivottavasti pääset kokeilemaan niitä omia kiinnostuksiasi!

cheri:

--- Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 03.02.2019, 16:10 ---En näe mitään syytä miksi kinkyilyyn ehdottomasti kuuluisi vaniljaseksi.
Paljon enemmän itse saan pervoilusta kuin varsinaisesta yhdynnästä. Valtapeli, sidota, kipu, nöyryytys,ilman niitä ei seksiä ole minulle.

--- Lainaus päättyy ---

Tätä olin mäkin tulossa sanomaan. En saa vaniljaseksistä irti yhtään mitään (henkisesti tai fyysisesti) ja kinkyilen todella mielellään ilman mitään genitaalikontaktia - mulla on ollut leikkikavereita joiden kanssa ollaan puuhailtu esim. kivun, köysien ja D/s-juttujen parissa harrastamatta koskaan (penetraatio)seksiä. En itse kuitenkaan identifioidu aseksuaaliseksi, koska koen pervoilun vahvasti seksuaalisesti tyydyttävänä silloinkin kun siihen ei liity mitään intiimien paikkojen koskettelua. Kyse taitaa olla omalla kohdallani enemmän vain siitä, että se itse paneminen sessioidessa on mulle itseisarvon sijaan vain yksi mahdollisuus muiden joukossa, ja pärjään yleisesti ottaen hyvin ilmankin. En siis näe ongelmaa siinä etteikö aseksuaalinen ihminen voisi nauttia kinkyilystä ihan yhtä lailla. :)

IKRM:
Jos saa bdsm:stä, ihan missä vaan muodossa vaan, tyydytystä, niin onko silloin aseksuaalinen laisinkaan ?



IKRM

Ninth:

--- Lainaus käyttäjältä: IKRM - 03.02.2019, 17:36 ---Jos saa bdsm:stä, ihan missä vaan muodossa vaan, tyydytystä, niin onko silloin aseksuaalinen laisinkaan ?

--- Lainaus päättyy ---

Ööh? :D Mulle esim. sidotuksi tuleminen voi olla fyysisesti tosi mukavan tuntuista ja rauhoittavaa, mutta en saa siitä mitään seksuaalisia kiksejä tai kiihotu. Aika monet muut taas saavat siitä seksuaalisia säväreitä. Voin hyvin kuvitella, että sama pätee muihinkin BDSM:n osa-alueisiin; ihmiset nauttivat eri asioista eri tavoilla, ja monista jutuista on täysin mahdollista kokea tyydytystä, joka ei ole laadultaan seksuaalista.

nicolaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Lasilintu - 03.02.2019, 16:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 03.02.2019, 16:10 ---En näe mitään syytä miksi kinkyilyyn ehdottomasti kuuluisi vaniljaseksi.
Paljon enemmän itse saan pervoilusta kuin varsinaisesta yhdynnästä. Valtapeli, sidota, kipu, nöyryytys,ilman niitä ei seksiä ole minulle.

--- Lainaus päättyy ---

Tuokin voi olla täysin mahdollista omalla kohdallani. Mutta sitä ei koskaan tiedä ennen kuin yrittää.

--- Lainaus päättyy ---
Kenties sinun kannattaisi kokeilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta