Kirjoittaja Aihe: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!  (Luettu 35008 kertaa)

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Ihan ensiksi tahdon mainita, että vaikka minä toiminkin kirjurina, on tämän viestiketjun ja toivottavasti tulevaisuudessa järjestettävien miittien ym. tapahtumien / kokoontumisien takana lisäkseni myös Hekate, joten huoli pois, olette hyvissä käsissä armaat kanssakinkyt.  >:D

Tarkoituksenamme olisi siis saada Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyjä innostumaan miittailusta, ehkäpä vaikka yhteismatkoista bileisiin tai jopa omalla alueellamme bileiden järjestämisestä. Olisi kiva tutustua eikä sitä koskaan tiedä mitä kukakin miiteistä löytää, ehkä jopa ystäviä tai muunkinlaista seuraa, jos hyvin käy. Paritusrinkiä emme kuitenkaan nyt ole askartelemassa, vaan pääpaino on nimenomaan Hämeenlinnan seudun kinkyjen bongailusta ja kokoontumisesta, että niin sanotusti löytäisimme toisemme. Olisi siis erittäin suotavaa, että kaikki laittaa sanan kiertämään ja vinkkaa tästä mahdollisille tutuille ja tovereille, ketkä täällä suunnilla vaikuttaa. Kiitos  :-*

Jos et alle halua ilmoittautua, voit laittaa myös yksityisviestiä minulle tai Hekatelle, niin pidämme sinut ajantasalla suunnitelmista.


Aiempikin viestiketju tämän alueen miiteistä löytyy, muttei herättelystäni ollut apua.  ::)
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=4158.0

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #1 : 15.11.2015, 21:45 »
Huudellaan nyt tännekin, että olisin kiinnostunut :) ei meidän näköjään aikanaan ihan kahestaan tarvi miittailla ;D

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #2 : 15.11.2015, 22:22 »
Jos joskus tapaatte viikonloppuna, niin mä voisin änkee mukaan miittiin =D Vaikka en nyt siellä päin asukaan.

Karhukolmonen

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 172
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #3 : 15.11.2015, 22:46 »
Ja saattaisin änkeä minäkin mukaan, Hesasta hujahtaa äkkiä sinne ja Riksusta vielä nopeammin.

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #4 : 16.11.2015, 05:24 »
Ainakin uskoisin, että kun ekaa tapaamista järkätään niin ajoitetaan se viikonlopulle, sillon ainakin todennäköisemmin useampi pääsee paikalle. Yleensä.  ;D
Ja joo Riihimäkihän on ihan nurkilla, joten ehdottomasti :)

Ja ei toki ole kiellettyä osallistua vaikka asuisi Ivalossa tms, mutta tietty helpottaa miittailua, jos matka on suht kohtuullinen.  ;D

hermes73

  • Vieras
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #5 : 16.11.2015, 11:59 »
Hepskukkuu mikäli vaan aikataulut osuu niin mukana

hekate

  • Vieras
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #6 : 16.11.2015, 16:46 »
Tervehdys kaikille minultakin! :)
Viikonloppu hyvä idea , joku perjantai / lauantai .
Mites esim 11.12 tai 12.12... sitten alkaakin jouluhommelit lähestyy.

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #7 : 16.11.2015, 16:52 »
Perjantaisin oon aika huonosti kykeneväinen mihinkään, ellen ehdi heti alkuillasta salille.  ;D
Mulla ei ole mtn suunnitelmia tuolloin, joten näillä näkymin pääsisin kyllä.

Paikaksi voisi miettiä jotain pubia tms, ruokapaikat on varmaan aika bookattu pikkujouluille tms noihin aikoihin, mutta joku missä ei soi kovalla musiikki ja missä mahtuu istuskelemaan sopivasti. Mä voin tarvittaessa hakea vaikka juna-/bussiasemalta. Tosin nainen ratissa on aina riskitekijä.  ;D

Karhukolmonen

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 172
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #8 : 16.11.2015, 17:00 »
En ole katsonut aikatauluja, mutta mitenköhän sieltä pääsee illalla takaisin? Noh, katson aikatauluja.

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #9 : 16.11.2015, 17:02 »
Mä pystyn kuskaan sit kyllä asemalle takas. Tai ehkä jopa Riihimäelle, jos mua ajelututtaa ja saan bensarahat.  :P

kotka40

  • Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #10 : 16.11.2015, 20:33 »
Hienoa että meitä kinkkyjä huomioidaan :) Hekate ja synti haluaisi Hämeenlinnaan myös miitit/pileet,ja sehän on hieno asia. Viellä viikonloppuna,hieno idea:) Minä paikalla jossakin roolissa.
 Nyt  haloo Hämeenlinna ja lähiseutu.Rohkeasti mukaan ja viestiä Hekatelle tai SYNTI??EN tunne.
Hekaten kanssa juteltu asiasta.
Mukaan vaan normi ihmisiä ollaan ja mukaan mahtuu kaikenlaiset ihmiset,on sitten mitä on.
Rohkeutta ja kaiki ok.
Uskaltaa tulla.
Minä tulen.......

hekate

  • Vieras
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #11 : 16.11.2015, 20:44 »
Hah! Katos ,katos sitä ollaan reipasta "poikaa" :))
Normaalisuudestakaan ei takeita ;)
Saat olla toki nöyrä juoksupoika/ jokapaikan höylä  , jos semmosta tarvitsemme.

kotka40

  • Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #12 : 16.11.2015, 21:22 »
 ;D

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #13 : 17.11.2015, 05:33 »
Jep, mukaan ehdottomasti kaikki mieltymyksistä riippumatta, unohdin sen tuossa aloituksessa mainita :) Yhdistävänä tekijänä kinkyhenkisyys, kaikki muu on plussaa.  8)

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #14 : 17.11.2015, 18:51 »
Mä en ainakaan pääse tuolloin 12.12. Sen verran tuiterissa tuolloin ja väärässä maassakin kaiken lisäks ;D