Kirjoittaja Aihe: Tampere Fetish Factory 2016  (Luettu 55350 kertaa)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #225 : 05.09.2016, 15:28 »

Musiikki ja volyymi ok.
Pääkallopinni osaa kyllä valkata hyvin.
Tällänern vanha rokkiukkokin viihtyi, vaikkei jumpp jumppa musiikista pidä. Nyt oli ainut bändi mitä tuosta kuunetelen die Antwordkin edustettuna :)
Jotenkin onnistuit valkkaamaan sellaisia biisejä/biittiä että jotenkin alitajunnassa tuo rytmi tuntui lähes rokilta. Jalkakin alkoin vippaaman muutaman kerran :D :D

Tähän sama. Jopa tälläinen jääräpäinen punkrokkari tykkää ja tykkäsi setistä :)


Mulla on jo ikävä sun hiuksia

Onneks et tiedä missä mä asun, muuten pelkäisin, että herään joku aamu kaljuna :D

isabella

Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #226 : 05.09.2016, 17:24 »
Kiitokset myös minun ja koko meidän seurueen puolesta järjestäjille, kivaa oli. Musiikista en osaa sanoa tuon taivaallista koska en taaskaan huomannut että sellaista edes oli ;D (paitsi latex-shown aikana kun se oli turhan kovalla ja tärykalvoihin sattui). Mutta ottaen huomioon että subiani piiskauspukilla huudattaessani yleisö kaipaili korvatulppia en ehkä kehtaa volyymistä valittaa ::) Ainoa miinus on liian vähäinen leikkimistila mutta eipä sitä tuolla kerta kaikkiaan enempää ole. Ohjelmasta en ehtinyt nähdä kuin ne latexit mutta se olikin sitten oikein hieno esitys.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #227 : 05.09.2016, 18:59 »
Jäi muuten ihmetyttämään kun ovella ei ollut mitään listaa ihmisistä (esim. Kinkyteko-ehdokkaat), joille olisi kuulunut ilmainen sisäänpääsy ilmeisesti kera avecin...  :o Ja sitten tietysti PoVilaiset, joilla ei vielä ole jäsenkorttia (kun se on työn alla juuri), mutta jotka siis kuuluvat kinky-yhdistykseen ja olisivat olleet oikeutettuja 20€ sisäänpääsyyn.

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #228 : 05.09.2016, 19:08 »
Taitaapa täytyä itsekin kiittää lauantaista asianosaisia.. First things first eli, Rikala & Co mahtavaa päästä olemaan jälleen osa jotain aina yhtä maagista, puku istui -tottakai- kuin valettu :love: Aivan mieletöntä saada myös kunnia olla ehdokkaana vuoden kinkyteoksi, saa nöyräksi! (onnittelut SMFR!). Rsyke, kiitos, että mahdollistitte moisen illan ja kaikki rakkaat ystävät, tuttavat ja tervehtijät jotka olitte osa kaikkea tätä, kiitos! :love:

Senshi

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #229 : 05.09.2016, 19:21 »
Pitkästä aikaa tuli käytyä bileissä. Siksi varmaan ilta menikin enemmän tai vähemmän ihmetellessä :D  Kun ei ole ollut aktiivisena foorumeilla, vieraillut bileissä tai käynyt miiteissä, huomaa hyvin, ettei muista enää kaikkia ihmisiä. Ja ne joita luuli tunnistavansa, eivät tunteneet minua :D

Upeita asuja ja asusteita oli paljon. Joitain tuli kehuttuakin ohimennen, mutta kehut myös muille tätä kautta :)  Ihmiset olivat panostaneet.

Tiinalle ja hänen avustajilleen kiitos hienosta näytöksestä. Näki, että esitystä oli mietitty ennakkoon. Ja Tiinan räätälöimät vaatteet ovat karkkia silmille :)

TAFF oli taas kerran hyvä tapahtuma. Toivon, että se saadaan edelleen jatkossa järjestettyä. Osallistujista se ei ainakaan ole kiinni, sen verran porukkaa oli paikalla. Kiitos hyvistä bileistä minunkin puolestani :)

Vanilja

Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #230 : 05.09.2016, 20:06 »
No miekin kiitän ja aiheesta

Kiitos etkoporukalle ja jatkoporukalle. Olette ihania ja rakkaita kaikki kun olitte luonani.
Erityis kiitos katariinanpyörästä ja Silvercraft kun sitä pyöritit. Sidonnasta Dominantille suuri kiitos :love: koska vaan :love:

Pip

Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #231 : 05.09.2016, 20:13 »
Jäi muuten ihmetyttämään kun ovella ei ollut mitään listaa ihmisistä (esim. Kinkyteko-ehdokkaat), joille olisi kuulunut ilmainen sisäänpääsy ilmeisesti kera avecin...  :o Ja sitten tietysti PoVilaiset, joilla ei vielä ole jäsenkorttia (kun se on työn alla juuri), mutta jotka siis kuuluvat kinky-yhdistykseen ja olisivat olleet oikeutettuja 20€ sisäänpääsyyn.
Olet täysin oikeassa ja syy on yksinomaan minun. Olin unohtanut nuo tiedot kotiini ja vasta saavuttuani myöhässä juhlapaikalle tajusin talon olevan poikkeuksellisesti jo lähes tupaten täynnä. Olin kyllä lipunmyytiä tiedottanut, että mikäli paikalle saapuu joku, joka kertoo kuuluvansa johonkin yhdistykseen, muttei ole saanut jäsenkorttia, pääsee jäsenhinnalla sisään. Samoin kerroin kinkytekopalkintoehdokkaista ja esiintyjistä.

NeitiKrank

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #232 : 05.09.2016, 22:33 »
Jäi muuten ihmetyttämään kun ovella ei ollut mitään listaa ihmisistä (esim. Kinkyteko-ehdokkaat), joille olisi kuulunut ilmainen sisäänpääsy ilmeisesti kera avecin...  :o Ja sitten tietysti PoVilaiset, joilla ei vielä ole jäsenkorttia (kun se on työn alla juuri), mutta jotka siis kuuluvat kinky-yhdistykseen ja olisivat olleet oikeutettuja 20€ sisäänpääsyyn.
Olet täysin oikeassa ja syy on yksinomaan minun. Olin unohtanut nuo tiedot kotiini ja vasta saavuttuani myöhässä juhlapaikalle tajusin talon olevan poikkeuksellisesti jo lähes tupaten täynnä. Olin kyllä lipunmyytiä tiedottanut, että mikäli paikalle saapuu joku, joka kertoo kuuluvansa johonkin yhdistykseen, muttei ole saanut jäsenkorttia, pääsee jäsenhinnalla sisään. Samoin kerroin kinkytekopalkintoehdokkaista ja esiintyjistä.

Ite saavuin paikalle joskus puol ysin aikaan ja pääsin kyllä jäsenhintaan sisään kun sanoin että en oo vaan saanu jäsenkorttia vielä.

Graven

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #233 : 06.09.2016, 02:56 »
Kiitos bileistä järjestäjille, esiintyjille, kaikille DJ:ille ja muille vieraille. Meille ensikertalaisille tuli hyvä vaikutelma ja jäi hyvät fiilikset. Huikeita esityksiä, hienoa pukeutumista, hyvää musiikkia ja ihana tunnelma. Tekee mieli tulla uudestaan.

candyflip

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #234 : 06.09.2016, 16:30 »
Kiitos bileistä täältäkin! Kiva oli olla pitkästä aikaa kumimekossa ja myös kiva kun sai vähän nyrkistä (ja polvesta). Takareisissä kauniit mustelmat ja korkkareista pohjat irti. Ihanaa oli myös saada spontaanisti kyyti kotiovelle asti Helsinkiin. :love:

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #235 : 06.09.2016, 17:41 »
Hallituksen puolesta nöyrimmät kiitokset Kinkytekoraadille! Palkinto tuli 20-vuotisesta aherruksesta, joten kunnia kuuluu myös edellisten vuosien puuhamiehille & -naisille :)

-tt

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #236 : 07.09.2016, 12:21 »
Kuten Fiski tuossa jo ehti linkata, niin mikäli kiinnostaa palata bileissä osaltani soineeseen musiikkiin, hieman siistitty setti on kuultavissa osoitteessa https://www.mixcloud.com/Sadenia/tampere-fetish-factory-live-2016-09-03/!

Ahh ihana playlist! Oon kuunnellut tänään ja fiilistellyt fillaroidessa. :love:

Dominantti

Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #237 : 08.09.2016, 22:16 »
Vielä myöhäiset kiitokset omasta puolesta kaikille jotka tekivät illasta mitä se oli.  :love:

Kiitokset järjestäjille siitä, että tehtiin iso duuni pistää pystyyn bileet esityksineen kaikkineen. Kiitokset esiintyjille esityksistä. Kiitokset niille, joiden kanssa tuli koettua mahtavia kokemuksia ja kohtaamisia. Ja viimeisenä vielä pahoittelut siitä, ettei aika riittänyt kaikkeen mihin olisin halunnut. Kaiken kaikkiaan oli

Kuten muutkin ovat todenneet äänenpaine oli aika kovalla välillä. Tosin ainakin allekirjoittanut ratkaisee asian suojaamalla kuuloa. Ehkei kovin sexyä mutta korvatulpat toimivat hyvin. ;D

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #238 : 08.09.2016, 22:36 »
Olet täysin oikeassa ja syy on yksinomaan minun. Olin unohtanut nuo tiedot kotiini ja vasta saavuttuani myöhässä juhlapaikalle tajusin talon olevan poikkeuksellisesti jo lähes tupaten täynnä. Olin kyllä lipunmyytiä tiedottanut, että mikäli paikalle saapuu joku, joka kertoo kuuluvansa johonkin yhdistykseen, muttei ole saanut jäsenkorttia, pääsee jäsenhinnalla sisään. Samoin kerroin kinkytekopalkintoehdokkaista ja esiintyjistä.
Ai nekin.. :)
No meidän lippunhintamme meni hyvään tarkoitukseen kerhonne eduksi.
Eipä tullut sellainen asia edes mieleen.
Toivottavasti se edesauttaa ensi vuoden bileiden toteutumista :)

Riia

Vs: Tampere Fetish Factory 2016
« Vastaus #239 : 08.09.2016, 22:43 »
Kiitoksia kaikenlaisesta edellä luetellusta, en niitä tässä toista, mutta kukaan ei ole vielä kehunut
kakkua!
Oli kyllä herkkua näöltään, maultaan ja tarjoilultaan!  :love: