Kirjoittaja Aihe: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!  (Luettu 35065 kertaa)

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #120 : 08.09.2016, 08:13 »
...ehdotan miittiä Hämeenlinnan Linnanpuistoon perjantaina 16.9. kello 19. Sateen sattuessa jossain keskustan baarissa, esim. Skogsterissa. Jos on ehdotuksia paremmasta paikasta tai haluaisit miitata mutta ajankohta ei onnistu, sana on vapaa  :) Miitti järjestetään, jos siihen ilmoittautuu vähintään kaksi henkilöä. Anyone?  ;)

Anteeksi Mustepullo, kopsaan ja muuttelen kutsuasi:
Itse en todennäköisesti pääse mutta voisin yrittää.
Jos puisto ei ole kiva tähän aikaan vuodesta voitte sopia suoraan sinne baariin. :)
Sorry sekaantuminen ulkopaikkakuntalaisena mutta viimeksi toissapäivänä olin tuolla teidän alueellanne :P :)

little_kitty

  • Vieras
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #121 : 08.09.2016, 20:00 »
Ensi viikon perjantai sopisi minulle ainakin ihan hyvin, mutta toivoisin jotakin muuta tapaamispaikkaa kuin Skogsteria  :-\ Kyseinen paikka sattuu olemaan opiskelijoiden suosiossa, ja vaikka tätä en mitenkään erityisesti häpeä tahi peittele, niin mitenkään vahingossa asian paljastuminen ei tunnu sopivalta  :)) Muita epätoivottuja paikkoja ovat nämä Ale ja Voudin Kellari...

mustepullo

  • Vieras
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #122 : 09.09.2016, 21:49 »
Noh, olisiko ehdotuksia sopivasta tapaamispaikasta? Mä en ihan osaa omalta kohdaltani sanoa ensi perjantaista.

Aida

  • Vieras
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #123 : 11.09.2016, 00:16 »
Miten olisi Albertin kellari? Taikka joku muu enempi pubityyppinen paikka?

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #124 : 11.09.2016, 01:25 »
Onhan Hämeenlinnassa paikkoja ja suhteellisen tyhjiä ravintoloita pikkujoulusesongin ulkopuolella. Mahtaakohan Aulangon Katajiston Kievari olla jo mennyt kiinni. Ainakin saman yrittäjän lomakylään jouduin kerran töihin keskelle nudistileiriä, sitä ennen tai sen jälkeen siellä kuulemma oli parinvaihtobileet.

Sit esimerkiksi Tiiriön keilailupaikka- en muista mikä on nykyiseltä nimeltään. Sitä voi miettiä Hämeenlinnaa ympäri talsiessaan. Vankilamuseo tai Militaria tai joku Kaurialan Pizza-Kebab 

little_kitty

  • Vieras
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #125 : 11.09.2016, 17:44 »
Mä en vielä oikein osaa ehdottaa paikkaa, kun on niin vähän aikaa tullut asuttua täällä. Helpointa olisi (kai?) pysyä keskustan likellä, jos porukaka tulee eri suunnista. Joku pubi-tyylinen kuulostaa ihan sopivalta, sillä siellä pystyy yleensä keskustelemaan ihan hyvin vaikka yksityisestikin, jos jonkun loossin saa vallattua :)

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #126 : 12.09.2016, 00:23 »
Esimerkiksi Dragonissa on ainakin ollut kabinetti minkä voi ihan varata, keskellä kaupunkia, kellarikerros ja kiinalaista ruokaa kaiketi jonkin verran suomalaistettuna.

Synti

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 160
  • Voroileva kisu
  • Galleria
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #127 : 12.09.2016, 13:47 »
Fiftarissa (eli Tiiriön keilailupaikka) ei oikein oo semmosta hengailupaikkaa, siellä on keilailupuoli ja sitten se ravintola, jossa ei kovin isoja pöytiä ole. Muuten oisin voinu itekki sinne lähteä ku on melkein naapurissa ja ny "leskenä" aina viikot jonkun tovin :) Vaikka oon kyllä huono lähteen yhtään mihinkään.  ::)  >:(

Eihän tämmösen järjestäminen ny niin vaikeeta voi tavallaan olla, miten se muilla paikkakunnilla onnistuu :D Tietty jos on vaan vähän ihmisiä ketkä ois ees mahdollisesti tulossa, nii jos ajankohta ei sovikaan kaikille nii kyllähän se kuivuu kasaan ;o

little_kitty

  • Vieras
Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #128 : 12.09.2016, 21:12 »
Aikaisemmin on yleensä ollut joku yksi joka on vain päättänyt asiat, ja ehdotteleminen on jäänyt vähemmälle  ;D Miten se Albertin kellari?

Conf

Vs: Hämeenlinnan ja lähialueiden kinkyt huomio!
« Vastaus #129 : 13.09.2016, 18:30 »
Olkaas ny joku henkinen johtaja, valitkaa paikka ja aika, niin päästään suunnittelemaan ehditäänkö paikalle käymään ohiajomatkalla  8)