Kirjoittaja Aihe: Kusekaamme ristiin, Lakeudenristiin, tiistaina 13.9 Seinäjoella klo 18:30 / PoVi  (Luettu 9329 kertaa)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Tuota... joo... Nyt pitäs vielä löytää rahadonna koska rahatonna tulee tylsä ilta. Vapaaehtoiset saa ilmoittautua.  ;D  >:D

Onko koordinaateilla niin väliä, kuha on raippa tanassa?  :))

Eihän nyt toki. Ei tää maakunta nyt niin kovin iso ole.  ::)

Ziri

Harmin paikka, joka kerta kun olette miittiä järjestänyt niin aina olen jossain muuallapäin töissä. Niin nytkin.

kick my ass - lick yours!

  • Vieras

Ja työ nussii taas kaiken...pidätelkää sitä pissiä sit minunki puolesta vähintään vartin ekstraa, ok???

Ziri

Taidan sittenkin päästä.

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 747
  • Galleria
Orhin sikaosastolla on vielä kaks pyllynpaikkaa vapaana. Nyt ensikertalaisetkin mukaan, ei me (yleensä) purra  >:D Kiinnostuneet voipi ilmiantaa itsensä yksärillä mulle tai Mr De Sadenille.  :love:

rabszolga

Taidan ehtiä paikalle, mietin vaan tuota kylän pienintä baaria...  ;)

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Osallistujamäärä taitaa nyt olla isompi kuin mitä Kahlittu veikkas paikkavinkkejä kysellessään.

Jos tulee ahdasta, me voidaan kävellä ihan kirjaimellisesti nurkan taakse isompaan baariin Palaveriin http://www.palaveri.net/. Stillis on kuitenkin se peräloosi ihan kiva ja sivussa muista jos se vaan on tyhjä.
Enkä kyllä nyt usko, että tiistaina tuohon kellon aikaan kovin ryysistä on. ;D

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Osallistujamäärä taitaa nyt olla isompi kuin mitä Kahlittu veikkas paikkavinkkejä kysellessään.

Jos tulee ahdasta, me voidaan kävellä ihan kirjaimellisesti nurkan taakse isompaan baariin Palaveriin http://www.palaveri.net/. Stillis on kuitenkin se peräloosi ihan kiva ja sivussa muista jos se vaan on tyhjä.
Enkä kyllä nyt usko, että tiistaina tuohon kellon aikaan kovin ryysistä on. ;D

Noh... hyvä. Uskaltautuu ujommatkin.  ::)

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Saavun. Metodi on vielä hakusessa. :D

Riksaaaa

  • Vieras
Lähellä on mutta ei oo autoa lapualta lähteä. Ja vielä pitäö muutama homma hoitaa ennen ku kerkeää miitteihin:)

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Lähellä on mutta ei oo autoa lapualta lähteä. Ja vielä pitäö muutama homma hoitaa ennen ku kerkeää miitteihin:)

Riksaa, kyllä sun olis jo vähän aika niinku tehdä jo comeback. Noi nyt on vaan tekosyitä! ;D

Riksaaaa

  • Vieras
Lähellä on mutta ei oo autoa lapualta lähteä. Ja vielä pitäö muutama homma hoitaa ennen ku kerkeää miitteihin:)


Riksaa, kyllä sun olis jo vähän aika niinku tehdä jo comeback. Noi nyt on vaan tekosyitä! ;D

Kaikki ajallaan jos on tapahtuakseen:))

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
 ::) Olipa hauska tavata.  ;D

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 747
  • Galleria
Invaliidisormi kiittää ja kuittaa. Oli mukavaa, vaikka kerkesin vasta puolivälissä paikalle. Seuraavan kerran tähtään keskisormeen  >:D

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Invaliidisormi kiittää ja kuittaa. Oli mukavaa, vaikka kerkesin vasta puolivälissä paikalle. Seuraavan kerran tähtään keskisormeen  >:D

Olisko kuminkin parempi olla työntämättä niitä sormia joka paikkaa. Sähkömiehetkin pistää kädet taskuun jos on vaara osua jännitteisiin osiin.  :P