Kirjoittaja Aihe: Kusekaamme ristiin, Lakeudenristiin, tiistaina 13.9 Seinäjoella klo 18:30 / PoVi  (Luettu 9331 kertaa)

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Kiitsa vaan meidänkin puolestamme taas kaikille paikalle rohjenneille, seuraavaan kertaan. :love:

rabszolga

Mukava oli nähdä kaikkia :)

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Sen enempää ottamatta jatkuiko miitti ja miten Vaasalaisten poistuttua, oman kokemuksen mukaan voinen väittää olevan höpöhöpö puhetta sen, että kun väki vähenee pidot paranisivat! Tähänastisen miittihistorian (mukaanlukien Vaskin ajan) osallistujaennätyksen kerännyt kokoontuminen oli todella hauskat muutama tuntia! Aika kului nopsaan ja naurua sekä huonoa huumoria riitti, kiitos puolestani osallistuneille. :love:

..ja jos jotakuta jäi mietityttämään montako pervoa tarvittiin täyttämään Stilli on vastaus 15  ;D

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
^Suur-realistinen taide ja kattotuuletin taisivat olla illan suurimmat inspiraation lähteet moottorivarjoliitäjien ohessa.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Ehkä mä yritän toistekin päästä miitteihin. Kunhan ette pidä niitä torstaisin. ;D
Oli kyllä ehdottomasti paras miitti, mihin mä oon osallistunut!

Runkkaritar

Minä kiitän kanski kaikkia, vaikka mä ihmisiä pelkäänki  :))
Orhinkin antoi oikein hyvät kyydit, kiitos ohjastajalle :)

Kahlittu

  • Vieras
"Kai sitä ny jokasella lesbolla tekopillu lelulaatikossa on"  :o

Riksaaaa

  • Vieras
Hieno kuulla, että ennätykset paukkuu kävijämäärien suhteen. Eihän se voi muuta tarkoittaa kuin pohjanmaan aktivoitumista:) Eihän siihen tarvittukkaan kun mun poistuminen piireistä. (On jollakin nimeltä mainitsemattomalla Kahlitullakin ehkä ollu kauha sopassa :D)

Harmi etten ite päässy paikalle mutta hyvä että hauskaa oli ja pidetää kehitys käyrä samalla suuntimalla ja pidetään hyvä henki yllä!

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Minä kiitän kanski kaikkia, vaikka mä ihmisiä pelkäänki  :))


No helkutti... enhän mä ihmisiin lukeudu. Joku muu selitys... kiitos. :o