Kirjoittaja Aihe: Tärkeä tiedote Oulun väelle koskien keskiviikkoa 7.9  (Luettu 2949 kertaa)

DrDDR

Pääsi käymään niin, että 7.9 on keskiviikko ja kello 1800 alkaen Roosterin peräloosi kutsuu miittikansaa. Tiedote koskee kaikkia Oulun miitteilijöitä sekä teitä tuoreempia, jopa ensikertalaisia. Olkaa siis hyvät, pahat tai vaikka rumat ja tulkaa miittiin, saa myös olla muuta kuin kolmea edellämainittua.

aavikkokytkin

Kyllä, joo, kyllä se käy. Minä tulen!

cristine

  • Vieras
Minä pompin paikalle

TEGAMi

  • Vieras
Nyt ei pysty eikä kykene.
Viikon päästä saa toivon mukaan tikkareita miitissä ^^

Xpyx

  • Vieras
Loistavaa! Meinasinkin itse alkaa kutsumaan väkeä paikalle jossei miittiä tule. Tänne. :)

Mites teidät tunnistaa ja mikä on tarkalleen perälooshi? Entä onko jokaiselle asiakkaalle ja kollegalle joka ohi kävelee itsestään selvää että ollaan perverssiporukalla?

- X

DrDDR

Loistavaa! Meinasinkin itse alkaa kutsumaan väkeä paikalle jossei miittiä tule. Tänne. :)

Mites teidät tunnistaa ja mikä on tarkalleen perälooshi? Entä onko jokaiselle asiakkaalle ja kollegalle joka ohi kävelee itsestään selvää että ollaan perverssiporukalla?

- X

Nnoh, ketjut aloittajan voit hyvin ottaa maamerkiksi kun ajattelin pitää tukan auki. Kun saavut Roosteriin niin ensimmäisenähän menen baaritiskille, siitä kun tiskin pitkältä sivulta tarjolla olevia tuotteita vilkuillessasi vilkaiset myös vasemmalle niin näet tiilimuurin vieressä aukon, joka johtaa peräloosille. Peräloosissa istuu, kellonajasta riippuen enemmän tai vähemmän porukkaa, mutta allekirjoittanut pyrkii sinne ensimmäisenä ja allekirjoittaneen tunnistat tummasta fysiikan lakeja uhmaavan pitkästä tukasta ja Taunus-viiksistä.

Macy

  • Vieras
Entä onko jokaiselle asiakkaalle ja kollegalle joka ohi kävelee itsestään selvää että ollaan perverssiporukalla?

- X

No ei meitä ilman ilmiselviä täällä ilmoitettuja maamerkkejä ole tunnistettu (tiettävästi), joten ei. Siellä ei istuta kumipuvuissa ja -huipuissa, subeilla gägit suussa. Ehkä aavistuksen enemmän mustanpuhuvaa ja räväkkäämpää sorttia löytyy, mutta ei sen kummempaa :)

Esuteru

  • Vieras
Nyt kun olen Oulussa pikavisiitillä niin voisin raahautua paikalle! :)

Samantha

  • Vieras
Olipa mukava nähdä kasvoja, sekä uusia että vanhoja :), harmi vaan että aikataulut ajoi minut seuraavaan paikkaan jo näin aikasten   :-\

Mimiel

  • Vieras
Mimillä oli krapula ja siksi Mimiä ei miitissä eilen nähty. Oho hups  O:-)

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Vs: Tärkeä tiedote Oulun väelle koskien keskiviikkoa 7.9
« Vastaus #10 : 08.09.2016, 20:36 »
Mimillä oli krapula ja siksi Mimiä ei miitissä eilen nähty. Oho hups  O:-)

Miten ei törmätty sielä hupsussa paikassa mistä tuli krapula?  :D

Mimiel

  • Vieras
Vs: Tärkeä tiedote Oulun väelle koskien keskiviikkoa 7.9
« Vastaus #11 : 08.09.2016, 21:35 »
Mimillä oli krapula ja siksi Mimiä ei miitissä eilen nähty. Oho hups  O:-)

Miten ei törmätty sielä hupsussa paikassa mistä tuli krapula?  :D

Jaa'a :'D vietin suurimman osan ajasta tanssimassa, sen tuntee kyllä kropassakin... au au au.