Kirjoittaja Aihe: Tiedotus koskien keskiviikkoa 12.10 ja miittiä Cafe Roosterissa klo 18:00  (Luettu 5044 kertaa)

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Rakkaat hyvät ystävät ja kanssapervot.
Tiedotus koskien keskiviikkoa 12.10 ja miittiä Oulun Cafe Roosterissa klo 18:00

Haluasin kertoa teille, että minulla ei ole mitää järkevää ideaa tähän kutsuun. Ei mitään.
Mutta ei se mitään, koska ei tarvitsekaan olla. Jos Sir Isaac Newtonkin luotti puhtaaseen sattumaan, kehitellessään teoriaansa painovoimasta, odottaen omenan putoamista päähänsä. Niin aivan hyvin voimme mekin luottaa siihen, että tämä aiheeton ja täysin ponneton miittikutsu ajaa asiansa ja kansa löytää tiensä kotoisaan Cafe Roosteriin.

Eli sovitaan nyt siis, että tulette Roosteriin. Miksikö? En minä tiedän.. Voitte toki jäädä odottamaan, että omena putoaa päähänne, mutta minä ainakin paljon mieluummin suuntaan miittiin tekemään kuolapalloja ja kuuntelemaan pikkuisten jatkuvaa älämölöä.

Ei mulla muuta.

aavikkokytkin

Joo, minäkin tuun kuunteleen älämölöä ja koetan olla painimatta kenenkään kanssa. ;)

Mimiel

  • Vieras
Ei me mitään älämölöä pidetä, ollaan hiljaisia ja kilttejä ja herttaisen hurmaavia!


Pinku

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 539
  • Babygirl
  • Galleria
Uskaltaisko uutena pikkusena tulla paikalle. :3 Jos muitaki pieniä olis paikalla, ettei isot karvaset isot syö minua.  :D

firefly

  • Vieras
Brättejä ei mainittu erikseen joten mökötän hiljaa puhisten jossain hikisessä nurkassa... tai sitte en

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Tai sitten alan luottamaan siihen että brätit osaavat käyttäytyä.  ;D

heinrich

  • Vieras
Tai sitten alan luottamaan siihen että brätit osaavat käyttäytyä.  ;D

Oh deary dear....

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Uskaltaisko uutena pikkusena tulla paikalle. :3 Jos muitaki pieniä olis paikalla, ettei isot karvaset isot syö minua.  :D

Ei me ihan kokonaan ainakaan ja jos tosiaan helpottaa niin pikkaisia ja brättejä on yleensä paikalla useita vertaistukena. Eli joukkoon vaan.. :D varmasti tykkäät.

Pinku

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 539
  • Babygirl
  • Galleria
Mie otan minun koirakarevin, siis ihan koirakoiran mukhan, niin en pyörry jännitykseen.  ;D Onko sielä muita peipiköölejä?

lemmikki

Joo, minäkin tuun kuunteleen älämölöä ja koetan olla painimatta kenenkään kanssa. ;)

Minäkin tulen jossain vaiheessa myöhässä paikalle ja koetan kaikin keinoin päästä painimaan jonkun kanssa ;D

Macy

  • Vieras
Ei ole mitään järkevää syytä olla tulematta paikalle.

TEGAMi

  • Vieras
Rakkaat pikkuiset & bratit & beibit :love:

Näyttäkää isoille, et me ollaa söpöjä, parhaita ja tökkikää niitä! Mie en pääse paikalle  :'( koska on taas aika käydä puremassa ja sekoittamassa pakkaa muualla.

Juoruutte sitten miulle:
1) kenen kanssa aavikkokytkin paini tällä kertaa?
2) kenen kanssa lemmikki paini/olisi halunnut painia?
3) mikä oli lemmikin hurrrrja tökkimisavustin?
4) löikö junnu lemmikkiä moshi moshin kuvatessa? (sanokaa ees, ettei junnu uskaltanu)
5) vielä yks.. ööööö.. kuka tökki miittiketjun aloittajaa eniten? >:D Saa tikkarin seuraavalla viikolla! Laskekaa tarkkaan ^^

Kiiiiiiitos ihanat pikkuiset, bratit  ja babyt :love:

lemmikki

Rakkaat pikkuiset & bratit & beibit :love:

Näyttäkää isoille, et me ollaa söpöjä, parhaita ja tökkikää niitä! Mie en pääse paikalle  :'( koska on taas aika käydä puremassa ja sekoittamassa pakkaa muualla.

Juoruutte sitten miulle:
1) kenen kanssa aavikkokytkin paini tällä kertaa?
2) kenen kanssa lemmikki paini/olisi halunnut painia?
3) mikä oli lemmikin hurrrrja tökkimisavustin?
4) löikö junnu lemmikkiä moshi moshin kuvatessa? (sanokaa ees, ettei junnu uskaltanu)
5) vielä yks.. ööööö.. kuka tökki miittiketjun aloittajaa eniten? >:D Saa tikkarin seuraavalla viikolla! Laskekaa tarkkaan ^^

Kiiiiiiitos ihanat pikkuiset, bratit  ja babyt :love:

Mä säästän sen avustimen siihen, ku sä tuut. Korkeintaan vilautan sitä muille etukäteen :D Mulla ei ole mitenkään pakottavaa tarvetta tökkiä ketään noin muuten :p

DrDDR

Ehdottomasti.

Mursku

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 170
  • Yhdistysdinosaurus
  • Galleria
Taidanpa juopotella mökillä, kun asuntokin on vielä rempassa ja taksilla tulisi liian kalliiksi ajaa tuonne asti ottamaan ryyppyä. Ja selvin päin ainoastaan vituttaa  >:(