Kirjoittaja Aihe: Tiedotus koskien keskiviikkoa 12.10 ja miittiä Cafe Roosterissa klo 18:00  (Luettu 5039 kertaa)

cristine

  • Vieras
Minä saavun paikalle halusitte sitä tai ette :P

junnu26

  • Vieras
Käyn ostaa ihan uudet kuteet vain että voin istua samaan pöytään lemmikin, TEGAMIN ja crissyn kanssa.


Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
Saavun paikalle ja olen ihan yhtä kiltisti niinkuin aina! O:-)

Amunet

Kyllä on huonosti koulutettua väkeä, jos tökkimiseksi menee. Julkisella paikalla pitäis osata käyttäytyä vai miten se oli?

heinrich

  • Vieras
Vittu mitä nössöjä!

Kaikki vaan "saapuu..."
Eikä kukaan tule paikalle  >:(

Hmph  ;D

Lady A.n kanssa mitä jyrkimmin samaa mieltä.
Moukat...

Mursku

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 170
  • Yhdistysdinosaurus
  • Galleria
Vittu mitä nössöjä!

Kaikki vaan "saapuu..."
Eikä kukaan tule paikalle  >:(

Hmph  ;D

Lady A.n kanssa mitä jyrkimmin samaa mieltä.
Moukat...

Tulisin paikalle, mutta täältä evakosta on vaan matkaa sen verran, että ei kehtaa.

lemmikki

Vittu mitä nössöjä!

Kaikki vaan "saapuu..."
Eikä kukaan tule paikalle  >:(

Hmph  ;D

Lady A.n kanssa mitä jyrkimmin samaa mieltä.
Moukat...

Mä aioin kyllä tulla, jossain vaiheessa :D Mutta en mä usko, että olisit mua tolla nössöllä muutenkaan rohjennut tarkoittaa.

Macy

  • Vieras
Jee, huomenna :3

Xpyx

  • Vieras
Voisi yrittää tula, jos flunssalta pystyy.  :)

Mimiel

  • Vieras
Valvottu yö, migreeni ja kasaantuneet kouluhommat estää nyt tätä pandaa saapumasta...

RMK

  • Vieras
Edelleen.. Ei Näihin koskaan pääse..

heinrich

  • Vieras
Vittu mitä nössöjä!

Kaikki vaan "saapuu..."
Eikä kukaan tule paikalle  >:(

Hmph  ;D

Lady A.n kanssa mitä jyrkimmin samaa mieltä.
Moukat...

Mä aioin kyllä tulla, jossain vaiheessa :D Mutta en mä usko, että olisit mua tolla nössöllä muutenkaan rohjennut tarkoittaa.

Mä en beibi ees tiedä mitä "rohjeta" tarkottaa...  :-*

Pinku

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 539
  • Babygirl
  • Galleria
Eeeeeei uskaltanu tulla. Liijan paljon vieraita ihmisiä autismin kirjolaiselle aabeegöölille.

Mimiel

  • Vieras
Eeeeeei uskaltanu tulla. Liijan paljon vieraita ihmisiä autismin kirjolaiselle aabeegöölille.

Oisko apua, jos tapaisit jonku miittiläisen yksittäin ennen miittiä ja sitten tulisit sen kaa miittiin? Sitäki on tehty aika paljon :3 Miittiporukassa on meitä pikkuisia aika monta, jos semmosen kans haluaisit vaikka ensin päästä vähän tutummaksi! Sit tuo Aavikkokytkin on kans sellanen miittineitsyiden öljyäjä, se on saanu aika monta uutta houkuteltua mukaan sillä, että on ensin tavannu ne kahden kesken x3 Sitä ei tarvi pelätä, vaikka se vähän karvanen setämies onki.

Pinku

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 539
  • Babygirl
  • Galleria
Kyllä kai se helpottais. Mie vaan oon toai herkkä ja ujo ja varautunu. Niin tullee semmonen olo, ettei uskalla tulla kun ei halua jäähä jalakoihin ja ei oikein ole kiva tulla pillaan toisten miittuä kuilottamalla jossaki nurkassa. :D ;D