Kirjoittaja Aihe: Suomursujen kauneuskisat torstaina 20.10. klo 18- @ 2H+K, Tampere  (Luettu 5129 kertaa)

alice

Suunnittelin jo hankkivani hienon tekoparran, mutta suunnitelma jäätyi siihen, etten voi pitää partaa ja prinsessailla samaan aikaan. Joudutte pettymään, en voi osallistua suomursujen kauneuskisaan. :( teitä ilostuttamaan voin tulla kuitenkin :3

Miksei muka voi pitää partaa ja prinsessailla yhtä aikaa? Ihan tyhmää.

IceCherry

  • Vieras
Suunnittelin jo hankkivani hienon tekoparran, mutta suunnitelma jäätyi siihen, etten voi pitää partaa ja prinsessailla samaan aikaan. Joudutte pettymään, en voi osallistua suomursujen kauneuskisaan. :( teitä ilostuttamaan voin tulla kuitenkin :3



 ::) ::) ::)


hiitamus

  • Vieras
jotenkin ajattelin, ettei se parta sovi mun ootdhen. mut taidan pohtia asiaa, katotaan huomenna! :D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2234
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Parta sopii ihan mihin vain haluat, anna mennä. Voidaan sitte vertailla :D

miumaumukkaa

  • Vieras
Vois kyl piipahtaa  :)

Draugo

Vähän on sellanen fiilis että saatan kuitenkin jäädä kotiin, eli voitte peruuttaa koko tapahtuman.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2234
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vähän on sellanen fiilis että saatan kuitenkin jäädä kotiin, eli voitte peruuttaa koko tapahtuman.
Pah, tämmöistä spektaakkelia ei peruuteta vaikka itse Cthulhu tarjoaisi sopimusta maailmanlopun alla. Suomursujen oikeudet vaativat, että taistelemme itsemme paikalle läpi arktisten lumimyrskyjen ja YYA-sopimuksen.

Barrikaadeille, veljet ja sisaret ja muut!

bOZZY

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 48
  • Kärsimys kirkastaa mielen
  • Galleria
Voisin tulla ensikertalaisena paikalle.
Pitääkö vanhemmasta ketjusta löytynyt ohje paikkaansa, eli vihreästä ovesta sisään ja viimeinen pöytäryhmä baarin perällä? Onko jotakin muuta vinkkiä mistä tunnistaa oikean porukan/pöydän?

Ihan en kuudeksi ehdi, mutta ennen seitsemää olen paikalla.

nerhall

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 150
  • Etsin sitä, joka haluaa tulla löydetyksi.
  • Galleria
En kyllä ole ennen puolta kahdeksaa mutta jos sen jälkeen kuitenski...

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Voisin tulla ensikertalaisena paikalle.
Pitääkö vanhemmasta ketjusta löytynyt ohje paikkaansa, eli vihreästä ovesta sisään ja viimeinen pöytäryhmä baarin perällä? Onko jotakin muuta vinkkiä mistä tunnistaa oikean porukan/pöydän?

Ihan en kuudeksi ehdi, mutta ennen seitsemää olen paikalla.
Kyl sen peräpöydän tunnistaa siitä että joukko on isohjo ja sekava ja kovaääninen