Kirjoittaja Aihe: Kalenterimiitti! Oulun Cafe Roosterissa, Keskiviikkona 26.10 klo 18:00  (Luettu 6327 kertaa)

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Rakkahimmat pervot.

On aika kokoontua jälleen klo 18:00 keskiviikkona 26.10 Cafe Roosteriin ja nauttia sen antimista sekä toistemme ihastuttavasta seurasta.

Kuten tiedätte, OuSM on saanut kinky-kalenterinsa valmiiksi ja monet teistä ovat sen jo ostaneetkin.
Hyvä niin, sillä se on ainutlaatuinen kalenteripläjäys. Niin ainutlaatuinen, ettei kovin montaa olekaan enää jäljellä.
Siksi kehoitan niitä, joilta kalenteri vielä puuttuu, nyt tulemaan paikanpäälle ja hakemaan omansa.
OuSM:n jäsenille teos kustantaa 10,- ja muille 15,-.  Jos et ole miiteissä vielä käynyt, niin tämä on nyt loistava tekosyy tulla piipahtamaan ja kannattaa samalla paikallista kinky-kulttuuria käytännössä.
Macy, kalentereiden haltija ja suurkreivitär, on paikanpäällä jo klo 17:00.

Kalenterimiitti on päällänne. Palvokaa sitä! Maistakaa sitä! Tulkaa siksi! Ostakaa se!
Levittäkää sanaa lentävät kinky-olennot!
« Viimeksi muokattu: 24.10.2016, 12:38 kirjoittanut Siniparta »

Mimiel

  • Vieras
Enpäs tuu, lällislää! Kalenteriki mulla on jo keittiön seinällä oottamassa vuoden vaihtumista.

TEGAMi

  • Vieras
Oli niin hirmuisasti kirjoitusvihreitä, etten ole varma olenko ymmärtänyt asian oikein. Katsotaan, saavunko paikalle vai typotanko jossain muualla. ^^

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Oli niin hirmuisasti kirjoitusvihreitä, etten ole varma olenko ymmärtänyt asian oikein. Katsotaan, saavunko paikalle vai typotanko jossain muualla. ^^

Tyttönen!  Katsotaanpas kun sä teet miittiketjun seuraavalla kerralla.. >:D
« Viimeksi muokattu: 24.10.2016, 09:34 kirjoittanut Siniparta »

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Niin ja siis saa toki tulla vaikkei kalenteria haluaisikaan. Kuha tulee.  ><(((º>

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
En pääse  :(

Onneksi parempi puolisko lupas pitää meidän yhteisistä subeista huolen miitissä, luotan siihen   :))

mobscene

Taluttaiskohan kukaan kädestä/tukasta pitäen yhden ujon uutuuden sisälle asti keskiviikkona? :love:

TEGAMi

  • Vieras
Taluttaiskohan kukaan kädestä/tukasta pitäen yhden ujon uutuuden sisälle asti keskiviikkona? :love:
MIE !!!  >:D

junnu26

  • Vieras
Vähän epävarmaa saapuminen tällä kertaa, katsoa miten kalenteri täyttyy  :o


Onneksi parempi puolisko lupas pitää meidän yhteisistä subeista huolen miitissä, luotan siihen   :))
Tuskin olen tuo "parempi puolisko"?, joten kiitos kulta että et niitä minun vastuulle jätä  ;D


mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Vähän epävarmaa saapuminen tällä kertaa, katsoa miten kalenteri täyttyy  :o


Onneksi parempi puolisko lupas pitää meidän yhteisistä subeista huolen miitissä, luotan siihen   :))
Tuskin olen tuo "parempi puolisko"?, joten kiitos kulta että et niitä minun vastuulle jätä  ;D

Hei hani,  ei sielä onneksi oo ku yks meidän subi vaa! Kyllä sä selviät :D vie sille tikkari, nii pärjäät sen kaa paremmin   ::)

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
Vähän epävarmaa saapuminen tällä kertaa, katsoa miten kalenteri täyttyy  :o


Onneksi parempi puolisko lupas pitää meidän yhteisistä subeista huolen miitissä, luotan siihen   :))
Tuskin olen tuo "parempi puolisko"?, joten kiitos kulta että et niitä minun vastuulle jätä  ;D

Hei hani,  ei sielä onneksi oo ku yks meidän subi vaa! Kyllä sä selviät :D vie sille tikkari, nii pärjäät sen kaa paremmin   ::)

Mitä ihmeen silmäpillua täällä oi niin viattomassa miittiketjussa oikein harrastetaan!?

Erimies1

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 23
  • Todella synkkä, kova, totinen ja suoraviivainen...
  • Galleria
Voihan baskendaali sentään...äskel vielä olin tulossa miittiin muttacyksi tekstari muutti ke illan lihan viltelyksi....:-(((

balthazar

  • Vieras
Mitä ihmeen silmäpillua täällä oi niin viattomassa miittiketjussa oikein harrastetaan!?
Kah, eihän tiällä ole kuin se aeto savolaenen ekolookinen seuraleikki "iliman pilluu" ;D

RMK

  • Vieras
En pääse.. koska.. No tiiätte jo. :D

firefly

  • Vieras
Nuhanenä saapuu paikalle ja niistän jonkun hihaan!  8)