Kirjoittaja Aihe: Kalenterimiitti! Oulun Cafe Roosterissa, Keskiviikkona 26.10 klo 18:00  (Luettu 6325 kertaa)

Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
Minä saavun paikalle ja tulen olemaan hämilläni mimmu_:n ja Junnun huoltajuuskiistasubina ja haen hyväksyntää vanhemmilta domeilta!

Siniparta

  • Logomestari
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 423
  • Slut Daddy ☠️
  • Galleria
En pääse.. koska.. No tiiätte jo. :D

Mieti! Sen treenaamisen sijaan voisit olla myös tapaamassa sun unelmien pahoinpitelevää, hakkaavaa ja äärivakivaltaista miestä!
..tai sit sä voisit tulla vaan joskus miittiin.

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
haen hyväksyntää vanhemmilta domeilta!

Don't huoli! Ei tarvitse,  we ollaan taas back together! Ei oo katsos varaa lose all subeja.

jano

Vieläköhän olis porukkaa kahdeksan aikoihin? Aikaisemmin en pääse mutten malttais olla poiskaan.

lemmikki

Tulossa! Jospa tällä kertaa vaikka onnistuisi tutustumaan uusiinkin kasvoihin, eikä lymyilisi häntä koipien välissä sivupöydissä tutussa ja turvallisessa seurassa. Tai noh, ainaki tutussa seurassa, turvalliselle aina niin väliksikään >:D

heinrich

  • Vieras
Hmm...
Jaa perskeles!

Täähän on jo huamenna.

Hei mikä agenda?
Onks jotain agendaa...
Tuleex ny joku sinne baariin vai...?
Vai tulleex se (siisniinkutiätsä) vittu ollenskaa...

Olipa hellyyttävän sekavaa retoriikkaa muuten  >:(  ;D  8)

Hra K

Jos sitä raahautuisi paikalle osallistumaan palvontamenoihin ja monitoroimaan, että mobscenen eläinkuljetus menee asianmukaisesti ja saamme paikalle stressilihaa kuten EU vaatii. vai oliko se nyt toisin päin? No kunhan toiminta näyttää hyvältä ja paperit täsmää, niin tyytyväinen henki täyttäkööt kolomme. Eiköhän kahdeksaan mennessä ole saatu perustunnelma jo pystytetyksi ja penkkein pinnoilla on vähintään lämpöä. Välttäkäämme eritteitä ja väkivaltaa kaikin keinoin!

TEGAMi

  • Vieras
Jos sitä raahautuisi paikalle osallistumaan palvontamenoihin ja monitoroimaan, että mobscenen eläinkuljetus menee asianmukaisesti ja saamme paikalle stressilihaa kuten EU vaatii. vai oliko se nyt toisin päin? No kunhan toiminta näyttää hyvältä ja paperit täsmää, niin tyytyväinen henki täyttäkööt kolomme. Eiköhän kahdeksaan mennessä ole saatu perustunnelma jo pystytetyksi ja penkkein pinnoilla on vähintään lämpöä. Välttäkäämme eritteitä ja väkivaltaa kaikin keinoin!
Palvot ja monitoroit minua. HÄHÄÄ. EU ei muuten vaadi yhtään mitään. Stressipiiskaajat pitäisi määrätä kyllä joka masolle EU:n asetuksella.
Tarkistakaamme siis Hra K:n paperit, kun saapunee paikalle. Kolon saa joku muu tutkia kuin mie. Ja mie en kyllä hengellä pärjäille. >:D
Lupaan pitää pyllyn aluseni vähintäänkin lämpimänä. Muista kohdista en voi luvata mitään  ::)

Eli enköhän typota paikan päälle :D

RMK

  • Vieras
En pääse.. koska.. No tiiätte jo. :D

Mieti! Sen treenaamisen sijaan voisit olla myös tapaamassa sun unelmien pahoinpitelevää, hakkaavaa ja äärivakivaltaista miestä!
..tai sit sä voisit tulla vaan joskus miittiin.

Hahaha:D  Mä Oon treenaamassa Just tommosen miesten takia ;)

heinrich

  • Vieras
En pääse.. koska.. No tiiätte jo. :D

Mieti! Sen treenaamisen sijaan voisit olla myös tapaamassa sun unelmien pahoinpitelevää, hakkaavaa ja äärivakivaltaista miestä!
..tai sit sä voisit tulla vaan joskus miittiin.

Hahaha:D  Mä Oon treenaamassa Just tommosen miesten takia ;)

Ajan haaskuuta kulti...
Sä meet kuitenkin heti rikki  :-*

Eli get sun ääs tu tö miitti (menix toi ny niinku rait tolla fingelskalla)  ;D

RMK

  • Vieras
Hyvin oon kasassa pysyny tähänkin asti ;D

Sulle vielä näytän..

heinrich

  • Vieras
Hyvin oon kasassa pysyny tähänkin asti ;D

Sulle vielä näytän..

Ai jotakin mitä en olis vielä nähny?

Uuu...  :-*

RMK

  • Vieras
Sä et Oo nähny vielä mitään. ;)

Macy

  • Vieras
Kalenterien kanssa tosiaan paikalla jo kello 17 :)

heinrich

  • Vieras
Sä et Oo nähny vielä mitään. ;)

Ja loppuja en hirvii ees kattoa  ;D