Kirjoittaja Aihe: Porvoon miitti/Porvoon Paahtimo joka kuukauden 2. la klo 15:00  (Luettu 24848 kertaa)

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Minä en nyt pääse kun pitää välillä tehdä töitäkin, nyyh. Täytyy vain olla hengessä mukana.

KinFri77

  • Vieras
Hmmm....  ???

ei nyt ollu ihan mitä parhain miitti... ei kauheen hyvää keskustelua saanut aikaseksi itseni kanssa.  :(

Aby

  • Vieras
Minä kyllä poikkesin siellä poikkeamassa, mutta vasta vaille 4. Uusi yritys ensi kuussa. :)

KinFri77

  • Vieras
Mä istuin siel vähä yli puol tuntii ihmettelemässä ja sit en jaksanu enää odotella ja tuli tylsääkin itsekseen. Uus yritys ens kuussa :p

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Surullista että jouduitte tulemaan tyhjän takia. Aina ei kaikille käy. Mutta ei lannistuta ja yritetään ettei Porvoon miitti
kuihtuisi ihan alku metreillä.  :)

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Tällä kertaa ei taaskaan pääse kun Jyväskylä vie voiton.

CusTiina

  • No Tittle, only Pink Slips,,,
  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 58
  • No Guts No Glory Race Against A Win!
  • Galleria
Vaikka Porvoo tässä lähellä onkin niin ei pysty eikä kykene miittailemaan siellä... :-[

LordiMenneisyys

Onkos huomenna ketään tulossa?

KinFri77

  • Vieras
Taitaa kuolla tää miitti jo heti alkuunsa  :-\

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Ei lannistuta. Kyllä se vielä päivä koittaa että sattuu ajankohta useammallekin kuin yhdelle. :)
Itse en taaskaan töiden takia pääse 12.11 miittiin. :(

ozku

  • Vieras
No, Kerran kuin satun oleman Kotona, niin on kyllä pakko mennä parille.   :)

Jyrki73

  • Vieras
Onkos tulossa ketään sinne 12. marraskuuta miittiin? Mä ainakin aion tulla. Mulle saa myös esitellä Porvoon yökerhoja missä voi tanssia.  ;)

KinFri77

  • Vieras
No mie yritän tulla paikalle.. jos muistan  :P ja satun heräämään ajoissa.

Jyrki73

  • Vieras
Tulen, mutta en tosiaan ole siellä vielä kolmelta. Köröttelen vakiovuoron bussissa Kotkasta. Lauantaisin ei kovin usein busseja kulje varsinkaan Kotkan ja Porvoon välillä.
Ennen klo neljää aion kumminkin olla paikalla.

Jyrki73

  • Vieras
Tässä hämärässä kahvilassa en taida tunnistaa ketään, enkä taida kehdata kysyä tuntemattomilta; "Oletteko kinkyjä?" Istun yksin baarin nurkassa yläkerrassa ja näpyttelen tätä viestiä. No kohtahan se akkukin loppuu tästä minikannettavasta.