Kirjoittaja Aihe: Varoitusten aiheet  (Luettu 29507 kertaa)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #105 : 17.09.2012, 14:57 »


PS. Leca, en tunne sinua henkilökohtaisesti, mutta jos kerran täällä kaikki kirjoittajat ovat mielestäsi yliherkkiä idiootteja, jotka eivät ymmärrä ylivertaista suuruuttasi eivätkä älyä arvostaa kyynisen älynsäiläsi kirkkautta ja jos ylläpito on vain kouluttamattomia ja epäreiluja, tehtäväänsä pätemättömiä jurpoja, niin miksi sinä palasit tänne takaisin? Miksi et perusta parempaa ja ilmapiiriltään hienompaa palvelua, jossa saisit vapaasti olla juuri sitä mitä haluat, niiden kanssa jotka sitä epäilemättä arvostavat. Miksi tuhlaat aikaasi täällä meidän vähä-älyisten maalaisten keskuudessa, joiden kulli ei seiso ja jos seisookin niin se on liian pieni, jotta voisimme kutsua itseämme kinkyiksi?


Ei pidä yleistää. Kaikki kirjoittajat täällä eivät edusta roskaväkeä. Valitettavasti heistä vain hyvin moni on äänessä. Moni älykkäämpi keskustelija on jopa sanonut olevansa mielummin hiljaa palstalla heidän takiaan. Näiden järkevien ihmisten kanssa on kuitenkin erittäin mukava kirjoitella yksityisesti.
Tällä sivustolla on niin vahva asema, että skeneä pilkkovan kilpailevan sivuston perustaminen ei ole järkevää. Siksi olen hienovaraisesti yrittänyt ohjata ylläpitoa toimimaan tasapuolisemmin palstaa moderoidessaan.
 Palstan moderointia voi verrata pileisiin. Lähes kaikenlaiset osanottajat sallitaan paikan päälle. Vaikka jonkun läsnäolo ei miellytä, hän saa juhlia rauhassa. Jos joku kuitenkin kokee tarvetta tulla juhlissa solvaamaan ja tönimään vaikkapa häntä henkilökohtaisella tasolla loukkaavasti pukeutunutta natsi-univormuun kietoutunutta henkilöä, tönijä on se, joka lentää ulos. Kun seuraavissa pileissä natsiunivormuun pukeutunut tönijän munattomuuden tietäessään tiukentaa housuja, jotta oma varustus näkyisi paremmin, ei univormuun pukeutunutta silti viskata ulos juhlista tästä provosoinnista huolimatta. Tönivän urpon pitää opetella käyttäytymään.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #106 : 17.09.2012, 15:38 »
Näinpä juuri kuten Leccare asian tuo esille.
Kilpailevan saitin perustaminen näille käyttäjämäärille näille leveysasteille ei vain ole toimiva ajatus.
Ja kaikkihan EI mennyt ihan putkeen tuohon ekaan banniin johtaneissa varoitteluissa. Sellaista sattuu, eikä ylläpidolla aina ole kaikki langat käsissä. Ei edes voi olla. Mutta silloin siihen saattaa joku puuttua, ja joku toinen huomata asian. Sellaistakin sattuu. Silloin on hyvä miettiä, puolin jos toisin, mikä meni pieleen ja korjata kurssia.

Ja totta tuokin että jos ei puututa niihin tönijöihin niin hiljentää varmasti fiksumpia. En väitä olevani niitä fiksumpia mutta kyllä minä täältä olen kävelemään kerran lähtenyt. Tai downsiftannut käyntejäni ja lopettanut kirjoittamiseni puoleksi vuodeksi. En näe mahdottomana tehdä asiaa uudelleen, vaikka ehkä kovanahkaisempi tällä hetkellä olenkin kuin silloin.

Ja juuri siksi näen tällaisten ketjujen olevan arvokkaita että näillä voidaan vaikuttaa yksittäisen tapauksen kautta koko saittiin: tässäkin ketjussa on tullut muitakin kuin tämä yksi keissi esiin. Hyvä niin. Minusta tämä ketju on ollut enemmän positiivinen kuin negatiivinen, tai ainakin haluaisin uskoa siihen mahdollisuuteen jos vain se osataan niin nähdä ja hyväksikäyttää.

Täytyy myös ymmärtää että ihmiset ovat, yleensä, aika yhteisöllisiä ja haluavat kuulua johonkin. Tällä on sekä huonot että hyvät seurauksensa. Hyvät siksi että ollaan halukkaita sopeutumaan ja hiomaan omia särmiä osallistumisessa.
Huonot taas ettei ulos joutumisen pelossa uskalleta puuttua vääryyksiin tai ideologisiin ja käytännöllisiin ongelmiin.

Sitten on he (me?), jotka emme ole niin yhteisöllisiä, syitä voi olla monia, ja voimme rebelöidä jos sen aiheelliseksi näemme ja koemme.

Mutta ainakin minun nähdäkseni tässä ketjussa on nyt useamman kirjoittajan avulla saatu ongelma(t) aika hyvin kartoitettua, toivoisin että siitä olisi jotakin iloa tälle saitillekin, ja sen ilmapiirille.
Ehkä toiveeni on kuitenkin utopistinen; aika näyttää.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #107 : 17.09.2012, 15:55 »


PS. Leca, en tunne sinua henkilökohtaisesti, mutta jos kerran täällä kaikki kirjoittajat ovat mielestäsi yliherkkiä idiootteja, jotka eivät ymmärrä ylivertaista suuruuttasi eivätkä älyä arvostaa kyynisen älynsäiläsi kirkkautta ja jos ylläpito on vain kouluttamattomia ja epäreiluja, tehtäväänsä pätemättömiä jurpoja, niin miksi sinä palasit tänne takaisin? Miksi et perusta parempaa ja ilmapiiriltään hienompaa palvelua, jossa saisit vapaasti olla juuri sitä mitä haluat, niiden kanssa jotka sitä epäilemättä arvostavat. Miksi tuhlaat aikaasi täällä meidän vähä-älyisten maalaisten keskuudessa, joiden kulli ei seiso ja jos seisookin niin se on liian pieni, jotta voisimme kutsua itseämme kinkyiksi?


Ei pidä yleistää. Kaikki kirjoittajat täällä eivät edusta roskaväkeä. Valitettavasti heistä vain hyvin moni on äänessä. Moni älykkäämpi keskustelija on jopa sanonut olevansa mielummin hiljaa palstalla heidän takiaan. Näiden järkevien ihmisten kanssa on kuitenkin erittäin mukava kirjoitella yksityisesti.
Tällä sivustolla on niin vahva asema, että skeneä pilkkovan kilpailevan sivuston perustaminen ei ole järkevää. Siksi olen hienovaraisesti yrittänyt ohjata ylläpitoa toimimaan tasapuolisemmin palstaa moderoidessaan.
 Palstan moderointia voi verrata pileisiin. Lähes kaikenlaiset osanottajat sallitaan paikan päälle. Vaikka jonkun läsnäolo ei miellytä, hän saa juhlia rauhassa. Jos joku kuitenkin kokee tarvetta tulla juhlissa solvaamaan ja tönimään vaikkapa häntä henkilökohtaisella tasolla loukkaavasti pukeutunutta natsi-univormuun kietoutunutta henkilöä, tönijä on se, joka lentää ulos. Kun seuraavissa pileissä natsiunivormuun pukeutunut tönijän munattomuuden tietäessään tiukentaa housuja, jotta oma varustus näkyisi paremmin, ei univormuun pukeutunutta silti viskata ulos juhlista tästä provosoinnista huolimatta. Tönivän urpon pitää opetella käyttäytymään.

+1 mutta sanoisin että sidominut.com on jo aika vahva haastaja tälle foorumille. Toki mikään ei muutu jos kaikki seuraa perässä.

Mr.Inathu

Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #108 : 17.09.2012, 16:09 »


PS. Leca, en tunne sinua henkilökohtaisesti, mutta jos kerran täällä kaikki kirjoittajat ovat mielestäsi yliherkkiä idiootteja, jotka eivät ymmärrä ylivertaista suuruuttasi eivätkä älyä arvostaa kyynisen älynsäiläsi kirkkautta ja jos ylläpito on vain kouluttamattomia ja epäreiluja, tehtäväänsä pätemättömiä jurpoja, niin miksi sinä palasit tänne takaisin? Miksi et perusta parempaa ja ilmapiiriltään hienompaa palvelua, jossa saisit vapaasti olla juuri sitä mitä haluat, niiden kanssa jotka sitä epäilemättä arvostavat. Miksi tuhlaat aikaasi täällä meidän vähä-älyisten maalaisten keskuudessa, joiden kulli ei seiso ja jos seisookin niin se on liian pieni, jotta voisimme kutsua itseämme kinkyiksi?


Ei pidä yleistää. Kaikki kirjoittajat täällä eivät edusta roskaväkeä. Valitettavasti heistä vain hyvin moni on äänessä. Moni älykkäämpi keskustelija on jopa sanonut olevansa mielummin hiljaa palstalla heidän takiaan. Näiden järkevien ihmisten kanssa on kuitenkin erittäin mukava kirjoitella yksityisesti.
Tällä sivustolla on niin vahva asema, että skeneä pilkkovan kilpailevan sivuston perustaminen ei ole järkevää. Siksi olen hienovaraisesti yrittänyt ohjata ylläpitoa toimimaan tasapuolisemmin palstaa moderoidessaan.
 Palstan moderointia voi verrata pileisiin. Lähes kaikenlaiset osanottajat sallitaan paikan päälle. Vaikka jonkun läsnäolo ei miellytä, hän saa juhlia rauhassa. Jos joku kuitenkin kokee tarvetta tulla juhlissa solvaamaan ja tönimään vaikkapa häntä henkilökohtaisella tasolla loukkaavasti pukeutunutta natsi-univormuun kietoutunutta henkilöä, tönijä on se, joka lentää ulos. Kun seuraavissa pileissä natsiunivormuun pukeutunut tönijän munattomuuden tietäessään tiukentaa housuja, jotta oma varustus näkyisi paremmin, ei univormuun pukeutunutta silti viskata ulos juhlista tästä provosoinnista huolimatta. Tönivän urpon pitää opetella käyttäytymään.

Asiallinen vastaus epäasialliseen kommenttiini, jossa olisi ollut koukkuja vaikka koko parvelle. Pointsit siitä :)

Eivätkä utopistisetkaan toiveet mielestäni ole turhia, jos niillä on pyritään rakentamaan, repimisen ja vastakkainasettelun sijaan :)
 
Ehkä tästä ketjusta tosiaan on ollut jotain hyötyä :)

Paitsi, mitä nyt annoin taas kerran itsestäni harvinaisen pöljän mielikuvan jonain ylimielisenä otuksena, joka satunnaisesti tornistaan laskeutuu tänne Baariin, kun haluaa viihdykettä ja illuusion ryhmään kuulumisesta... Noh, jonkun on aina otettava hittiä, olkoon se tällä kertaa vaikka tuo minun "brändini" :)

-Mr.Inathu

PS. Pitäisi olla enemmän aikaa ... ja käyttää kappaleiden lopettamiseen muutakin kuin hymiöitä :)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #109 : 17.09.2012, 16:36 »
Puhun omasta puolestani nyt, en koko ylläpidon. Itse en ainakaan halua alkaa vänkäämään modejuttuja "juupas-eipäs" tyyliin foorumilla. Siksi varmaankaan Lecsun juttuihin ei tule ylläpidolta tähänkään ketjuun kommentteja. Hän on saanut varoituksen yhteydessä tiedon mistä syystä se on annettu. Ylläpito ei julkisesti kerro jokaisen varoituksen perustetta, jos Lecsu ei syytä itse osaa hahmottaa niin se on valitettavaa. Kyseessä taitaa kuitenkin olla tilanne jossa varoitukseen on vaikuttanut kokonaisuus, mutta hän penää pilkuntarkkoja tilanteita ja käsittelee niitä tilanteita tyhjiössä eikä ota kokonaisuutta huomioon. Toki tällöin ylläpitoa voisi olla helppo arvostella kun mikään yksittäinen tilanne ei tyhjiössä tarkasteltuna tunnu kovin vakavalta.

Oma henkilökohtainen suositukseni on että koittakaa aikuiset ihmiset päästä asioista yli, ja välillä katsoa sinne peiliin sen sijaan että syytätte aina muita.

Saama toivotan sinnekkin..ottakaa ne seipäät sisältänne niin taivutte paremmin tajuamaan mistä kenkä puristaa ja mistä oppositio syyttää kun vieläkään ei mene jakeluun.

Itsellekkin se ilmoitus joka annettiin ( taas jälleen kerran) ja  jonka julkaisin oli sellainen ympäripyöreä lattea paska että jos livenä tollasia jakelisi  pitäisi ottaa niskasta ja korvasta kiinni ja nostaa laatija ilmaan asti kunnes se perkeleen ydin tulisi ulos. Siis HUOM PITÄISI. Ei ollut siis Uhkaus.

Jos jonkun mielestä asioiden kaunistelu tai kertomatta jättäminen on reilua peliä niin ettei toinen voi puollustaa kannanottoaan niin hyvää yötä.

Tämä nyt on ties kuinka mones kertta kun väännän tätäkin täällä rautalangasta ja yksikin balleriina ei vaan tajua vaan jatkaa vaan mantraansa.... Nostan kädet pystyyn.

VSOP

PS Lecca itse kirjoitti miten nuo episodit vihanpitoon meni ja ne on kyllä siinä muodossaan jos toteutunut ihan oikeutettua piikittelyä täälläkin.

tomi

Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #110 : 17.09.2012, 17:21 »


Varsinainen pelle, poistun nyt ensi viikoksi kertausharjoituksiin, on muuten upseeriharjoitukset, joten tuollaisiin tyyppeihin tuskin tulee edes törmättyä !

Tyhmin kommentti koko ketjussa...ensinnäkin täysin offtopiccia ja toiseksi... Reserviupseeri koittaa keulia.. Buuhaahhha.. olen sitä itsekkin mutta ei ole kertaakaan tarvinnut kerrata. Katos mä oppisin kerralla.

Och samma på Svenska..

*27v olen tahkonut nekkaussaleissa eikä ikinä noin ylimielisiä pellejä kauaa kehän sisäpuolella näkynyt...sori oli ihan pakko, ja naamatusten totean saman myös ihan missä vaan ja koska vaan eikä mun tarvii edes hermostua tai olla uhkaava koska en pysty siihen naurultani joten tapaamisiin  >:D

PS katso edellinen postaukseni ja mieti.

Ei voi muuta ku kompata VSOP:tä tosin tää oli kyllä ehkä tyhmin kommentti koko baarissa ikinä! ;D En ainakaan muista mitään typerämpää ja aika paha tosta enää pistää paremmaksi.

Ja joo, ei mun pitänyt tähän ketjuun mitenkään osallistuu, mut rajansa kait kaikella.  >:D

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #111 : 17.09.2012, 17:31 »
Tämä nyt on ties kuinka mones kertta kun väännän tätäkin täällä rautalangasta ja yksikin balleriina ei vaan tajua vaan jatkaa vaan mantraansa.... Nostan kädet pystyyn.

No sittenhän jankkaamisen voi lopettaa, eikös vain? Käsittääkseni koet että sinulle ei kerrottu mistä sait varoituksen, ja minun mielestäni sinulle kerrottiin. Sait tiedon että olet nimitellyt ja haastanut riitaa, ja kerrottiin vielä ketju missä tämä tapahtui. Pitääkö sinulle vielä lähettää omat viestisi uudestaan jotta tiedät mitä olet kirjoitellut? Toki on aina mahdollista että et oikeasti tiedä tehneesi väärin (foorumin sääntöjä kohtaan), mutta itse en tähän usko.

Kun aina puhut miehisyydestä ynnä muusta, niin eikö voisi myös ajatella että mies ottaa vastuun teoistaan, ja hyväksyy pienen rangaistuksen jos on törttöillyt? Itse sanot että "mihin koira karvoistaan pääsisi", ja tiedostat että tyylisi tuoda asioita esiin on joskus hyvinkin kärkäs. Ota siis myös vastuu siitä mitä kirjoitat. Ei homma mene niin että voi haukkua toisia ja sitten vaan todeta "no hei se on mun tyyli. Läppä läppä hei!". Ja mitään tosielämän korvista vääntelyä nyt on ihan turha vetää mukaan, jos et ole huomannut niin tämä on foorumi. Ei mikään livetilanne. Täällä ainoa tapa kommunikoida on kirjoittaminen. Ja jokainen on ihan itse vastuussa omista kirjoituksistaan, ja jos ylläpito antaa pienen huomautuksen kun homma menee överiksi, niin miksi siitä pitää nostaa aina helvetinmoinen haloo?

Vai onko se kivi kengässä nyt nimenomaan se seikka että ylläpito ilmoitti vain ketjun missä olet törttöillyt, eikä kertonut sanantarkasti mitkä lauseet olivat niitä huomautuksen kannalta keskeisimpiä? Uskomatonta.

katti

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #112 : 17.09.2012, 17:38 »
Tähän vaiheeseen sanon että henkilökohtaiset kaunat ja välienselvittelyt ja siitä kumpuavat nimittelyt ja pullistelut eivät kuuluu foorumille.
Ne vaan on häpeällisiä lukea - myötähäpeällisiä.

Miksi ylläpito ei käytä enempää näitä ”äidillisiä neuvoja”. :love:

Jo siinä vaiheessa kun he näkevät että mopo on lähtemässä käsistä.
Jos nuo neuvot eivät tuota tulosta lyödään ketju kylmästi lukkoon toteamalla .
"Eipä pysytty asiassa”.

Vältyttäisiin syyllisten ja syyttömien etsinnältä.
Joka nyt ei mielestäni ole se tärkein asia foorumilla.

Samaa mielipuolta. Ihmeen suosittuja nää tämäntyyppiset ketjut kumminkin on. Jos ei sitten ole muita intressejä kuin tapella ja kinata loputtomasti.

HPerWs

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #113 : 17.09.2012, 17:51 »
Silloin kun olin vielä nuori ja hurja. Maailma makasi niin, että baarista mentiin snakarille vääntämään ja flaidaamaan. Nyt kun tähänkin baariin on saatu lontoonkielellä osio. Voitaisi perustaa vanhakunnon nakkikioski-osio, mihin kaikki saisivat mennä tappelemaan ::). Jos joku muissa ketjuissa haastaisi riitaa, voisi hänelle sanoa: "Hei etkö uskalla mennä nakkarille tota sanomaan". Siellä voisi sitten myös ihan rauhassa ja luvankanssa potkia myös maassa olevia. Only rule is that`s there is no rules

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #114 : 17.09.2012, 17:53 »


Vai onko se kivi kengässä nyt nimenomaan se seikka että ylläpito ilmoitti vain ketjun missä olet törttöillyt, eikä kertonut sanantarkasti mitkä lauseet olivat niitä huomautuksen kannalta keskeisimpiä? Uskomatonta.
Voisiko ylläpito ilmoittaa minulle edes ketjun?

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #115 : 17.09.2012, 17:55 »
Tähän vaiheeseen sanon että henkilökohtaiset kaunat ja välienselvittelyt ja siitä kumpuavat nimittelyt ja pullistelut eivät kuuluu foorumille.
Ne vaan on häpeällisiä lukea - myötähäpeällisiä.

Miksi ylläpito ei käytä enempää näitä ”äidillisiä neuvoja”. :love:

Jo siinä vaiheessa kun he näkevät että mopo on lähtemässä käsistä.
Jos nuo neuvot eivät tuota tulosta lyödään ketju kylmästi lukkoon toteamalla .
"Eipä pysytty asiassa”.

Vältyttäisiin syyllisten ja syyttömien etsinnältä.
Joka nyt ei mielestäni ole se tärkein asia foorumilla.

Samaa mielipuolta. Ihmeen suosittuja nää tämäntyyppiset ketjut kumminkin on. Jos ei sitten ole muita intressejä kuin tapella ja kinata loputtomasti.
Tai, jos intresseissä on oikeudenmukaisuuden toteutuminen, johon ylläpito ei suostu?

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #116 : 17.09.2012, 18:02 »
Kun nyt selkeästikään jankkaaminen ei auta, niin voisiko sen lopettaa?

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #117 : 17.09.2012, 18:03 »
Kun nyt selkeästikään jankkaaminen ei auta, niin voisiko sen lopettaa?
Miksi ei voisi vain vastata eli kohdella meitä käyttäjiä tasapuolisesti?

edit: Ymmärrän kyllä, että ette halua paljastaa miksi minulle annettiin varoitus, koska en ollut kirjoittanut mitään varoituksen arvoista. Olisihan se aika noloa, jos sen joutuisitte myöntämään. Harmi että, olette kykenemättömiä myöntämään virheenne.

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1384
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #118 : 17.09.2012, 18:15 »
Ja tässä linkki: www.sidominut.com

katti

  • Vieras
Vs: Varoitusten aiheet
« Vastaus #119 : 17.09.2012, 18:17 »
Tai, jos intresseissä on oikeudenmukaisuuden toteutuminen, johon ylläpito ei suostu?

Vai onko kyseessä henkilökohtaiset kaunat puolin ja toisin ja asiat, jotka eivät periaatteessa kuulu ylläpidon tehtäviin hoitaa täällä? Asia ei mulle kuulu, vaikka olen nyt tuolla livenkin puolella joutunut ikäväkseni todistamaan asiaa. Tarkoitan siis, etä tuollaiset riidat ja kaunat,uhkailut,solvaamiset jne. tuntuvat ulkopuolisestakin todella kurjilta,saati sitten varmasti asianosaisista itsestään loppupeleissä :/