Kirjoittaja Aihe: Huonosta käytöksestä yksityisviesteilyssä (avautumis alert!)  (Luettu 18545 kertaa)

eugénie

  • Vieras
Kirjoita profiiliisi tai edes joihinkin keskusteluihin, ettet ikinä anna persettä. Voin kokemuksesta luvata, että se toimii. Saattavat kyllä muutkin yhteydenotot vähentyä aika reilusti. ;D

X-Myster

  • Vieras
Varma keino saada olla rauhassa näiltä viesteiltä voisi olla myös, vaikka onkin nainen, määrittelee profiiliin ruksin kohtaan, mies! Tasan saa olla rauhassa ja voi sitten itse kaikessa rauhassa yksäreillä ottaa yhteyttä heihin, kehen itse haluaa ja kertoo totuuden sukupuolesta :)

nim.merkki: kokemuksen rinta-ääni (tässä-asiassa) :D

ps. eikä sitten kuvia näkyviin ;)

Pakkolisätä...Minä olen oikeesti mies:D

Queena

  • Vieras
Melkein kaikki, joiden profiilissa lukee nainen (ilmeisesti Queena poisluettuna ;D) saavat paljon yhteydenottoja miehiltä.

Tämän valitukseni jälkeen sain viestin mieheltä, vaikka se olikin sääliviesti, niin silti sillä varmaan pärjää hetken  :love:


Toinen ihmisryhmä jota en ymmärrä ovat ne, jotka lähettävät kaikille kopioidun viestin. Josta näkee, että henkilö ei millään tavalla ole edes lukenut sinun profiiliasi vaan pommittaa sokkona letä vastaan tulee.

Copy paste viestit on ärsyttäviä, mutta tavallaan ymmärrän sen että sama teksti laitetaan kaikille massapostina- sehän on vähän niinkun verkot laajalle markkinointia, ja mies ajatelee että mitä enemän viestejä ehtii lähettämään, sitä enemmän potentiaalisia vastauksia tulee. Takana voi kuitenkin ehkä olla ihan tavallinen kiva mies, joka ajattelee että haluaa toimia tehokkaasti :)

Kirjoita profiiliisi tai edes joihinkin keskusteluihin, ettet ikinä anna persettä. Voin kokemuksesta luvata, että se toimii. Saattaa kyllä muutkin yhteydenotot vähentyä aika reilusti. ;D

Ehkä miehet eivät lähetä minulle viestejä kun kauhistuvat viestihistoriaani lukemalla- saakohan sen piiloon niin voisin ehkä olla suositumpi miesten keskuudessa? En muistaakseni ole mainostanut perseen antamatta jättämisiä, mutta ehkä muuten vaikutan vähän hankalalta…tai sitten se on mun allekirjoitus :D

Salix

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 721
  • Wide awake...
  • Galleria

Joo, meinasin just tulla itsekin lisäämään tänne tän saman jutun, eli nää massa copy-paste viestien postailijat. Varsinkin sit kun samalta henkilöltä tulee se sama monta kertaa. Tulee tosi spesiaali (ja kiinnostunut)  olo...  ::)
.....

Itselleni on myös olleet ihmetyksenaihe nämä yhdellä lauseella tai jopa yhdellä sanalla yhteydenottajat (täällä ja tavis deittisivustolla). Mutta mietin just yksi päivä, että ei se kaikille ole välttämättä niin outo juttu. Vähän yksinkertaisempi tunnusteleva keskustelunavaus. Jotkut katsoo vaan kuvan ja muutaman perustiedon ja sen perusteella päättelevät, että kiinnostaako. Keskustelut ei paljon nappaa, mieluummin haluaa vaikka lähteä heti tekemään jotain tms. Itse on sen verran sapioseksuaali yms, että ei oikein kipinöitä lentele tollasesta...

Tässä on oikeastaan saman ongelman kääntöpuoli... Riippumatta alustasta naiset saavat moninkertaisen määrän viestejä - asiallisia ja asiattomia. Luonnollisesti tuo tarkoittaa sitä, että miesten on kirjoitettava moninkertainen määrä viestejä, jotka hukkuvat viestien tulvaan. Erottuakseen pitäisi todennäköisesti kirjoittaa novelli ja kiinnostava sellainen. Aivan jokaisesta miehestä siihen ei luultavasti ole, joten jotkut sortuvat copy/pasteen ja toiset muutamaan riviin. Itse tipahtaa todennäköisesti tuohon jälkimmäiseen, jos ylipäätään viestin laitan  ;D

Tasa-arvon nimissä. Naiset ryhdistäytykää! Kyllä fiksujen miestenkin pitäisi saada törkyisiä vonkuviestejä  >:D

eugénie

  • Vieras
Kirjoita profiiliisi tai edes joihinkin keskusteluihin, ettet ikinä anna persettä. Voin kokemuksesta luvata, että se toimii. Saattaa kyllä muutkin yhteydenotot vähentyä aika reilusti. ;D

Ehkä miehet eivät lähetä minulle viestejä kun kauhistuvat viestihistoriaani lukemalla- saakohan sen piiloon niin voisin ehkä olla suositumpi miesten keskuudessa? En muistaakseni ole mainostanut perseen antamatta jättämisiä, mutta ehkä muuten vaikutan vähän hankalalta…tai sitten se on mun allekirjoitus :D

No jos on about 1000 kirjoitusta ja vielä suht vahvoja mielipiteitä (en tosin tiedä onko sulla, en sorry jaksanut alkaa nyt lukea viestejä), niin kyllä se pelottaa.

Pip


Tasa-arvon nimissä. Naiset ryhdistäytykää! Kyllä törkyturpienkin pitäisi saada törkyisiä vonkuviestejä  >:D
Korjasin viestissäsi olleen epäkohdan.

Jos vakavalla naamalla jatkan keskusteluun, niin tämä ei koskaan tule saavuttamaan niitä tyyppejä, joiden juurikin pitäisi tämä lukea. Johtuuko se jo aiemmin mainitusta superegosta, vai silkasta tyhmyydestä, en tiedä.

Salix

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 721
  • Wide awake...
  • Galleria

Tasa-arvon nimissä. Naiset ryhdistäytykää! Kyllä törkyturpienkin pitäisi saada törkyisiä vonkuviestejä  >:D
Korjasin viestissäsi olleen epäkohdan.

Jos vakavalla naamalla jatkan keskusteluun, niin tämä ei koskaan tule saavuttamaan niitä tyyppejä, joiden juurikin pitäisi tämä lukea. Johtuuko se jo aiemmin mainitusta superegosta, vai silkasta tyhmyydestä, en tiedä.

Kiitoksia!

Ja totta puhut...

-katy-

  • Vieras
Lainaan:  "Tervetuloa internettiin"

tiitii

  • Vieras
Lainaan:  "Tervetuloa internettiin"

Aamen! :D Tää pitäis aina vaan muistaa.

Toisaalta aiheesta keskusteleminen, sen jakaminen yhdessä toisten kanssa ja omien tunteidensa purkaminen voi auttaa välillä. Todella todella harvoin nostan mitään tällaisia asioita esille/kukkahattutäteilen, mutta nii-in... kuten sanoin, tänään täyttyi jokin mitta. Tarvitsin oksentaa tän fiilksen ulos ja saada vähän perspektiiviä ja peilausta asioihin ja koen, että olen sitä saanutkin + pari hyvää käytännön neuvoakin jatkoa ajatellen.

Lisäksi koen, että se on jo voitto, jos tämä saa yhdenkään arveluttavasti käyttäytyneen käytöstä hiemankaan korjatuksi tai laittaa edes vähän ajattelemaan. Ja jos rohkaisee jotain uutta myös pitämään paremmin puoliaan painostuksen alaiseksi joutuessaan tms.

Queena

  • Vieras
Kirjoita profiiliisi tai edes joihinkin keskusteluihin, ettet ikinä anna persettä. Voin kokemuksesta luvata, että se toimii. Saattaa kyllä muutkin yhteydenotot vähentyä aika reilusti. ;D

Ehkä miehet eivät lähetä minulle viestejä kun kauhistuvat viestihistoriaani lukemalla- saakohan sen piiloon niin voisin ehkä olla suositumpi miesten keskuudessa? En muistaakseni ole mainostanut perseen antamatta jättämisiä, mutta ehkä muuten vaikutan vähän hankalalta…tai sitten se on mun allekirjoitus :D

No jos on about 1000 kirjoitusta ja vielä suht vahvoja mielipiteitä (en tosin tiedä onko sulla, en sorry jaksanut alkaa nyt lukea viestejä), niin kyllä se pelottaa.

No varmasti pelkän viestimäärän perusteella karsiutuvat sellaiset jotka kaipaavat hiljaisempaa seuraa :)

Luuseri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 59
  • Olen mielenkiintoinen. Ja kiva!
  • Galleria
Queena:

"Copy paste viestit on ärsyttäviä, mutta tavallaan ymmärrän sen että sama teksti laitetaan kaikille massapostina- sehän on vähän niinkun verkot laajalle markkinointia, ja mies ajatelee että mitä enemän viestejä ehtii lähettämään, sitä enemmän potentiaalisia vastauksia tulee. Takana voi kuitenkin ehkä olla ihan tavallinen kiva mies, joka ajattelee että haluaa toimia tehokkaasti :)"

Ai jos se on markkinointia, niin se tekee siitä hienoa? Mainonta on mukavaa?

Ei. Kyllä massapostittaja on ihan eri asia kuin tavallinen kiva mies.

Meidän oikeasti kivojen viestit hukkuu noiden ryöstökalastajien rysien sekaan ja sekös minua riemastuttaa. Jei.

Kettu vinossa

  • Vieras
Minulle loppui kaikenlaisten asittomien vonkuviestien tuleminen kun vaihdoin täällä sukupuolekseni "Muu" ja FetLifessä "CQ" (genderqueer). Toisaalta se että korjasin sukupuolen kaikissa nettiprofiileissani ei johtunut niistä asiattomista viesteistä, vaan tuli siitä kun avauduin sukupuoli-identiteettini ongelmista eräälle tutulle kinkylle ja hän ehdotti, että epämääräiseen identiteettiini sopisi parhaiten "genderqueer" eikä "nainen" (jonka olin aina kokenut vieraaksi).

BDSM-baarissa olen saanut vain yhden massapostitetun seksiviestin mutta FetLifessä niitä tuli monta eri nimimerkeiltä. Yleensä kyseessä oli joku jenkkimies, joka haukkui minua "filthy slut" tai jollain muulla rumalla termillä ja käski että matkustaisin Suomesta asti hänen luokseen imemään hänen katkarapuaan. Pahoitin viesteistä mieleni, mutta sitten joku selitti, että jenkkien kinkyskenessä ilmeisesti se on kohteliaisuus, että haukutaan session alistuvaksi osapuoleksi luultuja naisia huoriksi (whore), lutkiksi (slut), pilluiksi (cunt) ja ties miksi.  :))

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Täytyy myöntää että miehenä saa jokseenkin olla rauhassa törky- ja muunkinlaisilta viesteiltä. Ymmärrän kiusauksen käyttää copypastea varsinkin jos vaivautuu kirjoittamaan hiukan pidemmän esittelyviestin...käynee jo työstä. Tosin sen oppinee ulkoa jos ahkerasti kirjoittelee? Ja vaikuttaa sitten copypastatulta?

Ei ne fiksut viestit huku...joskus (lue kerran) on käynyt niin että noin sadan viestin joukosta satuin poikkeamaan edukseni. Eli voihan lotossakin voittaa :)

Tästä innostuneena saatan ehkä joskus harkita josko mahdollisesti jonain päivänä kokeilisin uudelleen. Vuan tiijjäppä tuota...

Niin, ja hatunnosto niille noin viidelle rohkealle naiselle jotka ovat koko aikana uskaltaneet lähettää yksäriäkin koko sinä aikana jonka näillä foorumeilla olen ollut :) Ja ihan riippumatta siitä mihin se on johtanut tai ei.

Alina

  • Vieras
Mulla on suhteellisen uusi nicki ja jossain vaiheessa profiilissani luki, että etsin kavereita ja juttuseuraa. Silloin sain viestejä ehkä viideltä mieheltä parin päivän sisällä. Suurin osa oli täysin asiallisia, mutta kyllä siihenkin joukkoon mahtui pari, jotka olisivat heti halunneet kuvaa ja videokeskustelua skypen avulla. Kieltäydyin näistä _monesti_.

Ehkä näitä miehiä tosiaan houkutti ns. 'uusi liha', kun olen uusi täällä ja vielä nuorikin! En tiedä. Mutta kaikki viestittelyt loppuivat, kun sanoin selvästi näille miehille olevani varattu ja minulta on kielletty muiden mastereiden tapaaminen. Ja vaihdoin seuranhaun 'en etsi seuraa', niin uusiakaan viestejä ei ole tullut. Vaikka keskusteluseura kelpaisi aina...

balthazar

  • Vieras
Tulipahan vaan mieleen, kuinkahan ahdistavaa se sitten oikeasti olisikaan, kun yksärilaatikko täyttyisi säännöllisesti esimerkiksi "tule jo antamaan sitä kyrpää", "haluan imeä sun meisseliä" tai vaikkapa ihan vaan "tule ja piiskaa mun perse verille" -tyyppisiä viestejä.

Toki, tutuilta ihmisiltä sellaiset hyväksyisi, saattaisivat olla jopa hauskoja ja oikean ihmisen kanssa jopa johtaa johonkin, mutta irrallisina viesteinä tuntemattomilta ihmisiltä luultavasti nostaisi kaikki defenssit pystyyn samantien.

Siihen kun lisätään, että kohteliaasti kieltäytyisi kunniasta niin se otettaisiin haasteena perustella miksi se olisi oikeasti tosi hyvä idea...

Enpä voi sanoa että oikeasti kadehtisin tällaista huomiota keneltäkään. Voinee johtua siitäkin, että olen liian kiltti :))