Kirjoittaja Aihe: Tre 26.4. klo 18.30 | Rsyke ry:n Tiistaimiitti Arttelissa | PAIKKA VAIHTUNUT |  (Luettu 1326 kertaa)

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 498
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Touhumiitti tulee, tule sinäkin! Eikun siis.

Touhumiitissä saa touhuilla, köysissä, piiskalla, pussailla! Mistä itse tykkäät! Kunhan genitaalit pysyvät piilossa.
Ota siis väline tai kaks.
Tai vaikka salkku; välineitä kavereillekin jaettavaks! Ja sitten suunnaksi mallas kaks.
Jossa saattaa saada piiskaa, ihan yks kaks!


Valitettavasti touhumiitti peruuntui ja tilalle tulee nyt ihan tavallinen miitti. Alkuperäinen lokaatiomme - Mallas² - joutui peruuttamaan varauksemme.

Uusi sijainti: Mustanlahdenkatu 22

Tiistaimiitit ovat Rsyke ry:n järjestämiä, eikä niihin osallistuminen edellytä jäsenyyttä vaan kaikki ovat tervetulleita! Valitse päälle vaatteet, jotka itse haluat - ihan arkivaatteet sopivat miittiin hyvin.
Tule terveenä!
Jos jänskättää, voit ottaa yhteyttä suoraan miitti isäntä Tumppi94:ään tai sähköpostilla rsyke.ry@gmail.com. Järjestetään niin ettei tarvitse uskaltaa yksin!

Muistathan ettemme hyväksy kenenkään osallistujan toimesta minkäänlaista kiusaamista, syrjintää tai häirintää iän, sukupuolen, syntyperän, etnisen taustan, sukupuoli-identiteetin, sukupuolen ilmaisun, kinky-suuntautumisen, kinkkien, terveydentilan, poliittisen/uskonnollisen/kulttuurisen taustan, kansalaisuuden, elämänkatsomuksen, vammaisuuden, kielen, perhe- tai suhdemuodon, sosiaalisen tai taloudellisen aseman tahi yhtään minkään muunkaan tekijän takia. Muita ei kuvata, kenenkään henkilötietoja ei paljasteta, eikä toisen kehoon suostumuksetta kajota. Sääntöjenvastaisesta käytöksestä pyydämme kertomaan mahdollisimman matalalla kynnyksellä miitin vetäjälle, jotta moinen saadaan loppumaan.
« Viimeksi muokattu: 25.04.2022, 16:57 kirjoittanut Rsyke ry »

tumppi94

  • Vieras
Valittettavasti miitin teema peruuntuu ja miitti paikka on siirtymässä asiasta tulee varmennus huomenna pahoittelen asiaa

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 498
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Uusi sijainti on varmistunut, tervetuloa monitoimitila Artteliin Mustanlahdenkatu 22!


LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1424
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Mikäli löydetään paikalle niin tullaan pyörähtämään. Tietämättä paikasta mitään etukäteen niin otetaanko mukaan omaat eväät ja juotavat?

tumppi94

  • Vieras
Arttelissa ei saa ruokaa eikä juomaa joten omat eväät mukaan

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 623
  • Galleria
Jeea Arttelissa mikro ja vedenkeitin käytettävissä ja saa tuoda tai tilata sapuskaa.

Tila on päihteetön, joten juomat alkoholittomina!

Tilan kerrotaan olevan esteetön.

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1678
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Yhdistys tarjoaa kahvin tai teen. Höysteinä kauramaito ja sokeri. Jos kahvi on hyvää niin sitten minä olen sen keittänyt ja jos se on pahaa on asialla ollut Arttelitonttu, joka ei vielä hallitse kaikkia asioita  :o

Ilona

Pip

Pitäisköhän tulla poikkeamaan driverin kanssa, josko joku haluis sitä kokeilla.

tumppi94

  • Vieras
Tilassa jossa olemme on paljon ikkunoita joten touhuaminen ei välttää mättää ole mahdollista. Mutta Artteli menee kiinni klo19:00 ja tila on meidän käytössä kymmeneen joten kun muut kävijät lähtee niin minun puolesta voidaan testaa miten paikka sopii tuohuamiseen. Olemme tosiaan ensi kertaa tilassa joten en tiedä miten siellä on verhoja.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 575
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Olipas muuten tosi mukavaa miittailla tilassa, mikä ei ole baari. Positiivista oli myös se, että kaikki mahtuivat saman ringin ääreen, eikä muodostunut "pöytäkuntia". Ei ollenkaan hassumpi paikka.