Kirjoittaja Aihe: Himo & Erotiikka - Bizarren bileet ja paljon muuta 21-22.4.2017  (Luettu 47310 kertaa)

olivia-orjatar

  • Vieras

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Oma paritalon puolikas ulkoporealtaalla varattu.
Oooo... teillähän oikein 'kerskamalli'.
Maltatkohan koko bileisiin kun makaat kuitenkin tytöt kainalossa, sikari suussa siinä ammeessa ja vilkuttelet ohikulkijoille :)

Kyron

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 99
  • Kevyesti Kinky, mutta täydellä sydämellä matkassa.
  • Galleria
Ensikertailanen tulossa paikalle.  Te jotka olette käyneet tapahtumissa aikaisemmin. Voisitteko antaa vinkkiä pukeutumisen suhteen? PVC asut eivät ole minun juttu ja juhlapuvussa tuntee itsensä liian Fifty Shades of Gray (Wanne be) hahmoksi.

olivia-orjatar

  • Vieras
Tsekkaa kuvia Bizarren galleriasta olisiko siellä muilla miehillä päällä jotain sulle sopivaa

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1383
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Nahkakiltti ja paita, toimii molemmilla puolilla-(:

Kyron

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 99
  • Kevyesti Kinky, mutta täydellä sydämellä matkassa.
  • Galleria
Kiitos molemmille hyvistä vinkeistä.

olivia-orjatar

  • Vieras

momoi36

  • Vieras
Tulossa.  :love:

Caro

  • Vieras
Moi

Joudun surulisesti ilmoitaa, etten pääse tuleen, koska mun varattu paikka mökissä anettiin toiselle, ilman että multa kysytiin mitään, ostin jo lipunkin ja olin inoissaan, mutta se tuhotiin täysin, joten jos joku haluaa ilmaisen lipun Himokselle 2 päiväksi, voi minuun ottaa yhteyttä numeroon ------

Caro



[admin] yhteystiedot vain yksityisviestillä
« Viimeksi muokattu: 12.03.2017, 12:32 kirjoittanut Glori »

Kyron

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 99
  • Kevyesti Kinky, mutta täydellä sydämellä matkassa.
  • Galleria
Moi

Joudun surulisesti ilmoitaa, etten pääse tuleen, koska mun varattu paikka mökissä anettiin toiselle, ilman että multa kysytiin mitään, ostin jo lipunkin ja olin inoissaan, mutta se tuhotiin täysin, joten jos joku haluaa ilmaisen lipun Himokselle 2 päiväksi, voi minuun ottaa yhteyttä numeroon *** *** ****.

Caro

Tässä vapaaehtoinen.



[admin] puhelinnumero poistettu tästäkin
« Viimeksi muokattu: 12.03.2017, 15:08 kirjoittanut Hermes »

Caro

  • Vieras
Anteeksi kaikille minun purkautuminen, mutta tunsin oloni niin mitättömäksi ja hyljätyksi ja tunteet sai vallan, tosin mie nyt viellä yritän, jos joku huolis yhden ihmisen johonkin maja paikaan Himoksella ja se taluttaja on viellä etinässä ja tietty maksan kaikki kulut, siitä omasta paikasta ja olen tosisaan. En halua menettää tätä ainutlaatuista mahdolisuutta.

Caro

Lysti

  • Vieras
Olisikohan näihin kemuihin porukkaa lähdössä Lapista tai Oulusta asti? Etsin kimppakyytiä ja mahdollisesti -asumistakin, ja toki kavereita, kun olen ensimmäistä kertaa tämmöisellä asialla liikenteessä...

Tetris

  • Vieras
Turun Baletti suunnittelee bussimatkaa Turku-Tampere-Himos ja takaisin:

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=16300.0

Halukkaat ilmoittautukaa ketjuun, jotta tiedämme varata bussin!

olivia-orjatar

  • Vieras
lisää infoa löytyypi täältä: www.himoerotiikka.fi

Wildclub

  • Vieras
Myös Pervpark tiimiläisiä Himoksella.