Äänestys

Tatuoinnit jakavat mielipiteitä. Ovatko sinusta tatskat plussaa vai miinusta?

Tatuoinnit plussaa
66 (46.8%)
Tatuoinnit miikkaa
25 (17.7%)
Ei väliä
48 (34%)
Riippuu sukupuolesta
2 (1.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 65

Äänestys päättynyt: 07.06.2016, 20:22

Kirjoittaja Aihe: Tatskat - downgrade or hot?  (Luettu 36064 kertaa)

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #90 : 12.12.2017, 18:47 »
Tatskat on ihan homojen hommaa. Sattuukin ihan saatanasti  ;) :P 8)

CRPulse

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #91 : 13.12.2017, 00:40 »
Pakko puffaa, saa instattaa -blingrosie "on kova gimma"  :love: Saa laittaa paremmaks, jos pystytte härmäs...!!

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #92 : 13.12.2017, 14:51 »
MissMaryn kanssa samaa mieltä.
Näistä jutuista tulee aina mieleen osuva sarjakuva http://theoatmeal.com/pl/minor_differences5/tattoos

Omiin silmiin tatuointi harvoin ketään kaunistaa, muttei välttämättä rumennakaan, jos se on hyvällä maulla tehty. Paljas iho on kuitenkin kaunein. Pakko sanoa että näen kaula- ja naamatatuoinnit huomion kerjäämisenä. Eri asia jos olet oikeasti joku maori-soturi... Useimmat eivät ole vaan heihin pätee ylläoleva sarjis.

Itsellänihän suurin osa on harrastajan tekemiä, ja se myös näkyy. Ei ne nyt rumia ole, mutta parannella pitäisi kuitenkin. Rakkaan ystävän tekemiä, joten arvo ohittaa ulkonäön tässä tapauksessa  :love:

Tatskoissa, varsinkin naamaan ja kaulaan tulevilla pitää myös muistaa että vaikka ne on aika yleisiä nykyään, niin itse en esim. Menis joihinkin paikkoihin niitä esittelemään.
Hyvänä esimerkkinä on kyynel tatska, mikä on pitkään tarkoittanut sitä että on tappanut ihmisen. Toinen on hämähäkinseitti, joka kuvastaa vankilassa vietettyä aikaa. Itse hämähäkki friikkinä haluaisin, mutta en kehtaa ainakaan pelkkää seittiä hakata ihooni, se olisikin mielenkiintoista jos kaljalla istuessa joku tulis kysymään "miten pitkään istuit?"

Siinä sitten hölmönä selität että "ee kun mä vaan tykkään tatskoista"  ::)

Jos voisin valita inhokki tatskan, niin se olisi Aasialaiset riimut. Olen nähnyt lukemattomia jotka on väärin tehty.

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #93 : 13.12.2017, 15:16 »
^^
Kaverilla on hämähäkinseitti kyynerpäässä, eikä se oo istunu tietääkseni päivääkään. Käsittääkseni ite seitti ei tarkota vielä mitään, mutta seittiin tatskatut paketit kertoo tapettujen ihmisten määrän. Saatan olla väärässä.

Rotikka

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #94 : 13.12.2017, 20:21 »
Hyvänä esimerkkinä on kyynel tatska, mikä on pitkään tarkoittanut sitä että on tappanut ihmisen. Toinen on hämähäkinseitti, joka kuvastaa vankilassa vietettyä aikaa. Itse hämähäkki friikkinä haluaisin, mutta en kehtaa ainakaan pelkkää seittiä hakata ihooni, se olisikin mielenkiintoista jos kaljalla istuessa joku tulis kysymään "miten pitkään istuit?"

Oon aina luullut että se kyyneltatska tarkottaa että itkee paljon. Ainakin ne tyypit joilla sen olen nähnyt on näyttäneet niin ressukoilta että luulin olevani oikeassa.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #95 : 13.12.2017, 23:32 »
Olen mieltynyt kuvioimattomaan ihoon.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 723
  • TrueMaster 1%
  • Galleria

Warguess

Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #97 : 14.12.2017, 08:28 »
Itse otin ensimmäisen tatuointini vasta hiljattain. Olen niistä aina tykännyt. Itse karsastan sellaisia, jotka ovat kasvoissa ja kaulassa, mutta hyväksyn sen täysin, että jokainen päättää itse mihin ne haluaa.
Itselle ei merkkaa onko kumppanilla niitä, tai ei. Nykyinen taitaa olla eka, jolla niitä on ja osin näkyvällä tavalla. Mutta se sisäinen kauneus merkkaa ihmisessä enemmän kuitenkin.
Tässä itse olen jo suunnittelemassa seuraavaa. Idea on, mutta tekijä ja lopullinen kuva vaiheessa

Apollyon

  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 651
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #98 : 14.12.2017, 19:34 »
Jotkin miellyttää silmää kovastikin, jotkin ei ollenkaan.

Enimmäkseen niin, että jos on oikeasti henkilökohtainen ja uniikki, niin yleensä on myös aika hieno, mutta sellainen "Tää delffiini tosta "Yleisemmät Tatskat vol. XII"-kirjasta kuvastaa just mun pohjoiskarjalaista sieluani"-meininki ei kyllä näytäkään miltään.

Jokainen tietty tekee omalle kropalleen justiinsa miten tykkää, ja hyvä niin.

Itselleni en ottaisi, koska tuntuu, että sopisi yhtä hyvin kuin graffiti männynrunkoon.

momoi36

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #99 : 14.12.2017, 19:44 »
Hothothot varsinki naisilla kyljissä ja reisissä..  :love: miehillä rinnassa ja käsivarsissa.

Pip

Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #100 : 15.12.2017, 02:56 »
Hothothot varsinki naisilla kyljissä ja reisissä..  :love: miehillä rinnassa ja käsivarsissa.
Sait juurikin mut miettimään ensimmäisen tatskan sijoitusta. Kiitos tästä.  ;)

Armanda

Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #101 : 30.12.2017, 18:17 »
Nykyään tuntuu olevan originaalimpaa olla ottamatta mitään, kun joka toisella matilla ja pirkolla on kuva (tai vähintään oman lapsen nimi/syntymäaika) hakattuna ihoon. Tatuointien muoti menee vauhdilla eteenpäin, ja nyt-niin-hienot karpit ja old school -kuvasto eivät enää olekaan hip ja pop kymmenen vuoden päästä.

Aina on tietty hienoja ja aidosti kantajalleen sopivia poikkeuksia, mutta..

Alkuperäiseen kysymykseen vastatakseni, tatuoinnit potentiaalisella kumppanilla eivät olet turn-on, vaan enemmänkin ihan sama. Näin sillä oletuksella, että kuvissa ei ole mitään rasistista tms idioottia aihetta.

Millaisen kuvan Pip haluaisit rintaasi tai käsivarteesi hakkauttaa?

kulkija

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #102 : 30.12.2017, 18:23 »
Itseäni ei häiritse toisen tatuoinnit. Itsellänikin on yksi, horoskooppimerkki niskan sivussa. Tatskoja ottaessaan, olisi kyllä hyvä miettiä parikin kertaa, mihin ja mitä ottaa. Varsinkin tuolla piirustusmallipuolella ja uskoakseni myös valokuvauspuolella. Tatskat on joskus isokin miinus mallin iholla..Paljon tai iso tatska, estää lihasten selkeän näkymisen. Maailmalla tatskat lienee jo ohi menevä muoti. Muoti suuntaus on puhtaaseen ihoon... Omani otin, jo ennekuin ne tuli muotiin.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 780
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #103 : 30.12.2017, 18:43 »
Eivät innosta, vaikka eivät yleensä välttämättä haittaakkaan.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 723
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #104 : 31.12.2017, 02:20 »
Tatuointien muoti menee vauhdilla eteenpäin, ja nyt-niin-hienot karpit ja old school -kuvasto eivät enää olekaan hip ja pop kymmenen vuoden päästä.

Karppeja on piirrelty muutaman sata vuotta. Muoti ei koske klassikoita.

Ei tule sellaista maailmaa, missä tämä ei olisi monen mielestä tosi hyvä tatuointi.