Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47128 kertaa)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #15 : 14.12.2018, 14:04 »
ainakin naisten osalta tuntuu melko yleispätevältä että sellainen viehättää johon henkilö on itse tyytyväinen. Uskoisin että sama toimii myös misten suhteen.

Aika harva nainen on tyytyväinen, vaikka kroppa olisi minkälainen.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #16 : 14.12.2018, 14:14 »
Tiettyihin piirteisiin miehessä kiinnitän huomiota, hoidettu ulkoinen olemus, sopusuhtainen kroppa, luonteva lähestyminen. En halua pelätä että vastakappale saa sydärin, aivoverenvuodon tai uupuu täysin kesken session. Sairaalloinen ylipaino tai äärimmäinen laihuus vaikuttavat negatiivisesti.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2259
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #17 : 14.12.2018, 14:25 »
Kyllä se on ihan joku muu kuin vartalon malli, mikä minua puhuttelee ja kiinnostaa. Olen ollut viehättynyt S-kokoisista XXXXL-kokoisiin, on pitkää ja pätkää, tummaa ja vaaleata, parralla ja ilman jne. jne. Salaperäinen "arvaamillainenolenjamitäajattelen"-mies ei nappaa yhtään. Avoin, kortit pöytään ja ikävältäkin tuntuvista asioista puhuva mies on parasta mitä tiedän. Himo ja seksi tulee, kun aivot hyrräävät.

Terve minäkuva rakentuu sisältä päin, ei ulkoa.

Tämä oli mielestäni oikein osuva vastaus.

PurrrPurrr

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #18 : 14.12.2018, 14:51 »
Paljon tulee kaverien ja tuttujen kanssa deittailusta puhuttua ja luulen, että miehillä tuon ulkonäkökysymyksen pohjalla on sellainen yleinen epävarmuus siitä, ettei saa keskusteluja kovin helposti käyntiin. Vaikka paljon puhutaan siitä, että tärkeintä on se mitä on korvien välissä niin monen kokemus deittailussa on, ettei viesteihin koskaan vastata. Tästä sitten tulee tunne, että ulkonäkö tai jokin muu ei miellytä. Ja tietysti se kuinka paljon toisen mielen liikkeitä pystyy yhden viestin ja profiilin perusteella tarkastelemaan on rajallista, joten toinen vaihtoehto tuntuu todennäköisemmältä.

Tosin kun naispuoliset kaverit on näyttänyt deitti-palstoilta ja muualta, että tänään pelkästään on 10 viestiä tullut, joista useampikin voi olla todella pitkiäkin. Niin ei siinä välttämättä vain ole aikaa kaikille vastata. Eli lyhyesti sanottuna ei kannata liikaa ylianalysoida jos seuraa ei tunnu saavan, ongelma tuntuu olevan ulkonäöstä ja pään sisällöstä riippumaton... Tosin muutaman "pelimiehen" tuntien niin *tietynlainen* lähestyminen ja asenne deittailussa "tuottaa tulosta". Mutta jos haussa on jotain merkityksellisempää niin pitkäpintainen ja rauhallinen asenne on tärkeää. Ja sillä välin kannattaa keskittyä omaan hyvinvointiin ja onnellisuuteen vaikka sitä tärkeää ihmissuhdetta ei tunnukkaan löytyvän.

Nämä minun mietteitä tästä asiasta ja toki kokemukset voivat vaihdella. Nämä ovat vain aika pieneltä otannalta otetuilta ihmisiltä koottuja ajatuksia ja tulkintoja.

Itse laihdutin taannoin reilu 10 kiloa ja olin niiiiin tyytyväinen, kun vihdoin onnistui kuntokuuri ja painot on pysyny poissa. Kaiken kukkuraksi päädyin elämäni parhaaseen kuntoon ja osaamistani ja energiaani arvostetaan minun tykkäämässä urheilussa. Ja jos rehellisiä ollaan vähän oli mielessä, että nyt tulee Purrrrille vientiä ;D, mutta eipä deittailussa tulokset muuttunut oikeastaan millään tavalla... noh joka tapauksessa oikein tyytyväinen lopputulokseen ja se tuli pääasiassa sivutuotteena elämästä ja urheilusta nauttiessa.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #19 : 14.12.2018, 15:04 »
Näin sivusta seuranneena väittäisin, et itsestään huolta pitävä ja siistin habituksen omaava pääsee pitkälle. Kohtuulliset sosiaaliset kyvyt siihen päälle niin hyvä tulee.

OutoVelho

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 95
  • Polyamorinen Citykissa
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #20 : 14.12.2018, 15:13 »
Varmasti löytyy preferenssejä niin paljon kuin ihmisiäkin eli en osaa sanoa kaikkien naisten puolesta. Itse henkilökohtaisesti viehätyn nallekarhumaisista miehistä, joilla on partaa ja sen verran voimaa käsivarsissa että jaksavat nostaa minua tai muuten antaa haastetta kun innostuu painimaan.

Piilukko

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #21 : 14.12.2018, 15:53 »
Tätä kannattaa kai mieluummin kysyä hakukoneilta, koska tutkimuksia asiasta on tehty.

Itseäni miellyttää monenlainen ei-normi-ihannevartalo, mutta kyllä norminmukainenkin käy, jos muuten natsaa. Esimerkiksi taitaa se normi-ihanne olla lyhyet hiukset miehillä, ja se ei itseäni viehätä (jos nyt ei luotaankaan työnnä), joten tälläiseen kysymykseen vastaaminen menee väkisinkin niille laduille, että jos itse tykkäät ulkonäöstäsi ja koet sen kuvaavan itseäsi/ns viihdyt nahoissasi, löydät todennäköisemmin seuraa.

Meihin kaikkiin on istutettu huomaamattamme käsitys siitä, mitä tietyt asiat symbolisoi. Esimerkiksi, että goottikuteet viittaa tietynlaiseen musiikkimakuun. Nää ei tietysti aina pidä paikkaansa, mutta jos kokee itsensä epämukavaksi senhetkisessä asustuksessa, voi miettiä, mitä arvoja haluaisi viestiä, ja mitä ajattelee viestivänsä. Esimerkiksi tossa goottijutussa aika yleinen oletus kuulema on, että sillä haetaan huomiota, kun taas gooteista monet kertoo, että sillä päinvastoin suojaudutaan (en ole gootti enkä goottiskeneläinen, olen tälläistä vaan usein lukenut). Yksi ominaisuus sulkee väkisin pois toisen, eli jos pukeutuu gootiksi, ei samaan aikaan voi viehättää puvuista innostuvaa. Jos on tikkulaiha, ei voi viehättää lihaksikkaista innostuvaa. Siksikin kannattaa mennä sen oman maun mukaan mieluummin kuin standardien.

Skenessä kysyminen toki on perusteltua sikäli, että ehkä skenen naisten maku onkin valtavirrasta poikkeavaa. Mutta ilman kunnolla toteutettua tutkimusta ei siihen oikein saada vastausta, johon voisi luottaa.

Itsekin katson aloittajan vartaloa silleen ”wow, toi on ilo silmälle”.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #22 : 14.12.2018, 16:03 »
Mä itse kuolaan todella treenattuja ja tatuoituja miesvartaloita.
MUTTA kasvot on mulle kaunista kroppaa tärkeämmät.
Kaljut ja parrakkaat miehet viehättää eniten.
Myös vanhemmat setämiehet.
Eikä sillä ulkonäölläkään niin ole väliä jos muuten kolahtaa ja on kemiaa, tämän olen huomannut .
Itsevarmuus, se miten kohtelee ja huomioi muita ja vaan se fiilis mikä toisesta tulee, tekee sen lopullisen vaikutuksen.
Ja hyvä tuoksu tietysti plussaa.
Kyllä se on se koko paketti. :love:

P.s Ennen ekaa tapaamista se ulkonäkö kuitenkin eniten vaikuttaa, eli ei välttämättä edes tule lähdettyä treffeille jos kuva ei niin miellytä.
Mutten vaadi kuvaa ennen tapaamista.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2018, 16:27 kirjoittanut kuunlilja »

Acanth

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #23 : 14.12.2018, 16:15 »
Viehätyn monen näköisistä ihmisistä ja deittailu historiasta löytyy isoa ja pientä ja pitkää ja pätkää. Ne ulkonäköpreferenssit liittyy enemmän muuhun ulkoiseen habitukseen kuin kropan malliin. Pidän persoonallisista ihmisistä, joilla on hauska tyyli ja jotka ovat jollain tavalla mielenkiintoisia ja vähän ehkä normista poikkeavia. Ja ihminen joka kantaa itseään ja kroppaansa itsevarmasti on aina viehättävä.

Puhtaasti esteettisesti olen huomannut että sellainen roteva ja lihaksikas, mutta sopivasti pehmeä kroppa iskee. Tykkään myös parrakkaista tyypeistä. Toisaalta taas pieni ja söpö on myös niin mun mieleen. Ja pyöreät pehmoiset pyllyt mitä on kiva rutistaa.

Mutta tosiaan, olen harrastanut seksiä ihmisten kanssa ketkä eivät sovi näihin kategorioihin sitten yhtään, eli ei mulla kyllä ole oikeasti mitään tyyppiä. Kokonaisuus ratkaisee ja erityisesti se mitä löytyy korvien välistä.
« Viimeksi muokattu: 15.12.2018, 07:06 kirjoittanut Acanth »

latexbun

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #24 : 14.12.2018, 16:26 »
Kaikki kumppanini ovat olleet aivan erinäköisiä keskenään, joten en kykene erikseen määrittämään sitä, miltä seuraava voisi ehkä näyttää. Tiedän sitten kun näen. Näille jotka ovat hyvin huolissaan ulkoisesta kelpaavuudestaan, pohtikaa mieluummin sitä mikä kelpaa teille ja lähestykää sitten itse niitä mieluisia. Ei tarvitse ottaa liikaa paineita ulkoisesta olemuksestaan, se näkyy ulosannissa ja valitettavasti moni karsastaa liiallista epävarmuutta liittyen ulkonäköön.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #25 : 14.12.2018, 16:35 »
Kiitos tähän mennessä kommentoineille vastauksista ja erityisesti kehuista.

Josko muotoilisin kysymystä siten, että pitääkö minun tehdä jotakin? Vai kääntääkö nykyinen ulkonäkö päitä?

Tiedän, että ulkonäkö ei merkitse kaikkea mutta siihen kuitenkin ensimmäisenä kiinnitetään huomiota ja muodostetaan jonkinlainen käsitys tai mielikuva. Luonnettani en kuitenkaan voi tuoda esiin..ja sen suhteen tiedostan olevani erilainen ja väittäisin jopa, että hyvällä tavalla erilainen.
 Kasvot tietysti ovat asia erikseen..täällä Baarissa kuitenkin on ihmisiä jotka ovat minut livenä tavanneet.

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #26 : 14.12.2018, 16:38 »
En tiennytkään, että sinulla on ollut ylipainotaustaa, Icebug. Laihduttaminenhan onnistuu, mutta miten sait elämäntapasi muutettua niin, että et pompsahda takaisin vanhoihin lukemiin kun vähän hellittää? Sen olen itse kokenut kaikista vaikeammaksi asiaksi.

latexbun

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #27 : 14.12.2018, 16:51 »
Kiitos tähän mennessä kommentoineille vastauksista ja erityisesti kehuista.

Josko muotoilisin kysymystä siten, että pitääkö minun tehdä jotakin? Vai kääntääkö nykyinen ulkonäkö päitä?

Tiedän, että ulkonäkö ei merkitse kaikkea mutta siihen kuitenkin ensimmäisenä kiinnitetään huomiota ja muodostetaan jonkinlainen käsitys tai mielikuva. Luonnettani en kuitenkaan voi tuoda esiin..ja sen suhteen tiedostan olevani erilainen ja väittäisin jopa, että hyvällä tavalla erilainen.
 Kasvot tietysti ovat asia erikseen..täällä Baarissa kuitenkin on ihmisiä jotka ovat minut livenä tavanneet.

Sanon että mene nyt rohkeasti eteenpäin näissä asioissa sillä luonteella ja viittaa kintaalla sille, mitä joku ehkä ajattelee tai ei ajattele ulkonäöstäsi. Olet aivan tavallisen näköinen ihminen, kuten suurin osa meistä muistakin on.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #28 : 14.12.2018, 16:51 »
En tiennytkään, että sinulla on ollut ylipainotaustaa, Icebug. Laihduttaminenhan onnistuu, mutta miten sait elämäntapasi muutettua niin, että et pompsahda takaisin vanhoihin lukemiin kun vähän hellittää? Sen olen itse kokenut kaikista vaikeammaksi asiaksi.
Kyllä se vaatii pysyvän elämäntapamuutoksen. Itse kun olen aina ollut perso makealle niin edelleen pitää valvoa itseään.
 Liikuntaa en ennen kevättalvea 2011 harrastanut mutta laihdusprojektin myötä aloitin liikkumisen ensin kävellen koska en juosta juurikaan jaksanut..vähitellen kuitenkin juoksin pidempiä matkoja ja huomasin nauttivani siitä. Juoksuharrastus jäi siis osaksi elämää ja se auttaa edelleen pitämään painon kurissa.
 Kadonneiden kilojen ja juoksun myötä tuli sivussa hyvä kunto..jonka kehittymistä olen saanut seurattua koska määrävälein Pelastuslaitos edellyttää polkupyöräergometritestiä jossa mitataan hapenottokyky joka minulla oli 2017 kesällä 70ml/kg/min joka on taulukoiden mukaan erinomaisen yläpuolella (ilmankos työterveydessä sanoivat, että mun tulos oli ehkä kovin mitä siellä on poljettu)

Pysyviä muutoksia se jokatapauksessa vaatii, että kilot ei tule takaisin.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #29 : 14.12.2018, 18:26 »
Kiitos tähän mennessä kommentoineille vastauksista ja erityisesti kehuista.

Josko muotoilisin kysymystä siten, että pitääkö minun tehdä jotakin? Vai kääntääkö nykyinen ulkonäkö päitä?

Tiedän, että ulkonäkö ei merkitse kaikkea mutta siihen kuitenkin ensimmäisenä kiinnitetään huomiota ja muodostetaan jonkinlainen käsitys tai mielikuva. Luonnettani en kuitenkaan voi tuoda esiin..ja sen suhteen tiedostan olevani erilainen ja väittäisin jopa, että hyvällä tavalla erilainen.
 Kasvot tietysti ovat asia erikseen..täällä Baarissa kuitenkin on ihmisiä jotka ovat minut livenä tavanneet.

Sanon että mene nyt rohkeasti eteenpäin näissä asioissa sillä luonteella ja viittaa kintaalla sille, mitä joku ehkä ajattelee tai ei ajattele ulkonäöstäsi. Olet aivan tavallisen näköinen ihminen, kuten suurin osa meistä muistakin on.
Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?