Kirjoittaja Aihe: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??  (Luettu 47432 kertaa)

I-me

  • Vieras
Tuosta kymppikerhosta tuli mieleen että missä porukka on masturboinut/harrastanut seksiä?

Itsellä on taipumusta exhibbailuun, joten kiinnijäämisen pelko kiihottaa, näinollen on tullut kyllä tehtyä tuhmuuksia mitä erilaisemmissa paikoissa..

Niin omia kokemuksia masturbaatiosta on mm bussimatkalla niin penkissä kuin vessassa ja työpaikan vessassa (tuo vessa on tietysti sellainen jossa kukaan ei voi nähdä, mutta ehkä kuulla laukeamisen äänet), ja lentokoneen vessassakin on tullut sormeiltua, ei taida ihan mennä kymppikerhoon vielä se..  ;D

Seksiä olen saanut varuskunnan puhelinkopissa, bussin takapenkillä (ja vessassa), uimarannan pukukopissa, ja järvessä yleisellä rannalla, yleisessä vessassa ja tavaratalon sovituskopissa..

Mites te muut?? Tai jos vielä ei piilojulkinen paikka ole kolahtanut niin missä ajattelitte kokeilla?

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #1 : 17.06.2011, 10:45 »
Nyt äkkiseltään muistuu mieleen parittelupaikoista mieleen rappukäytävä, Porvoon näköalakivi, Porvoon linnanmäki, Töölönlahden ranta ja Kaisaniemen puisto. Jotain epämääräistä toimintaa muistuu mieleen partnerin kanssa niin bussissa kuin yöbussissakin.
Olen kai poikkeuksellinen mies, koska en harrasta runkkaamista ylt'ympäriinsä.

Queena

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #2 : 17.06.2011, 11:26 »
En oikein ole yleisten paikkojen ystävä, mutta kiva muisto on jäänyt kumiveneestä keskellä järveä.

kisupikkuinen

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #3 : 17.06.2011, 13:34 »
Missähän kaikissa sitä onkaan paneskeltu. Pitää tuumata. Sitä kun tykkää paneskella vähän siellä sun täällä, vaikka sänky on kuitenkin aivan ehdottomasti se mukavin paikka.

Ravintoloiden ja muiden paikkojen, konserttitalojen yms. vessat. Invavessat ovat hyvä valinta, niissä on enemmän tilaa. Puskapanot metsäteiden varsilla.
Pihanurmella, on ihana olla sinisen taivaan alla. (Back to nature)
Työpaikalla.
Suihinotto kuskilta moottoritiellä satasen vauhdissa. Ehkä vähän tyhmää, tai ainakin liikenteen vaarantamista. Autoihin liittyvä eräs kerta oli autonpesussa, siinä piti alla olevan vilkuilla kelloa, milloin pesu loppuu ja ovet aukeavat. Kesällä otetaan eväät ja lähdetään veneellä luodolle nauttimaan kesäpäivästä. (Ja veneellä pääsee kätevästi kaiken maailman kutupaikkoihin.) Ihan viimeisin kerta oli viikko sitten helteessä lauantaina. Moottoriveneet kurvailivat selkeältä näköetäisyydeltä ohitse.
Yhden kerron vielä, sitten jätän nämä jutut. Viime syksynä, kyyhypassissa. Aamulento oli loppunut, katseltiin sitten toisiamme camomaskien takaa ja ryhdyttiin hommiin. Sillä kertaa minä jäin ilman kyyhkyjä, mutta sain kuitenkin pari kertaa.
Ja lopuksi, kaikkien vessa- ja puskapanojen kingi; George Michael!
http://www.youtube.com/watch?v=gwZAYdHcDtU

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #4 : 17.06.2011, 14:26 »
Kesäteatterin katsomossa... >:D
Opinto-ohjaajan työhuoneessa välitunnin aikana (nuoruusmuistoja) ;D

Milla

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #5 : 17.06.2011, 15:18 »
Ykkössijoja pitelevät  8) :
-nussiminen moottoripyörän päällä
-masturbointi Tallinnan satamassa laivan helikopterikentällä

isabella

Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #6 : 17.06.2011, 17:49 »
En ole mikään julkisenpaikanpanojen ylin ystävä. Mutta kertaalleen on tullut harrastettua seksiä yleisellä uimarannalla. Emme siis olleet missään näkösuojassa, ihmisiä oli ehkä parinkymmenen metrin päässä. En tiedä tajusiko kukaan mitä on tekeillä, eivät kuitenkaan soittaneet poliisia paikalle... Kerran yritin houkutella reissussa köysiratahississä miestä hommiin mutta ei mokoma suostunut, pelkäsi että mahdolliset lapset vastaantulevissa lasikopperoissa traumatisoituvat  :)

cutefeniks

Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #7 : 17.06.2011, 19:12 »
opiskeluaikana koululla sijaitsevat oppilasyhdistyksen tilat olivat käytännölliset... (puheenjohtajan etuuksia  ;D ), minigolf radalla, uimahallin poreammeessa. Laivan vessan lavuaarin päällä (en voi suositella, kamalat mustelmat ja ei kuulemma äänieristystä ollenkaan vaikka enhän mä sitä huomannut) yleiset wct, roskakatokset, puskat kaupungilla, bussissa, keikalla lavan reunan vieressä yläasteikäisenä....  O:-)

juuh, onhan näitä paikkoja, heh. Tässä nämä mitkä ekana tuli mieleen  ::)

niin ja nämä oli ne missä on seksiä harrastanut... masturboinnit on viel oma juttunsa päälle... työpiakan wct sun muut....

viana

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #8 : 17.06.2011, 21:41 »
Julkiset paikat eivät kiihota minua enkä niin missään nimessä haluaisi tulla nähdyksi, mutta pantua on tullut autossa (ehkä noin miljoona kertaa), erinäisissä pusikoissa, parvekkeella, verkkokellarissa, rannalla yöllä, ravintoloiden vessassa ja backstagella (jossa oli aika paljon porukkaa) sekä joitakin kertoja jossain villimpien (ei kuitenkaan kinky-) bileiden nurkassa. Näkyminen ei siis kiinnosta, mutta näköjään ei vaan pysty hillitsemään itseään :D

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #9 : 17.06.2011, 23:23 »
Olen selkeästi ihan äärikonservatiivinen ja rajoittunut koska mun extremein kokemus on junan vessa vuodelta kivi ja keppi, panemisen suhteen. Ja yksi masturbointikerta vuonna kivi ja keppi työpaikalla. *virittää viattomuuden sädekehän*
 :o

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #10 : 18.06.2011, 12:25 »
Minäkään en ole junan vessaa kummemmassa paikassa pannut. Sekin oli tosi hankalaa, eikä tapahtumana erityisen nautinnollinen. Ajatus oli toki kaunis.

Kerran panin metsässä, mutta kumppanilla meni muurahaisia persvakoon, joten ei ollut hyvä sekään.

Kyllä sänky on paras paikka perusseksiin.

Masturbointia tuli joskus nuorempana harjoitettua ulkosalla. Kiinnijäämisen riski lisäsi kiihotusta. Nyt melko hiljattain kokeilin sitä taas pitkästä aikaa, mutta ei siitä enää mitään tullut. Kiinnijääminen pelotti.

Kyllä oma koti on paras paikka runkkaamiseen.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #11 : 18.06.2011, 15:58 »
. Kiinnijäämisen riski lisäsi kiihotusta. Nyt melko hiljattain kokeilin sitä taas pitkästä aikaa, mutta ei siitä enää mitään tullut. Kiinnijääminen pelotti.

Kyllä oma koti on paras paikka runkkaamiseen.

Itsekin olen huomannut että mitä vanhemmaksi olen tullut sitä vähemmän mua kiihottaa mikään "julkinen" toiminta tahi kiinnijäämisen pelko. Oma koti tahi muu suljettu tila on jees.  8)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #12 : 19.06.2011, 08:36 »
Itse olen aika exhibitionistinen luonne niin onhan noita tullut kokeiltua. Osa jää varmasti pois listalta, niistä on niin kauan. Yleisimmin jossain baarin tai kaupan (esim. Citymarket) wc:ssä. Joskus poke on tullut keskeyttämään hommat. Hautausmaalla, järvessä (vedessä), kylpylöissä (altaassa, anteeksi kanssaihmiset!), autossa sisällä ja konepellillä (kerran joku rekka ajoi viereen levähdyspaikalla kun olin jalat kohti taivasta...). Kerrostalon parvekkeella (saatiin aplodit alhaalta). Kinkybileissä pöydällä "yleisön" edessä ja testasin "panokonetta" samalla kertaa. Muuten en ole koskaan masturboinut julkisilla paikoilla. Ehkä se on enemmän miesten juttu..?

Keskitysleirin jätin väliin tällä viikolla kun täällä tuli siitä sanomista. Suutelua ja kädestä pitämistä rajumpaa ei Dachaussa tapahtunut... Paikkoja olisi kyllä ollut. Mutta eipä nyt ollut mitään pakottavaa tarvettakaan.

Lisäys:
metsässä mättäällä - liikaa itikoita!
edellisen miehen työpaikalla - kopiokoneellakin oli käyttöä (tiedetään, nyt vanhempana hävettää!)

Itsekin olen huomannut että mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän noita julkisia paikkoja tulee käytettyä.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2011, 12:59 kirjoittanut LiseCohen »

Smooth

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #13 : 19.06.2011, 08:51 »
Ihmettelen tuota intoa paneskella yleisissä vessoissa. Olen aikanaan duunin puolesta nähnyt moniakin ravintolavessoja ja yksikään niistä ei ole kovin kiihottava, päinvastoin, ovenkahvoja kosketin vaan sormipäillä ja kädet tuli pestyksi ihan kyynärpäitä myöten. Mutta kyllä yhteen tiettyyn erityisen suosittuun vessakoppiin tuli tilatuksi teräksinen vessäpytty kun kahden viikon sisällä käytännössä pantiin palasiksi kaksi normimallia. Kuulemma on edelleen ehjä...ja käytössä.

Taidan olla niin vanha kääkkä ja niin snobi, ettei julkinen homma kovin paljon kiinnostaa eikä kiihottaa. Turvallisessa tilassa (enkä sano tietenkään, että kotona) asiatoimitus on paljon mukavampi, ei mitään ulkopuolista häiriötä. Olkoot siis luonnossa, rantavedessä, hiekkarannalla, hotellissa, (ex)anoppilassa tai himassa. Siis kutakuinkin valvotut olosuhteet :).

Mastruboinnin kanssa on taas näin, että sitä ei tule kovin paljon harrastetuksi mutta kun kävin vielä solkussa, sitten sieltä ei päässyt pois mastruboimatta. Se oli siis ihan sisäänrakennettu toiminto. Hyvä ettei kello kilkahtanut neljännen minuutin kohdalla.

Queena

  • Vieras
Vs: Missä olet masturboinut tai harrastanut seksiä??
« Vastaus #14 : 19.06.2011, 10:55 »
Olen samoilla linjoilla smoothin kanssa..en kyllä ymmärrä julkisia vessoja paikkoina lainkaan. En ole koskaan kokeillut enkä kokeile. Minulle on jo monessa vaikeaa köydä ihan pissalla, ja käsiä tosiaan pestään kyynärpäitä myöten, ja sen jälkeen ovenkahvat availlaan paperi käden suojana..jossain ravintoloissa on tosin oikein mukavat wc tilat ja niissä käy asioilla oikein mielellään, en kuitenkaan lähtisi niissäkään seksiä harrastamaan.