Kirjoittaja Aihe: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?  (Luettu 61088 kertaa)

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #45 : 02.10.2012, 19:13 »
kettu oli vähän aikaa sitten Masterin kanssa etelässä ja siellä Espoon sellossa oli semmonen pehmeä alue. Kengätön ja täynä tyynyjä. Tulipa mieleen harrasta brutaali anaaliseksi siellä kettu sidottuna. Master sanoi jos sitten tulisi vartija, Hän voi ilmoittaa vartijalle että on kengätön alue  :))

st_barbara

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #46 : 02.10.2012, 19:43 »
Rammsteinin keikalla, jossain lavan lähellä suojaisassa paikassa näkymättömissä muilta. Rajua, alistavaa, kovakouraista seksiä.
Okei, ehkä joku muukin saksankielinen raskas musiikki menis.

Jep, tämä olisi -aivan upeaa- !!! Mä menen jo johonkin "flow":n heidän musasta ja ajatuksesta sessiosta  :))

Täytyy myöntää, että olen unissani ollut useasti sessioimassa ja Till Lindemann on tullut geimeihin mukaan  ;)
..mutta tuossa tuskin olen kovinkaan ainutlaatuinen tai edes kinky saatika pervo  >:D

 :-\ mä haluaisin kesällä mökillä  :-[ en ole koskaan sessioinut kesällä mökillä.... en kyllä talvella tai syksylläkään mökillä  :-[

aika surkea mun kohtalo *sigh* ....
vaan onpahan mitä odottaa  >:D

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #47 : 02.10.2012, 20:39 »
Tosi hyviä ideoita on tullut, mutta sen verran mä olen pervo, että jos paikkaan liittyy jotain kirkollista, mä saan siitä kiksejä. Arkkipiispan takapihalla on jo peuhattu, mutta houkuttelisi tehdä vaikka kirkkoherran työpöydällä, kirkon sakastissa, urkuparvella, seurakunnan leirikeskuksen ulkoalttarilla... varmaan tajusitte jo pointin...

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #48 : 02.10.2012, 20:48 »
Tosi hyviä ideoita on tullut, mutta sen verran mä olen pervo, että jos paikkaan liittyy jotain kirkollista, mä saan siitä kiksejä. Arkkipiispan takapihalla on jo peuhattu, mutta houkuttelisi tehdä vaikka kirkkoherran työpöydällä, kirkon sakastissa, urkuparvella, seurakunnan leirikeskuksen ulkoalttarilla... varmaan tajusitte jo pointin...

Ja sitten runkataan kastemaljaan

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #49 : 02.10.2012, 21:50 »
Tosi hyviä ideoita on tullut, mutta sen verran mä olen pervo, että jos paikkaan liittyy jotain kirkollista, mä saan siitä kiksejä. Arkkipiispan takapihalla on jo peuhattu, mutta houkuttelisi tehdä vaikka kirkkoherran työpöydällä, kirkon sakastissa, urkuparvella, seurakunnan leirikeskuksen ulkoalttarilla... varmaan tajusitte jo pointin...

Ja sitten runkataan kastemaljaan

ja vieläpä kesken kastajaisten; kas siinä ylipervo tempaus.  ;D

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #50 : 02.10.2012, 21:56 »
Tosi hyviä ideoita on tullut, mutta sen verran mä olen pervo, että jos paikkaan liittyy jotain kirkollista, mä saan siitä kiksejä. Arkkipiispan takapihalla on jo peuhattu, mutta houkuttelisi tehdä vaikka kirkkoherran työpöydällä, kirkon sakastissa, urkuparvella, seurakunnan leirikeskuksen ulkoalttarilla... varmaan tajusitte jo pointin...

Ja sitten runkataan kastemaljaan

ja vieläpä kesken kastajaisten; kas siinä ylipervo tempaus.  ;D

Niin, niin. Perhe tule sisään, vauva kädesänsä, ihmiset katsovat niille, pappi kävelee kohti maljaan, ja sitten... Kuminen äijä siellä runkkaa. Voi, olisi kyllä ihan hauska näkee koko sakin naamat.

perapervo

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #51 : 02.10.2012, 22:21 »
Tää varmaan monen fantasia, enkä jaks lukee koko ketjua.
Masturbointi siten että nainen katselee ja määräilee tahtia :P

Alina

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #52 : 02.11.2014, 13:50 »
Rammsteinin keikalla, jossain lavan lähellä suojaisassa paikassa näkymättömissä muilta. Rajua, alistavaa, kovakouraista seksiä.
Okei, ehkä joku muukin saksankielinen raskas musiikki menis.

Jep, tämä olisi -aivan upeaa- !!! Mä menen jo johonkin "flow":n heidän musasta ja ajatuksesta sessiosta  :))

Täytyy myöntää, että olen unissani ollut useasti sessioimassa ja Till Lindemann on tullut geimeihin mukaan  ;)
..mutta tuossa tuskin olen kovinkaan ainutlaatuinen tai edes kinky saatika pervo  >:D
--

Samat sanat! Ja nimenomaan Rammsteinin musiikkia! Ah! :love:

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #53 : 02.11.2014, 15:14 »
Kirjastossa.  O:-)

X-Myster

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #54 : 02.11.2014, 17:18 »
Seksiä monessakin paikassa! Masturboidan en välttämättä missään (enää) ::)

hellävetoketju

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #55 : 03.11.2014, 08:15 »
 >:D jos mä muistiani pengon ja menen villiin Stadia asumis alkaani puhutaan kun hellä oli nätti ja pirullisen viaton teiniiän just hylännyt niihin silloisen kundi kamun kanssa runkailtiin Linnanmäen maailman pyörässä sen pyöriessä tuli blowjobit tutuksi ihan tuli vaan tuol aiempaa joku narri haikail enterprise kokemusta niin hellä penkoi dementistä muistiaan   hmmm leffateaterissa blowjopsin sai edellinen eksä hmmm rammestei juu olisi hienoa mutta mä haluisin oonkohan mä nyt liian pervo jos sanon haluaisin olla viimeinen nainen jonka kanssa Alice Cooper oli seksuaalisessa aktissa eli nussi hmmm O.o

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #56 : 03.11.2014, 13:14 »
Vitsi mä oon taas erilainen nuori.
Mä mietin tätä ketjua monta päivää että hä, mä en oo ikinä kiinnostunu mistään paikasta tuolleen.
Ja koska olen hyvin äkäinen kukkahattuvanhapiikatäti niin kaikki julkisilla paikoilla tapahtuvat seksuaalijutut ovat niin superhyi etten voi edes ajatella sellasia ilman että alkaa oksettaa. Luin tätä ketjua oikeasti pahoinvoivana.

Tosin, ainoa paikka (muu kuin yksityisasunto omassa rauhassa) jota olen miettinyt on työpaikka. Mutta siinä pitäisi olla sitten myös se kumppani työpaikalta. Ei mua se paikka hotsita as such niin että raahaisin ulkopuolisen meidän toimistolle panemaan.

pedro_

Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #57 : 03.11.2014, 14:06 »
Naistenvaatekaupan sovituskoppi.
Valtiattareni valitsisi vaatteet kaupan puolelta,  veisi mut koppiin ja puetuttaisi vaatteet minun päälle ja pakottaisi masturboimaan  8)

tiltu

Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #58 : 03.11.2014, 15:55 »
Suihinotto vaatekaupan sovituskopissa.
Tätä on muutaman kanssa suunniteltukin. Menemme vaatekauppaan ostamaan "pojalle" vaatteita ja huolehtiva äiti tunkee tietysti samaan sovituskoppiin pahat mielessään. Ikävä kyllä että hyvin istuvia housuja ei tästäkään kaupasta löytynyt:)

Riverlady

  • Vieras
Vs: Missä haluaisit harrastaa seksiä tai masturboida?
« Vastaus #59 : 03.11.2014, 16:02 »
Niin, niin. Perhe tule sisään, vauva kädesänsä, ihmiset katsovat niille, pappi kävelee kohti maljaan, ja sitten... Kuminen äijä siellä runkkaa. Voi, olisi kyllä ihan hauska näkee koko sakin naamat.

R E P S  ;D

Oma toivepaikkani harrastaa seksiä olisi New York, koska asuin siellä kerran 2 kk putkeen eikä seksiä ollut yhtään, ei soolona, duettona eikä mitenkään. Se city on parempaa kuin seksi, emmä sillä, mutta asia jäi silti hieman kaivelemaan.