Kirjoittaja Aihe: Onko pervous periytyvää?  (Luettu 3165 kertaa)

kingrat

  • Vieras
Onko pervous periytyvää?
« : 03.03.2017, 08:18 »
Otsikon kysymys alkoi askarruttaa, kun viime yön unettomina tunteina "vakoilin" jälkikasvujeni elämää.
Mielestäni emme ole tällä saralla "kasvattaneet" lapsiamme lainkaan, meillä rakkaani kanssa on kolme "aikuista" lasta, jotka kaikki omaavat some-elämänsä mukaan erilaisia pervopiirteitä  ???
Olisiko noin suunnilleen-ikätovereilla tai niillä lapsukaisilla jotain tähän annettavaa?
Minä 56v master, lapset tytär 32v, ilmiselvästi bi/switsch...pojat 30v ja 26v mastereita molemmat.................

Toivottavasti omat kakarat ei ole tällä ja ala antaa ohjeistusta  >:D

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 657
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #1 : 03.03.2017, 08:35 »
Otsikon kysymys alkoi askarruttaa, kun viime yön unettomina tunteina "vakoilin" jälkikasvujeni elämää.

Espoon miitithän on melkoinen perhetapahtuma..


kingrat

  • Vieras
Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #2 : 03.03.2017, 08:52 »
Täältä "böndeltä" en ota tuohon kantaa!  ;D

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 606
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #3 : 03.03.2017, 09:16 »
Mulla on 2 pikkulasta. Toinen vyöllä tai köydellä tulee mun jalkoja sitomaan, hyvin keskittyy työhönsä. Toinen haistelee mun nahkahanskoja. Pitääkö olla huolissaan?  ???

kingrat

  • Vieras
Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #4 : 03.03.2017, 09:33 »
Mulla on 2 pikkulasta. Toinen vyöllä tai köydellä tulee mun jalkoja sitomaan, hyvin keskittyy työhönsä. Toinen haistelee mun nahkahanskoja. Pitääkö olla huolissaan?  ???

Kasvatus siis hyvällä alulla  ;D

Itse mietin, että onko joku mennyt totaalisesti pieleen, vai toisaalta ihan kohdalleen  ::)
.............menee antamaan nartulle lisää mömmöjä, että pysyy tajuttomana  ;)

Jouha10

  • Vieras
Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #5 : 03.03.2017, 09:36 »
Mun nuorempi tyttöni vastaa käskyyn viedä roskat roskikseen "Kyllä herrani". Tarhaikäsen viattomalla kirkkaudella...

kingrat

  • Vieras
Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #6 : 03.03.2017, 10:22 »
 ;D ihastuttavaa

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #7 : 03.03.2017, 10:55 »
Omat vanhempani vaikuttavat kyllä täysin vaniljaisilta. Toisaalta voisivathan he vain olla visusti kaapissa, mutta ei vain tuu sellaisia kinkyfiiliksiä, kuten joistakin kaapissa olevista kinkyistä tulee.

Siskostani taas en ole ihan varma. Joskus huomasin siskoni selaavan kännykkäänsä ja aivan kuin olisin huomannut hänen saaneen linkin/kuvan, jossa olisi ollut latex/pvc-vaate. En saanut tarkemmin selvää kuvasta, mutta minun silmiini se näytti juuri joltain pvc-tyyppiseltä vaatteelta. Tämähän ei toki kai kertoisi vielä mitään, voisihan vaniljaihminenkin selata pvc-vaatteiden kuvia, mutta herätti silti mielenkiintoni.  8) Harmi kun siskoni kanssa emme ole puhuneet seksistä niin paljon, että voisin asiaa häneltä noin vain kysyä.

Ehkä kinkyys on joidenkin kohdalla perinnöllistä ja joidenkin ei? Mene ja tiedä.
« Viimeksi muokattu: 03.03.2017, 14:33 kirjoittanut Perhonen89 »

Tiivitaavi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 654
  • Karkkikauppakytkin.
  • Galleria
Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #8 : 03.03.2017, 11:11 »
Olisiko mahdollista että pervous periytyis geeneissä peittävästi eikä vallitsevasti?
« Viimeksi muokattu: 03.03.2017, 13:50 kirjoittanut Tiivitaavi »

kingrat

  • Vieras
Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #9 : 03.03.2017, 11:40 »
Kuka näistä tietää  :)
Kolme jälkeläistä ja kolme vastaansanomatonta pervoa, pelottavaa  ;D

NonProphet

Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #10 : 03.03.2017, 11:53 »
Isäni antoi mulle perintönä O:n Tarinan joskus varhaisteininä, oli vissiin tajunnut mun taipumukset.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #11 : 03.03.2017, 12:05 »
Subigeenit periytyy varmaan resessiivisesti ja domigeenit dominoivasti.

kingrat

  • Vieras
Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #12 : 03.03.2017, 12:36 »
 ;D

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #13 : 03.03.2017, 12:41 »
Omasta periytyvyydestä en olisi niinkään varma. Mutta jälkikasvua kun katselee, siltä se vahvasti näyttää. Sieltä tuntuisi tulevan sellainen D-sukupolvi, että musta tulee vielä se perheen nössö.  ;D Ihan hyviä noista kai tulee, kunhan saa konsensuaalisuutta iskostettua.

Diegen

  • Vieras
Vs: Onko pervous periytyvää?
« Vastaus #14 : 03.03.2017, 13:54 »
On vaikea sanoa kuinka suuri osuus geeneillä on verrattuna ympäristöön, joka mahdollistaa sopivan harjoittelukentän. Nm kolmen dominoivan kanssa automatkalla. Kovasti nuo nuoremmat perheen jäsenet harjoittelevat toisillaan valtasuhteita, sitomista ja hyvin osaavat lukea tilanteita. Vanhempien tehtävä on opettaa lapsistaan yhteiskuntakelpoisia, tietämättömyys saa aikaan pelkoja ja syrjintää. Niitä heikompiakin puolia tulisi kehittää ja saada sanat tunteilleen ja rajat tekemisille.

Minulla on veli, joka on dominoiva pehmeä sadisti ja sisko joka on pilkunnussija (dominantti, joka ei tiedä olevansa pervo) ja vapaamieliset vanhemmat ja epämääräiset perhesuhteet johtuen polygeeneistä ;-).