Kirjoittaja Aihe: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?  (Luettu 20262 kertaa)

Masoch

  • Vieras
Kyselen tämmöistä, koska minun kinkymieltymykseni, vaikka ne eivät ole erityisen rankat, ovat kuitenkin ainoat seksuaaliset mieltymykseni. Tavallisen seksin suhteen olen aseksuaali.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #1 : 18.07.2016, 19:45 »
Tässä tulee taas esiin se, että mikä on vaniljaa ja mikä ei? Itse olen kyllä harrastanut myös kinkyjen kanssa sellaista vaniljaista seksiä, johon ei ole esimerkiksi liittynyt mitään sidottuna olemista tms, mutta oikeastaan näissäkin seksikerroissa on aina jollain tapaa ollut nähtävissä ja aistittavissa se, että toinen on D. Vaikka ihan jo sillä, että kumppani on ilma mitään lupia kyselemättä ottanut mua hiuksista kiinni ja vaihtanut mut toiseen asentoon.

Mutta jos omia seksimieltymyksiäni mietin, niin eipä vanilja enää juuri maistu. Toki ihan perus rakastelu on kivaa erityisesti parisuhteessa, mutta siihenkin on kiva ja helppo ujuttaa niitä valta-asetelmia mukaan. :) Ja rakastelun ei mun mielestä oo mikään vaniljoiden yksinoikeus ja sellainen asia, jota kinkyt ei vois harrastaa.

Masoch

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #2 : 18.07.2016, 19:47 »
Aivan, en ole rakasteluun koskaan kyennyt, kiihotun vain D/s-leikeistä, painista naisen kanssa yms.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #3 : 18.07.2016, 20:19 »
Eikös tätä sivuavia ketjuja ole parikin no vastataan silti kun olen Masoch nickin kanssa hyvin samoilla linjoilla.

vaniljaa on paneskelu jos sitä ennen on 3 tunnin sm sessio se on Hottia ja pano sitten pakkopullaa =)

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #4 : 18.07.2016, 20:41 »
Mun mielestä genitaalien hinkuttaminen genitaaleilla on vähän tylsää. Vertaisin sitä siihen, että tarjolla on kolme ruokalajia kivassa ravintolassa tai korillinen ranskiksia. Ei vaniljaseksi mitään kryptoniittia mulle sentään ole, mutta ei vaan oikein maistu. En tiedä miten vaniljaiseksi seksiksi runkkaaminen lasketaan, mut oma käsi paras käsi siinäkin. Saan niin isot kiksit kepillä hakkaamisesta, että oon varmaan siks tullut impotentiksi. :-[

Feird

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #5 : 18.07.2016, 20:47 »
Kyllä tavallinen paneminenkin kivaa on mutta aika tylsää. Mielummin jotain muutakin kun vaan perus penetraatiota, ei siitä yksinään kauheasti saa kiksejä.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #6 : 18.07.2016, 20:57 »
Samoilla linjoilla kahden edellisen kanssa. >:D Pelkkä penetraatioseksi/orgasmi ei ole minulle päätarkoitus. Ja jos orgasmin haluaa saada niin eiköhän oma käsi on siihen paras väline niin miehillä, naisilla kuin muunsukupuolisillakin (ja kyllä, se on myös seksiä, missään ei sanota että seksiin tarvitaan joku tietty määrä ihmisiä).

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #7 : 18.07.2016, 21:27 »
Määhän en muuta harrastakaan kun vaniljaa.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #8 : 18.07.2016, 22:04 »
Tähän ei ihan helposti olekaan tyhjentävää vastausta. Kun vaniljaseksi tuppaa olemaan vaniljan kanssa tappavan tylsää, mutta kinkyn kanssa ei.

DeepThroatLover

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #9 : 19.07.2016, 11:40 »
Sinänsä vaniljaseksissä ei ole mitään muuta vikaa kuin alituinen tunne siitä, että jotain puuttuu. Tietenkin se riippuu paljon siitä, kenen kanssa sitä harrastaa, kuten Ailouna yllä kirjoitti.

Tietoisuus siitä, että aktissa on niin paljon rajoituksia tappaa mielenkiinnon. Oma mielikuvitukseni laukkaa jatkuvasti vaniljassa, haluaisin tehdä sitä ja tätä ja tuota vain tajutakseni, että toisen rajat on perusasennoissa yms.

Tylsintä ikinä.

Rara

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #10 : 19.07.2016, 14:08 »
Tavallinen seksi ei kyllä vaan kauheammin itseäni kiinnosta.
Tai tarkennetaan että se perus penetraatio on kyllä niin hohhoijjaa ollut kauan :-\ Suihinotosta tykkään, se kun saa toisen tulemaan on aina mieluisaa.
Pitkässä suhteessani jouduin pohtimaan itseäni ja itsekseni että "mikä minussa on vialla kun ei kiinnosta".

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #11 : 19.07.2016, 14:28 »
Jos kurkkupanot lasketaan vaniljaksi niin kyllä tykkään siitä ihan hemmetisti. Anaali ei kauheasti kiinnosta ja vaginapenetraatio on joskus harvoin kivaa.

Klassikkofilmi Deepthroatissahan oli päähenkilönä just semmoinen nainen, että mikään muu seksi kuin suihinotto ei kiihottanut, koska G-piste oli hänellä nielussa. Ymmärrän kyllä häntä oikein hyvin.

Tuomas

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 190
  • Haisuli
  • Galleria
    • FetLife
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #12 : 19.07.2016, 15:00 »
Vanilija on mun ei-listalla (neuvoteltavissa, ehkä) :D

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #13 : 19.07.2016, 15:13 »
Mä kaipaan kyllä ihan sitä perinteistä penetraatioseksiäkin. Mutta on sitä sitten maustettava. Pelkkä sisään-ulosliike ei riitä. Kuristamista ja puremista, sekä muutenkin kovakouraista menoa.
Eli ei, ihan tavallinen pehmeä ja hempeä vaniljaseksi ei vaan kiinnosta enää, eikä se anna mitään. Ei edes sitä orgasmia.

steward

Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #14 : 19.07.2016, 15:22 »
Jotta tähän voisi vastata, pitää pilkkoa sitä vaniljaseksiä ensin osiin:

- Suutelu ja hiplailu :love:

- Sängyssä kieriskeleminen ja kouriminen kauttaaltaan :love:

- Vartalon nuoleminen ja näykkiminen :love:

- Suuseksi puolin ja toisin eri asennoissa :love:

- Kiinni sidottuna oleminen, naisen ollessa päällä läpsäyttelemässä avareita, samalla kertoen, miten häntä kiihottaa pelkkä ajatus punaiseksi piiskatusta pepustani niin paljon, ettei osaa päättää, ryhtyykö seuraavaksi ratsastamaan vai hakeeko kaapista sydän-raipan :love: Eiku nyt se vaniljaseksi taisi loppua jossain kohtaa :o

-----
Eli suuri osa niin vaniljaa kuin vähemmän vaniljaa on kivaa jos molemmat ovat aktiivisia ja nainen on silleen ihanan päällekäyvä.

Sen sijaan sellainen vaniljan muoto, joka on kovasti penetraatiokeskeistä ja pyörii vielä just lähetyssaarnaamisen ympärillä -->ei aivan minun palani kakkua.