Kirjoittaja Aihe: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?  (Luettu 20256 kertaa)

DeepThroatLover

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #15 : 19.07.2016, 15:55 »
Jos kurkkupanot lasketaan vaniljaksi niin kyllä tykkään siitä ihan hemmetisti. Anaali ei kauheasti kiinnosta ja vaginapenetraatio on joskus harvoin kivaa.

Klassikkofilmi Deepthroatissahan oli päähenkilönä just semmoinen nainen, että mikään muu seksi kuin suihinotto ei kiihottanut, koska G-piste oli hänellä nielussa. Ymmärrän kyllä häntä oikein hyvin.

Täydellinen nainen  >:D

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #16 : 19.07.2016, 16:00 »
Mä kaipaan kyllä ihan sitä perinteistä penetraatioseksiäkin. Mutta on sitä sitten maustettava. Pelkkä sisään-ulosliike ei riitä. Kuristamista ja puremista, sekä muutenkin kovakouraista menoa.
Eli ei, ihan tavallinen pehmeä ja hempeä vaniljaseksi ei vaan kiinnosta enää, eikä se anna mitään. Ei edes sitä orgasmia.

Isrikan kanssa samoilla linjoilla. Olen nyt varmaan huono kinky jonkun mielestä nyt, mutta kyllä, kaipaan sitä normi yhdyntääkin. Mutta maustettuna toki, oli se sit kuristamista, puremista, raapimista, tukasta riuhtomista yms

submit

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #17 : 19.07.2016, 16:06 »
Mä kaipaan kyllä ihan sitä perinteistä penetraatioseksiäkin. Mutta on sitä sitten maustettava. Pelkkä sisään-ulosliike ei riitä. Kuristamista ja puremista, sekä muutenkin kovakouraista menoa.
Eli ei, ihan tavallinen pehmeä ja hempeä vaniljaseksi ei vaan kiinnosta enää, eikä se anna mitään. Ei edes sitä orgasmia.

Isrikan kanssa samoilla linjoilla. Olen nyt varmaan huono kinky jonkun mielestä nyt, mutta kyllä, kaipaan sitä normi yhdyntääkin. Mutta maustettuna toki, oli se sit kuristamista, puremista, raapimista, tukasta riuhtomista yms
No, mä sitten ehkä olen vähemmistössä, mutta mulle (penetraatio)seksi Dominoivan kanssa rakkaussuhteessa voi oikein hyvin olla välillä myös ihan sitä romanttista ja hellääkin seksiä. Ymmärrän kyl hyvin, että kaikki ei saa ns. panemisesta mitään, mutta mulle se kyllä toimii samalla tavalla suhteen vahvistajana ja hyvän olon tuottajana kuin vaniljoillekin.

submit

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #18 : 19.07.2016, 16:11 »
Lisäys edelliseen: mulle pelkkä paneminen jonkun randomin kanssa ei tuota mitään kiksejä. Asiasta oon joskus melkeinpä kateellinen heille, jotka voivat ottaa seksin seksinä, ilman sen kummempia tunteita. Mulle se ei onnistu. Kokeiltu kyl on.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #19 : 19.07.2016, 16:14 »
Lisäys edelliseen: mulle pelkkä paneminen jonkun randomin kanssa ei tuota mitään kiksejä. Asiasta oon joskus melkeinpä kateellinen heille, jotka voivat ottaa seksin seksinä, ilman sen kummempia tunteita. Mulle se ei onnistu. Kokeiltu kyl on.

Sama juttu. Ja kinkyn kanssa se vaniljaseksikin tuntuu hyvältä, mutta pelkän vaniljan kanssa vaniljaseksi tuntuu tylsältä. :D

Marimintti

Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #20 : 19.07.2016, 16:27 »
Vanilja eivätkä vaniljat ole kiinnostaneet vuosiin. Vähän se rajoittaa seuranhaussa, mutta toisaalta löytyy itselle paremmin sopivia ihmisiä kun on tämä "rajoite".

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #21 : 19.07.2016, 16:52 »
Mä tykkään Vaniljasta. Ihana nainen, vaikkei vielä olla tavattukaan.  :love:

Miten sitten taas vaniljan kanssa, seksin siis... Niin välillä se menee. Välillä kaipaa hellyyttä ja hyväilyä. Tosin, jos kumppani sanoo:"Vie sie, mie vikisen", niin well... There goes my hard on.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #22 : 19.07.2016, 17:36 »
No jaa, vaikea sanoa. Siitä ihan vaniljaa ei oo niin pitkään aikaan tullu harrastettua. Ku siihen tarttis sen ihan vaniljan. Ja suhteessa taas jos on fixatut osat niin se ihan vaniljakaan ei oo vaan vaniljaa.
Pitäs siis varmaan kokeilla et tietäis, mut sama 'ongelma' ku submitilla; en harrasta randomeita, ei nappaa.

steward

Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #23 : 19.07.2016, 18:16 »
Miten sitten taas vaniljan kanssa, seksin siis... Niin välillä se menee. Välillä kaipaa hellyyttä ja hyväilyä. Tosin, jos kumppani sanoo:"Vie sie, mie vikisen", niin well... There goes my hard on.

Minä en ole noin ehdoton. Voin viedä kerran. Ja miksei toisenkin. Mutta jossain vaiheessa täytyy vaihdella, pelkissä D:n saappaissa astelu ei maistu.

Mutta jos taas nainen sattuisi viihtymään pelkästään ohjaksissa, niin.. well.. O:-)

Minulla toisen osapuolen persoona on määräävä tekijä. Jonkinlaisen ihastumisenhan täytyy syttyä ennen kuin mitään tapahtuu. Sitten kun ihastuminen on syttynyt, minulla alkaa mahanpohjassa lennellä ihan eriväriset perhoset riippuen siitä, istuuko vastapäätä kokeilunhaluinen vanilja, Domina vai jotain siltä väliltä. Pidän monipuolista koteloviljelmää rikkautena :)

steward

Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #24 : 19.07.2016, 18:33 »
Ketjussa näköjään osa tarkoittaa vaniljalla/ei-vaniljalla seksuaalisia tekoja sinänsä, osa taas suhteen suuntautuneisuusluokitusta  :)

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #25 : 19.07.2016, 18:57 »
Ketjussa näköjään osa tarkoittaa vaniljalla/ei-vaniljalla seksuaalisia tekoja sinänsä, osa taas suhteen suuntautuneisuusluokitusta  :)

Aloittaja puhui seksuaalisista mieltymyksistä ja seksistä, niin itse ainakin oletin tarkoitettavan siis seksiä. Vaniljasuhteita ja muita suhteiden muotoja on käsitelty monissa muissa ketjuissa.

No jaa, vaikea sanoa. Siitä ihan vaniljaa ei oo niin pitkään aikaan tullu harrastettua. Ku siihen tarttis sen ihan vaniljan. Ja suhteessa taas jos on fixatut osat niin se ihan vaniljakaan ei oo vaan vaniljaa.
Pitäs siis varmaan kokeilla et tietäis, mut sama 'ongelma' ku submitilla; en harrasta randomeita, ei nappaa.

Mä kokeilin joku puoltoista vuotta sitten, ihan sellaisen tyypin kanssa, josta jopa pidin ja jonka kanssa tullut ennenkin touhuttua, ennen kuin löysin tämän maailman. Ei olisi kannattanut pilata muistoja. Ei se vaan toimi enää.

Mä pystyin aiemmin jopa harrastamaan seksiä seksin vuoksi, täysin ilman tunteita. Nyt ei sekään touhu enää nappaa. "Mun seksielämä on pilattu!" ;D

koo

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Dirty South
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #26 : 19.07.2016, 20:31 »
Oletin jonkun aikaa etten enää hirveästi syty pelkästä vanilijasta, mutta olin tämän suhteen väärässä. Näemmä vanilija vaatii osaltani tunteita kumppania kohtaan ja kun näitä tunteita löytyy, niin kyllä pelkkä vanilijakin sujuu mainiosti. Tietysti vinoutuneena otuksena tykkään vanilijaakin toki maustaa samalla tavoin kuin muutamat edelliset vastaajat ovat maininneet. Kumppanin tukasta vetäminen, kuristaminen tai muut vastaavat mausteet lisäävät minun kiksejäni kummasti.

Sessiointiin taas pystyn huomattavasti vähemmillä tunteilla kuin vanilijaan. Itselleni valta kumppania kohtaan antaa sen verran paljon kiksejä, että pelkkä sessiointi sujuu vallan mainiosti vaikka kumppania kohtaan ei olisikaan hirveän suuria tunteita. En kuitenkaan ihan kenen tahansa kanssa pysty sessioimaan, vaan jonkinlaista kemiaa siihenkin vaaditaan. Kemiaa vaan tarvitsee olla vähemmän kuin pelkässä vanilijassa.

Ja vastauksena ketjuna aloittajalle pidän vanilijasta toisinaan kunhan kumppani on oikea  ;)

Kore

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #27 : 19.07.2016, 20:32 »
Ennen tämän maailman tietoista löytämistä seksi ei vaan tuntunut oikein miltään, vähän ällöttävältä useimmiten. Sittemmin olen muutamaan kertaan vaniljaa vaniljamiehen  kokeillut eikä tilanne ollut muuttunut miksikään. Ja oikeasti olivat ihmisinä aivan ihania, sellaisia, joihin ennen maailmassa olisin rakastunut suinpäin. Ei menon aina aivan hooceetä tarvitse olla (vaikka se toki suotavaa olisikin  ::) ) mutta kyllä se tietty asetelma vaan on oltava, että homma toimii.
Eli liirumlaarumin jälkeen joudun toteamaan, että ei, en taida pitää vaniljasta ollenkaan.

timberman

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #28 : 19.07.2016, 20:51 »
Puhtaan/pelkän vanilijan jälkeen tympäisee lähes aina, orgasmin jälkeen tulee "tässäkö tämä taas oli" olo.
Tämä voi tietysti johtua bdsm:n puutteesta ja kaipuusta.

Kunnon session jälkeen olo on taas rentoutunut ja "tyytyväinen".

Radien

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #29 : 19.07.2016, 20:58 »
Siitä on yli vuosikymmen kun olen viimeksi harrastanut seksiä, jonka voidaan määritellä vaniljaksi. Hellää rakastelua ilman lisävarusteita toki, mutta olen suhteellisen varma että jos suuseksin aikana pissaa toisen suuhun niin seksi ei taida olla vaniljaa... Jotenkin ajatus hellästä ja tunteikkaasta rakastelusta ilman mitään pervouksia tuntuu oudolta. Elokuvien rakastelusessiotkin herättää lähinnä hämmennystä.