Kirjoittaja Aihe: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?  (Luettu 20260 kertaa)

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #30 : 19.07.2016, 21:01 »

Sessiointiin taas pystyn huomattavasti vähemmillä tunteilla kuin vanilijaan. Itselleni valta kumppania kohtaan antaa sen verran paljon kiksejä, että pelkkä sessiointi sujuu vallan mainiosti vaikka kumppania kohtaan ei olisikaan hirveän suuria tunteita.


Tuossa se olennainen.

Siloposki

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 725
  • Nauttii omistettuna olemisesta
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #31 : 21.07.2016, 12:12 »
Jotta tähän voisi vastata, pitää pilkkoa sitä vaniljaseksiä ensin osiin:

- Suutelu ja hiplailu :love:

- Sängyssä kieriskeleminen ja kouriminen kauttaaltaan :love:

- Vartalon nuoleminen ja näykkiminen :love:

- Suuseksi puolin ja toisin eri asennoissa :love:

- Kiinni sidottuna oleminen, naisen ollessa päällä läpsäyttelemässä avareita, samalla kertoen, miten häntä kiihottaa pelkkä ajatus punaiseksi piiskatusta pepustani niin paljon, ettei osaa päättää, ryhtyykö seuraavaksi ratsastamaan vai hakeeko kaapista sydän-raipan :love: Eiku nyt se vaniljaseksi taisi loppua jossain kohtaa :o

-----
Eli suuri osa niin vaniljaa kuin vähemmän vaniljaa on kivaa jos molemmat ovat aktiivisia ja nainen on silleen ihanan päällekäyvä.

Sen sijaan sellainen vaniljan muoto, joka on kovasti penetraatiokeskeistä ja pyörii vielä just lähetyssaarnaamisen ympärillä -->ei aivan minun palani kakkua.
Helvetti, tämähän on suoraan kuin minun ajatukset, mutta selkeämmin esitettynä.
Kiusoittelu <-->penetraatio mausteilla, kaikki tuolta väliltä toimii...mutta perus hydrauliikka ilman mitään ei kiinnosta

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #32 : 21.07.2016, 13:15 »
Niin, missä kulkee vanilijan ja kinkyn raja, eli itse ihmettelen hyvinkin näitä laatikkoon laittoja, sillä itselle näissä ei juuri ole kysymyksessä kuin seksuaalisuus yleisesti.

Moni joka pitää itseään jonain, ei yleisesti ole tätä laisinkaan, jossa toiset jotka eivät pidä minään voivat olla niitä enemmän kuin ne jotka pitävät itseään jonain.

Nämä jotka pitävät itseään jonain ovat myös määritelleet hyvinkin tarkasti milloin mikäkin on mitä, eli heiltä puuttuu sävyt valkoisen ja mustan väliltä, puhumatta eri väreistä.

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #33 : 21.07.2016, 14:48 »
Mä kans ihmettelen tarkkaa lokerointia. Meillä kun yleensä on kinky-vanilja -sekoitusta. Ja sit entä jos vanilja menee aivan överivaniljaksi, onko se enää vaniljaa vai jotain muuta :D? Jos vaniljalla tarkoitetaan mielikuvituksetonta, urautunutta, suorituskeskeistä seksiä, niin en pidä siitä.

Sen sijaan jos vaniljaan sisältyy, uteliaisuutta, kokeilua, leikkisyyttä, yhteisyyttä, tunteita= aah.

Tykkään vaihtelusta. Kyllästyisin varmaan niin piiskaamiseen, kuin suuteluunkin jos olisi liian usein samaa. Masturboinnissakin variointi tekee hyvää; bravuurijutut tuntuu kivemmilta, kun välillä tekee jotain muuta. Vähän kuin ruoissa; välillä pitsaa, itsetehtyä sotkosta, kokeilevaa kokkausta, sushi-illallinen, buffet, pöytä, ihanaa jälkkäriä, kaurapuuroa.. Kaikki kelpaa niin kauan, kun ei tarvii syödä samaa joka päivä :P Ja olis tylsää, jos kokkais aina reseptin mukaan; hauskempaa itse kokeilla ja kokea, mixailla, testata mistä tykkää, tulee jännitysmomenttia kun ei tiedä onko kokeilu fiasko vai uusi löytö.

Tykkään ehkä eniten aivan äärihellästä koko kehon silittelystä, siten että koko kroppa tulee huomioiduksi. Niska ja varpaat etenkin <3 Yksin en pääse samoihin sfääreihin. Rakkaan kanssa monipuolista seksiä harrastaessa niin fyysinen kuin henkinenkin nautinto maksimoituu ja kokee sellaista, mitä en usko voivani kokea yksin tai tuntemattoman kanssa. Mut kyllä nautin uuden ihmisen kanssa yleensä myös seksistä, masturboinnista ja perusseksistäkin. Vaan välillä kaipaa äärimmäistä nautintoa.

Toisaalta myös kipu ja kivun ja nautinnon sekoituksella leikkiminen on hauskaa. Kuin myös nöyryyttäminen, alistettuna oleminen, sidottuna oleminen, julkisilla paikoilla tuhmailu. Seksissä on todella suuri kirjo kaikkea kivaa, mitä voi tehdä, niin vaniljaisia kuin kinkyjäkin juttuja ja niiden sekoituksia. Onko esim. anaalin nuoleminen kinkyä vai vaniljaa? Musta se on tosi hempeää, romanttista ja ihanaa. Toisaalta kai tuhmaakin ja ei ehkä ihan siihen "pimeessä peiton alla" -kategoriaan kuuluvaa. Entä orgasmikidutus, ns. pakotetut orgasmit? Ihania, mutta ei kai kovin tavanomaisia. Jnejne. Mulle termeillä ei ole väliä, vaan sillä että kumpikin nauttii. Me ei mennä kaavojen tai odotusten mukaan, vaan tehdään seksi juuri sellaiseksi kuin halutaan. Riippuu aivan ihmisestä, kutsuisiko meidän seksiä kinkyksi vai vaniljaksi vai niiden sekoitukseksi.

En luopuis kummastakaan. En miehistä, naisista, kinkystä enkä vaniljasta. Molempi ja monipuolisuus parempi  8)

No pain no game

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #34 : 21.07.2016, 15:02 »
Kysymyksen pitäisi kääntää kokonaan uudestaan. Miksi vanilja ihmiset ei pidä kinky jutuista ollenkaan? Eteenkin naiset. Muistan kun ihan kokeeksi hain seuraa Suomi24 paikasta ja tahallani annoin hieman ymmärtää, että olen kinky. Juttuseurat katkesi siihen eikä uusia saanut.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #35 : 21.07.2016, 16:08 »
Voi Linne minkä teit....ja tämäkin luokitus löytyi vielä jokunen vuosi sitten sairausluokituksista.
Että ihmekös tuo jos toisesta karsinasta ei niin olla moksiskaan vaikka hiukka sisällöt sekoittuu mutta toiseen suuntaan voi sitten jo hiukan tarkempaa ollakin....Sieltä enemmistöstä nimittäin tähän suuntaan.
Mutta ollaan me suvaitsevia täällä nikkimaailmassa eikös juu  :)

No pain no game

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #36 : 21.07.2016, 17:11 »
Juu. ollaan suvaitsevaisia. Tämä ei kuitenkaan voi jatkua loputtomiin näin päin. Suvaitsevaisuutta toivotaan myös vanilja porukasta. Loputon yksisuuntainen suvaitsevuus vetää maton pois alta kaikilta suvispuheista :p

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #37 : 21.07.2016, 17:36 »
No pain no game: mä veikkaan, että ihmiset säikähtää vaan tuota kinky-sanaa. Tulee mielikuva helposti äärimmäisyyksistä. Veikkaan, että hyvinkin moni "vanilja" tykkää todellisuudessa melko kinkyistäkin jutuista, vaik ei mieltäisi itseään kinkyksi.

Esim. ne 9 naista, keiden kanssa olen ollut sängyssä. KAIKKI ovat tykänneet siitä, että ronskisti vaan kannan sänkyyn, dominoin ja ohjaan tilannetta kevyesti, sidon silmät.. Miesystävän kanssa on funtsittu, että todella moni nainen taitaa tykätä vähintään kevyestä alistamisesta. Kumpikaan ei ole vielä törmännyt naiseen, joka ei tykkäisi itsevarmoista otteista, siitä että toinen ohjaa, sekä esim. kevyestä läpsimisestä pepulle. Hyvin moni on tykännyt myös siitä, kun "tukehduttaa" kevyesti pillulla tai tisseillä tai tunkee kyrpää suuhun. Naiset yleensä tykkää olla "vietävissä" ja jonkun armoilla; voi unohtaa ulkonäköpaineet, ei tarvitse miettiä miten olla ja mitä tehdä, voi vain nauttia.. Ja kyl moni "vanilja" on tykänny kinkymmistäkin jutuista, kun on vaan pikkuhiljaa toista tarkkaillen edennyt ja korostanut että milloin vain voi keskeyttää jne.

Esim. eräs nainen tykkäs kovin, kun kavereidensa läsnäollessa nuolin häntä viltin alla. Yks tykkäs, kun aivan yhtäkkiä ejakuloin hänen rinnoilleen. Yks tykkäs kun haukuin omaksi pikkunartukseni ja "kidutin" vibralla, sekä käytin vibraa molempiin meihin yhtä aikaa. Kaikki ovat tykänneet, kun sidon silmät ja painan kädet sänkyä vasten, käskytän ja hallitsen vartalollani.

Mutta tärkeää tietysti turvallinen ilmapiiri, luottamuksen tunne, se, että kumpikin tietää että voi sanoa heti jos ei tykkää/tykkää jostain :)

Eli mun veikkaus on, että semi-kinkyjä on paljonkin, mut ihmiset vierastaa termiä ;)

Masoch

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #38 : 21.07.2016, 19:51 »
Itse en siis pysty rakastelemaan tai mitä näitä muita vaniljaseksiäjuttuja on, koska ne eivät kiihota ollenkaan. Vanilja ei muodosta mulle reittiä kinkyyn. Hirveän paljon helpompaa niillä, joita tavan seksikin kiinnostaa - myös kinkyn saanniin mielessä.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #39 : 21.07.2016, 21:15 »
Vaniljaseksi on minulle hiukan kuin leipäseksiä. Sitä vaan on joskus pakko pikaisesti harrastaa ja eteenkin jos aikoo saattaa jälkeläisiä maailmaan. Se ei ehkä tuo sitä täydellistä yhteenkuuluvuutta kun se muu peli on taka-alalla. Mutta ehdottomasti olen sitä mieltä että fetisismin ja sadomasokismin juonteet pitää ujuttaa keinolla millä tahansa esileikittelyyn muutoin ei fiilikseen pääse. C:-)

Masoch

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #40 : 21.07.2016, 23:18 »
Itse kans pitäisin semmoista sänkytappelusta aika luontevana lähtökohtana. Se on jo itsesään kiihottavaa ja voi viedä alistustouhuihin. Eikä tarvii tulla sidotuksi mihinkään tai mitään.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #41 : 21.07.2016, 23:23 »
*sössön sössön sössönsö söö*


LÄHETÄÄ PANEE!

 >:D

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #42 : 21.07.2016, 23:51 »
Siitä on yli vuosikymmen kun olen viimeksi harrastanut seksiä, jonka voidaan määritellä vaniljaksi. Hellää rakastelua ilman lisävarusteita toki, mutta olen suhteellisen varma että jos suuseksin aikana pissaa toisen suuhun niin seksi ei taida olla vaniljaa... Jotenkin ajatus hellästä ja tunteikkaasta rakastelusta ilman mitään pervouksia tuntuu oudolta. Elokuvien rakastelusessiotkin herättää lähinnä hämmennystä.

Olen monesti miettinyt, onko nää elokuvien hellät rakastelukohtaukset puhtaasti fiktiota, joka ei perustu mihinkään todelliseen. Että oikeastiko joku harrastaa sellaista seksiä. En tiedä. Ei ole kohdannut mun todellisuuttani.


No pain no game

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #43 : 22.07.2016, 12:30 »
Ei vanilja seksissä mitään vikaa ole sinänsä. Stereötypiat vaan ärsyttää välillä. Aikuisetkin joskus leveilee panojutuillaan aivan kuin se olisi keksitty eilen.

steward

Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #44 : 22.07.2016, 13:46 »
Olen monesti miettinyt, onko nää elokuvien hellät rakastelukohtaukset puhtaasti fiktiota, joka ei perustu mihinkään todelliseen. Että oikeastiko joku harrastaa sellaista seksiä. En tiedä. Ei ole kohdannut mun todellisuuttani.

https://www.youtube.com/watch?v=YVm5SvIZ2jo

 >:D