Kirjoittaja Aihe: Mistä tunnistatte feikit?  (Luettu 20071 kertaa)

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1750
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #15 : 22.11.2019, 09:54 »
Mikä on feikin määritelmä?
Esittää muuta kuin on.
Se maailmanmies on nyt ekaa kertaa kaupungissa, jossa peräti 2 kaistaa joka suuntaan.. Kokenut spanko on vain läpsinyt tyttöystävää lukiossa 30v sitten.. Avoimessa liitossa oleva on salaa.. Bodari on pulkannaru..

Syitä esittämiseen voi olla monia, eikä välttämättä yksikään estäisi yhteensopivuutta, jos niistä vaan rehellisesti kertois ennakkoon. Mut mielestäni niille on yhteistä, että feikki esittää olevansa jotain muuta kuin on.

Salanimi

  • Vieras
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #16 : 22.11.2019, 09:55 »
Okei!  :)

SaRu

Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #17 : 22.11.2019, 10:01 »
Hyvä kysymys deittaillessa: Onko sinulla joku tunnettu henkilö tässä skenessä kuka suosittelisi sinua?
Tätäkin käyttäisin harkiten.
Olen tutustunut tällä foorumilla henkilöihin, joista tuntuu juuri nämä yleiset normit "huutavan" varoituksia (ketä tunnet skenessä?: en ketään, kaverilistakin ihan tyhjä.  Miitissä sentään käynyt?: enpä ole. Kirjoituksia foorumilla sillä hetkellä 0-10... jne hyvin matalalla profiililla) mutta siitä huolimatta tyypit tuntuneet hyvinkin aidoilta alusta asti.
Tuskin minuakaan kukaan skenessä tunnettu henkilö voi suositella.
Silti uskallan väittää olevani melkoisen real deal.

Mutta feikin tunnistaa kyllä. En tiedä, en osaa sanoa mistä, mutta joistakin vaan nousee niskakarvat pystyyn ja varoituskellot soi.

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #18 : 22.11.2019, 10:06 »
Itsehän olen totaallisen feikki, koska en paljasta oikeita henkilötietojani ihmisille ennen kun tunnemme todella hyvin. Ja koska silloin, kun harrastin vielä deittailua, ei minua tuntenut "skenessä" kukaan. Olen myös feikki, koska en pidä yleisistä miiteistä.
 >:D

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2788
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #19 : 22.11.2019, 10:07 »
Laitan feikkiosastoon myös kaikki, jotka eivät kerro oikeaa nimeään, perhesuhteitaan jne. Tyyliin "En voi kertoa omia tietojani työni takia tms."
Itekkin joskus kunnes tajusin että skenessä on myös ihmisiä jotka joutuvat toimimaan niin sosiaalisissakin medioissa.
Luiskaotsaisuus ja typerät olettamiset on aina hyvästä...eikun...

Salanimi

  • Vieras
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #20 : 22.11.2019, 10:17 »
Itsehän olen totaallisen feikki, koska en paljasta oikeita henkilötietojani ihmisille ennen kun tunnemme todella hyvin. Ja koska silloin, kun harrastin vielä deittailua, ei minua tuntenut "skenessä" kukaan. Olen myös feikki, koska en pidä yleisistä miiteistä.
 >:D
Mäkin ilmeisesti usean kriteerin perusteella 🤔

Punapää

  • Vieras
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #21 : 22.11.2019, 10:23 »
Täällä esitettyjen kriteerien mukaan olen feikki ja olen ollut todella todella FEIKKI! Baarin kirjauduttuani hain pelkästään panoseuraa, ei kiinnostanut skene, eikä bileet tai miitit pätkän vertaa. Treffeille lähdin, mutta en todellakaan bileisiin. Ei ollut tarvetta tälle yhteisölle, halusin vain kinkympää seksiseuraa. Kukaan täällä ei tuntenut mua pitkään aikaan.

Edelleenkään harva tietää mun oikeaa nimeä, mun perheasioita tms. Haluan pysyä anonyyminä eikä siinä ole mielestäni mitään väärää. Ei tuntemattomien kuulu tuntea mua, tai päinvastoin. Kummasti silti monet, jotka ovat minut tavanneet ja tutustuneet kutsuvat minua hyvin aidoksi ja läpinäkyväksi.

Yhteenvetona olen vaikka aitofeikki kinkymaailmassa. Olen just se mitä olen, kutsukaa miksi haluatte  ;D

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #22 : 22.11.2019, 10:55 »
Hyvä kysymys deittaillessa: Onko sinulla joku tunnettu henkilö tässä skenessä kuka suosittelisi sinua?

En ole ikinä hakenut seuraa skenestä enkä harrastanut deittailuakaan, mutta ylläoleva sai miettimään miten paljon BDSM-skene ja ns. oikea maailma tässä vaikuttavat eroavan. Jos ajatellaan vaikka poliittista maailmaa niin jokaisesta järjestöstä löytyy ne muutamat ihmiset, jotka tuntevat kaikki - ja heidän kauttaan saa kaikenlaista kivaa helposti. Verkosto kasvaa silmissä ja kivoja juttuja sataa taivaalta, kunnes sitten yhtenä päivänä huomaa että ainoa oikea vastaus näiden tyyppien vastauksiin on "Yes, Master". Enkä tarkoita nyt sillä hyvällä tavalla, vaan sillä tavalla rajoittaa omia toimintamahdollisuuksiaan. Sitten voi jatkaa "Yes, Master":in hokemista tai häipyy katkerana koko skenestä (niin kuin aika monet subinaiset vaikuttavat tekevän).

Kuinka moni todella deittaillessaan ihmisiä (tai etsiessään seksiseuraa) kysyy suosituksia ihmisiltä - siis BDSM-skenen ulkopuolelta? Mitä nämä suositukset edes voisivat olla? Onko se riittävä suositus, että sanoo "X on mun kaveri, se on ihan paras tyyppiä" - mutta ei ole kokemusta pari/seksisuhteesta kyseisen henkilön kanssa? Ehkä ihminen kuitenkin pysyy parhaiten turvassa, että hyväksyy sen että kaikki asiat maailmassa maksavat jotain. Esimerkiksi minusta pelko on seksuaalisesti hyvin kiihottavaa, joten skippailen mielelläni turvallisuusasioita sessioissa - ja sen takia minulle vallan antaminen sessiossa olisi lähinnä edesvastuutonta. Turvallisen ja itselle sopivan seuran löytäminen vie aikaa ja vaatii tutustumista monenlaisiin ihmisiin - ei ole olemassa pikavoittoja jonkun skenesauruksen kautta. Eikä vuodet skenessä välttämättä tuo mitään kokemusta, kokemus on sitä miten ihminen prosessoi omia kokemuksiaan ja hyödyntää niitä.

Millainen ihminen feikki? Varmaan suurin osa maailman ihmisistä ovat feikkejä, koska eivät uskalla/halua näyttää todellista minäänsä vaan toteuttavat joko itse keksittyä tai annettua roolia. Se kertooko nimensä ja ammattinsa on aika huono määritelmä, koska ne voi kätevästi valehdella - sitä paitsi mitä kertoo se, että Kimmo tai Jukka on insinööri. Tai äiti tai isä? Minusta ihmisen arvon ns. vanhempana tai työntekijänä näkee vasta kun havannoi häntä ns. tositoimissa töissä tai lasten kanssa. Sen sijaan se kuinka välittömän kuvan itsestään ihminen antaa, sen näkee ilman kenenkään suosituksia. Toki tässä vaikuttaa se kuinka kukin itse viestii. Mehän alitajuisesti pidämme ihmisistä, jotka viestivät samalla tavoin kuin me itse. Jos ihminen viestii ihan eri tavalla niin hän on lähtökohtaisesti epäluotettava - tuli suosituksia tai ei. Todellisuudessa välttämättä mitään hätää ei ole, kyse on vain siitä kuinka itse katsoo maailmaa. Tuntemattomille ihmisille karkkia tarjoilevat sedät/tädit sen sijaan ehkä kannattaa kiertää kaukaa (ellei sitten omaa fetissiä aiheeseen).

Bizarre72

  • Vieras
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #23 : 22.11.2019, 11:05 »
Feikkejähän on monenlaisia. Eniten kyrsii, kun haaskaat aikaasi kaikenlaisiin runkkareihin. Juttu luistaa niin kauan hyvin, kunnes pitää tavata. Jotkut katoaa jo siinä vaiheessa, kun pitäisi vaihtaa sähköposti, puhelimeen.En henk kohtaisesti ymmärrä, jos ihminen on vaikka ujo, voihan sitä nähdä vaikka kahvilla, lman sen suurempia suunnitelmia. Mutta jos olet kaukana siitä mitä olet kertonut, ethän voi näyttää lärviäsi.

Pip

Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #24 : 22.11.2019, 11:14 »
Hauska aihe.
Hyvä kysymys deittaillessa: Onko sinulla joku tunnettu henkilö tässä skenessä kuka suosittelisi sinua?
Ei.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #25 : 22.11.2019, 11:44 »
Hyvä kysymys deittaillessa: Onko sinulla joku tunnettu henkilö tässä skenessä kuka suosittelisi sinua?
Tämähän kertoo ainoastaan onko tyypillä joku tunnettu henkilö skenessä kuka suosittelisi. Kaikki ei hengaa skenessä ja ei ole kavereita tai tuttuja skenestä, vaikka mitään salattavaa tai feikkiä ei hommassa olisikaa.

Olet oikeassa. En väittänytkään, että kysymys paljastaisi feikin vaan että se on ainoastaan hyvä kysymys.

t. Karwis

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #26 : 22.11.2019, 11:46 »
Feikkejähän on monenlaisia. Eniten kyrsii, kun haaskaat aikaasi kaikenlaisiin runkkareihin. Juttu luistaa niin kauan hyvin, kunnes pitää tavata. Jotkut katoaa jo siinä vaiheessa, kun pitäisi vaihtaa sähköposti, puhelimeen.En henk kohtaisesti ymmärrä, jos ihminen on vaikka ujo, voihan sitä nähdä vaikka kahvilla, lman sen suurempia suunnitelmia. Mutta jos olet kaukana siitä mitä olet kertonut, ethän voi näyttää lärviäsi.

Tämä menee ohi aiheen, mutta itse olen ainakin aika varovainen antaessani numeroani kellekään, koska nykyään on kaikenlaisia tyyppejä - ei siis hyvällä tavalla liikkeellä. Vähän häiritseekin, kun jotkut eivät ymmärrä sitä, etten anna numeroani kenelle tahansa.

Yhtäkkinen katoaminen kertoo todennäköisesti siitä, että toinen huijaa, mutta jos toinen ei oo halukas vaihtamaan heti numeroaan, kyse voi olla ihan turvallisuusjutustakin.

Draugo

Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #27 : 22.11.2019, 12:04 »
Paras tapa minulle tunnistaa feikit on ollut se kun pyydetään rahaa ennen ensimmäistä tapaamista, yleensä jonkun nyyhkytarinan varjolla.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #28 : 22.11.2019, 12:25 »
Jotenkin en osaa jaotella ihmisiä oikeiksi ja feikeiksi.
On vain erilaisia toimintatapoja. Jotkut niistä voin hyväksyä ja joitakin en.
Näinhän on aina ihmisten kanssa. Jonkun kanssa synkkaa, toisen kanssa ei.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Mistä tunnistatte feikit?
« Vastaus #29 : 22.11.2019, 14:13 »
Keitä ne on ne feikit,
semmoiset feikki miehet,
jotka nartuttelee muttei osaa alistaa?

Keitä ne on ne feikit,
semmoiset feikki naiset,
jotka oharit tekee, jää kylmästi ghoustaamaan?

Me ollaan feikkejä ihan kaikki,
kun oikein silmiin katsotaan.
Me ollaan feikkejä säälittäviä,
ihan jokainen.